anonymLala Skrevet søndag kl 16:22 #81 Skrevet søndag kl 16:22 (endret) Litt på siden av spm til ts, men jeg panter for en organisasjon, dvs at jeg tar med med to fulle søppelsekker hver gang og panter på en slik ‘’en av gangen’’ maskin. Ser jeg folk bak med med lite pant slipper jeg de selvfølgelig forbi, og kikker bak meg med jevne mellomrom, men har opplevd mer enn én gang at folk med lite pant klager til personalet fremfor å prikke meg på skulderen og spørre om å få slippe til (evnt stille seg bak meg så jeg faktisk kan se at de har tenkt å pante). Folk må slutte å være så konfliktsky. Går ikke i butikkens rushtid, så det er sagt. Endret søndag kl 16:24 av anonymLala
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:30 #82 Skrevet søndag kl 16:30 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er ikke slik for alle at man kan velge når man gjør frivillig arbeid. Tirsdag har et av barna trening, onsdag har vi skoleavslutning, torsdag kulturskole-avslutning. Fredag går, men ikke akkurat en stille dag i butikken. Også er det lørdag igjen Anonymkode: eadf9...ec5 Som du skriver, det blir lørdag igjen, så hvis det måtte være en lørdag måtte det ikke være pinseaften ? Anonymkode: 09dee...c2c
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:31 #83 Skrevet søndag kl 16:31 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Nærbutikken min har en sånn stor pantemaskin man kan helle en sekk med pant inn i og en vanlig man mater en og en flaske/boks inn i. I dag hadde jeg med meg tre fulle søppelsekker med pant. Foran meg i køen stod en dame som hadde to bæreposer. Da jeg kom var begge pantemaskinene opptatt. Den til å mate en og en flaske i ble først ledig, og jeg ble overrasket da damen foran meg ikke gikk dit siden hun bare hadde et par bæreposer som det jo går kjapt å mate inn i maskinen og han som brukte den som tar hele sekker fortsatt hadde en sekk og et par poser å helle inn. Jeg gjorde henne høflig oppmerksom på at den var ledig og hun sa irritert hun ventet på den andre. Jeg svarte at siden hun bare hadde et par poser ville det jo gå kjappere å bruke den ledige maskinen enn å vente på at den store pantemaskinen skulle bli ledig siden han som brukte den fortsatt hadde en sekk og et par poser å helle inn. Hun svarte at hun gadd ikke stå og mate maskinen og at jeg kunne jo bare bruke den om jeg hadde det så travelt. Altså, er det ikke en uskreven regel at de som har mengder med pant bruker de store pantemaskinene man kan helle sekkevis med pant inn i bruker dem og de som har en pose eller to bruker de vanlige man mater en og en flaske/boks inn i? Er jeg helt på viddene her? Anonymkode: f77eb...e00 Ja du er helt på viddene, vent på tur du som alle andre må, hva personen før deg velger er opp til henne og ikke deg. Anonymkode: 0e845...05c 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:48 #84 Skrevet søndag kl 16:48 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Skikkelig white trash å komme drassende med 3 sekker. Anonymkode: 74185...c1f 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Anonymkode: 3ed1c...616
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:51 #85 Skrevet søndag kl 16:51 Som vanlig på kg så skal ta ts tas, merkelig det der. Tenker det var helt greit å si fra. Så kunne hun velge selv Anonymkode: 3ed1c...616
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:00 #86 Skrevet søndag kl 17:00 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hvor ble det av ts? Anonymkode: 9859c...6bd Hun står sikkert i pantekø. AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Som vanlig på kg så skal ta ts tas, merkelig det der. Tenker det var helt greit å si fra. Så kunne hun velge selv Anonymkode: 3ed1c...616 TS blir ikke tatt. Greit nok å si fra at den ene automaten ble ledig, det som var feil var å diskutere videre. For damen foran i køen hadde jo allerede valgt selv hvor hun ville pante. Anonymkode: a9013...96b 2 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:04 #87 Skrevet søndag kl 17:04 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er ikke slik for alle at man kan velge når man gjør frivillig arbeid. Tirsdag har et av barna trening, onsdag har vi skoleavslutning, torsdag kulturskole-avslutning. Fredag går, men ikke akkurat en stille dag i butikken. Også er det lørdag igjen Anonymkode: eadf9...ec5 Hvorfor er det sånn at småbarnsforeldre hele tiden foreventer at samfunnet skal tilpasse seg dem? Anonymkode: d913a...5e0 1
