AnonymBruker Skrevet 10. juni #141 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei. Jeg tenker at hvis det ikke er skillepinner der du bor er det ingen viktig ting og lære, men hvis en beveger seg utenfor grenda og til butikk med skillepinner kan en følge med på hva andre gjør. jeg tror ikke de fleste som ikke legger på skillepinne eller om står til venstre i rulletrappen gjør det fordi de ikke har professorer og lære av, jeg tror de ikke bare gidder og er uoppmerksomme. hadde det vært 0,01% som gjorde feil fordi de tok rulletrapp eller var i butikk med skillepinner for første gang hadde det ikke blitt et irritasjonsmoment, heller noe vi hadde smilt litt av. Anonymkode: cd314...69b Når anser jeg ikke rulletrapp og skillepinne som det viktigste i verden. Smil og en god kommentar er mitt våpen og viktigere for meg å huske. Anonymkode: 72a0c...584
AnonymBruker Skrevet 10. juni #142 Skrevet 10. juni Jeg er skikkelig crazy: i tillegg til å legge på skillet klart til neste i køen, prøver jeg så godt det lar seg gjøre å legge varene med strekkoden fram slik at det blir lettere for den i kassa å skanne. Det kan til og med slumpe til at jeg slipper fram den bak meg i køa hvis han bare skal ha en liten ting. I tillegg står jeg til høyre i rulletrappa, henger ny dorull på holderen hvis det er tomt, slipper fram en bil som står og venter og prøver generelt å hjelpe til med at det flyter LITT lettere for de rundt meg i samfunnet. Det krever faktisk ikke all verdens av meg, og kanskje jeg til og med har gjort noen andre i litt bedre humør. Anonymkode: 031ad...f65 4 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #143 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): På Nordbysenteret er det skiltet hvordan varene skal legges på båndet. Men er det noen nordmenn som gjør det?? Veldig få. Jeg bor i Sverige, og var innom Nordbysenteret for en tid tilbake da jeg var på de traktene. Så jeg gjorde som jeg alltid gjør på butikken, som det altså sto på skiltet. Varene med strekkoden opp og vendt mot meg. Tror vedkommende i kassa der var oppgitt over alle som ikke gjør som det er skiltet. Hun takket høyt, sånn at de fleste som sto rundt der må ha hørt det. Anonymkode: adba5...f69 Jeg gjør det i butikker i Norge. Og i tillegg legger jeg varene én og én ved siden av hverandre, altså ikke oppå hverandre. Det gjør at ekspederingen går raskere. MEN fra tid til annen kommer en overivrige kunde bak meg og legger på skillepinnen før jeg har lagt på alle mine varer, og begynner å legge sine varer på. Sist det skjedde beregnet han litt plass til de resterende varene mine, men ikke nok til at jeg kunne legge de "riktig". Anonymkode: 1370e...077
Chiubi Skrevet 10. juni #144 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men da får ikke personen bak den faste rutinen å legge på båndet foran varene. Jeg kjenner meg faktisk litt brydd, det er min rutine å putte pinnen før varene. Anonymkode: cbd79...b36 Hvordan skal kassabetjeningen kunne vite når dine varer slutter? Det er jo derfor man bruker vareskiller, for ikke å hindre nestemann i å legge opp sine varer 2
Mandalorianxx Skrevet 19. juni #145 Skrevet 19. juni Finner det naturlig å legge en bak om det kommer noen etter meg 😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå