AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:07 #1 Skrevet søndag kl 13:07 Har vært plaget med dette siden på nyåret, men den siste tiden har det vært ekstremt, øyelokk har leamus daglig. Hver gang jeg blunker eller lukker og åpner øye så er den der. Har hørt det kan være magnesium mangel. Legen min sa det til meg og at jeg trygt kan ta magnesium men jeg glemte å spørre hvilken. Noe å anbefale? Anonymkode: b7132...537
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:12 #2 Skrevet søndag kl 13:12 Hvordan er det med stress hos deg da? Anonymkode: bf583...0af 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:13 #3 Skrevet søndag kl 13:13 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan er det med stress hos deg da? Anonymkode: bf583...0af Har vært stresset den siste tiden, men den var der når jeg ikke stresset å. Ts Anonymkode: b7132...537
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:26 #4 Skrevet søndag kl 14:26 Typisk magnesium ja, kan også være relatert til b12. Jeg liker best magnesiumtilskudd som er kombinasjon av flere former magnesium, ren citrat kan gi magetrøbbel. Jeg kjøper enten fra Solaray eller Biolife, begge får du kjøpt hos helsekosten. Anonymkode: 71419...71f 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:39 #5 Skrevet søndag kl 14:39 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Typisk magnesium ja, kan også være relatert til b12. Jeg liker best magnesiumtilskudd som er kombinasjon av flere former magnesium, ren citrat kan gi magetrøbbel. Jeg kjøper enten fra Solaray eller Biolife, begge får du kjøpt hos helsekosten. Anonymkode: 71419...71f Takk for tips Er denne ok? Anonymkode: b7132...537
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:59 #6 Skrevet søndag kl 14:59 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Takk for tips Er denne ok? Anonymkode: b7132...537 Ja, glysinat er ok for leamus. Anonymkode: 71419...71f 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:39 #7 Skrevet søndag kl 16:39 Jeg får det av stress, angst, magenesiummangel og dehydrering. Anonymkode: 4b6c9...f5b
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:09 #8 Skrevet søndag kl 17:09 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg får det av stress, angst, magenesiummangel og dehydrering. Anonymkode: 4b6c9...f5b Har for tiden angst og stress, så kan være pga det. Men trenger kanskje ikke magnesium da? Anonymkode: b7132...537
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:26 #9 Skrevet søndag kl 17:26 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har for tiden angst og stress, så kan være pga det. Men trenger kanskje ikke magnesium da? Anonymkode: b7132...537 Mange har godt av å ta magnesium, så det skader ikke å prøve. Du kan ikke gjøre noen skade - eventuell overflødig magnesium skylles ut med urinen. Hvis jeg var deg, ville jeg prøvd magnesium i noen uker og sett om du merker noe forbedring. Og viktig å fokusere på kvalitetssøvn og gjerne daglig øvelse for å roe ned nervesystemet! Anonymkode: 4b6c9...f5b
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:46 #10 Skrevet søndag kl 17:46 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Mange har godt av å ta magnesium, så det skader ikke å prøve. Du kan ikke gjøre noen skade - eventuell overflødig magnesium skylles ut med urinen. Hvis jeg var deg, ville jeg prøvd magnesium i noen uker og sett om du merker noe forbedring. Og viktig å fokusere på kvalitetssøvn og gjerne daglig øvelse for å roe ned nervesystemet! Anonymkode: 4b6c9...f5b Sant det, og har jo spurt legen og hun har sagt at jeg trygt kan ta. Kan jo kjøpe den flaska og bruke ut, så ser jeg. Sover jo godt men stress kjenner jeg på med en gang jeg våkner, og angst. Men prøver å gjøre så godt jeg kan å roe ned men…. Anonymkode: b7132...537
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:16 #11 Skrevet søndag kl 18:16 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har for tiden angst og stress, så kan være pga det. Men trenger kanskje ikke magnesium da? Anonymkode: b7132...537 Lite magnesium øker angst og stress, jeg ville testet 1 boks Anonymkode: 71419...71f 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:35 #12 Skrevet mandag kl 11:35 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Lite magnesium øker angst og stress, jeg ville testet 1 boks Anonymkode: 71419...71f Vet jo ikke om jeg har mangel eller ikke, men skader jo ikke å prøve. Gjør ingen skade, så håper det hjelper på leamus og stress og uro jeg føler. Ts Anonymkode: b7132...537
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå