Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Etter mange tråder her med både tester og spørsmål om jeg er gravid eller ikke, så vil jeg bare dele et siste innlegg om mine tester..

For nå i ettermiddag tok jeg en test til (9 dpo) og den testen ble slik:

IMG_0675.thumb.jpeg.02150601815950300c0c9a6a1f1985cd.jpeg

En tydelig, sterk og rosa strek 🥹

På bildet nedforbi: Slik har testene vært de siste dagene fra fredag (7 dpo) til i dag morges (9 dpo).

IMG_0645.thumb.jpeg.16ec98f6e6da66e4071dd5af2b9d4303.jpeg

Så den testen jeg tok på bildet helt øverst nå i ettermiddag er sterkere enn den i dag morges (9 dpo) 🥹🤰

Endret av Summer00
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer så mye. ❤️Jeg er ferdig med barn, så jeg går vel heller og venter på barnebarn. (Ikke på en god stund enda håper jeg da, de er litt for unge for det😂)Men som jeg savner tida med spenning ang graviditeter, kjenne det gro i magen, fødsler osv. Og å ha baby🥰

Håper på en fin og frisk graviditet for deg🥰

Anonymkode: 3e8af...d13

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Gratulerer så mye. ❤️Jeg er ferdig med barn, så jeg går vel heller og venter på barnebarn. (Ikke på en god stund enda håper jeg da, de er litt for unge for det😂)Men som jeg savner tida med spenning ang graviditeter, kjenne det gro i magen, fødsler osv. Og å ha baby🥰

Håper på en fin og frisk graviditet for deg🥰

Anonymkode: 3e8af...d13

Tusen takk 🥰😃

Skrevet

Gratulerer så mye! Må være deilig å ha prøvd en stund og endelig klaffe 🥰

Ønsker deg et trygt og fint svangerskap. Min store drøm er også barn, og jeg gleder meg til den dagen det er mulig. Deilig å få glede seg på andres vegne så lenge! 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

husk folsyre og lege time

Anonymkode: 30a47...577

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...