Hulderen Skrevet søndag kl 17:27 #88 Skrevet søndag kl 17:27 Hanne67 skrev (6 timer siden): Ja, jeg synes det. Man går til den automaten som er ledig. Hun hadde spart mye tid på det også. Ved alle panteautomater er det vask slik at man får vasket seg på hendene etterpå. Så det er du som er TS, siden du vet hvor mye tid hun ville spart? Hanne67 skrev (4 timer siden): Hvorfor angripe TS? Det blir gjort i de fleste tråder, av folk som gjemmer seg bak AnonymBruker. * Noen mener hun skal slutte å drikke så mye som må pantes, men hvem vet hvor lenge hun har ventet før hun pantet. *Noen mener at hun ikke skal samle opp så mye før hun panter, samtidig som de klager på at hun legger seg borti hva andre gjør. Dessuten når man vet det er en sånn som tar en hel sekk, så tar folk med sekker. * Hun som bare har et par poser hadde gjort unna pantinga mye raskere om hun hadde brukt den som var ledig OG hun kunne ha vasket hendene etterpå om hun var så fisefin/hadde grisete flasker og bokser. Det er sjelden enkelt å være TS her på KG! Man kan diskutere men ikke være ufin og gå i samla flokk Litt patetisk å ta seg selv i forsvar. Det er dessuten ikke lov å utgi seg for å være to ulike personer. 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:45 #89 Skrevet søndag kl 17:45 visp skrev (10 timer siden): Det er egentlig helt sjukt å drikke så mye drit som gjør at det blir søppelsekker med panteflasker. Du burde jo egentlig ta den som blir matet med en og en flaske så du kan reflektere litt over mengdene. Hahahahah 😂😂😂😂 herlig acid 👌🏼😂 k4ren skrev (6 timer siden): Haha misforstår du med vilje nå eller? Jeg sa jeg hadde 2, ingen problem for meg å ta dem med ut igjen til en annen dag. Det var ikke meg selv jeg tenkte på, det var de stakkars butikkansatte som sprang beina av seg for å ekspedere kunder i alle kasser, pakket ned frukt og blomster osv for i tillegg å hjelpe disse pantende tidstyvene som gjerne kunne tatt dette en annen dag. Dårlig planlegging, de var de egoistiske her. Jeg bare observerte. omg. Du tar med deg 2 flasker hjem igjen ???? Jeg har opplevd å ha en pose full med tre stk foran meg, orker ikke vente, da gir jeg posen min til personer foran for å ikke dra flasker fram og tilbake. Men du tar altså med deg 2 stk flakser hjem igjen framfor å gi det til en av de som står der ? 😂😂😂😂 Anonymkode: bede9...fe4
k4ren Skrevet søndag kl 18:06 #90 Skrevet søndag kl 18:06 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hahahahah 😂😂😂😂 herlig acid 👌🏼😂 omg. Du tar med deg 2 flasker hjem igjen ???? Jeg har opplevd å ha en pose full med tre stk foran meg, orker ikke vente, da gir jeg posen min til personer foran for å ikke dra flasker fram og tilbake. Men du tar altså med deg 2 stk flakser hjem igjen framfor å gi det til en av de som står der ? 😂😂😂😂 Anonymkode: bede9...fe4 Hvorfor skulle de få dem, jeg hadde ikke noen som helst kontakt med dem, jeg har god plass i bilen til å la dem ligge til neste gang. Skal de få betalt av meg for å stå og ødelegge stengerutinene for de ansatte? Har selv jobbet i butikk før, det der er verste sort. Og du er en helgen for å ha gitt fra deg flaskene dine. 😇
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:29 #91 Skrevet søndag kl 18:29 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som vanlig på kg så skal ta ts tas, merkelig det der. Tenker det var helt greit å si fra. Så kunne hun velge selv Anonymkode: 3ed1c...616 Hun hadde allerede valgt. Anonymkode: 623cc...058 2 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:33 #92 Skrevet søndag kl 18:33 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Da er du unormalt treg. Anonymkode: bda10...ffe Stikker du inn panten i for høyt tempo, kommer de i retur. «Ikke så fort, ta tilbake» As she said Anonymkode: 6826f...b16
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:39 #93 Skrevet søndag kl 18:39 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Nærbutikken min har en sånn stor pantemaskin man kan helle en sekk med pant inn i og en vanlig man mater en og en flaske/boks inn i. I dag hadde jeg med meg tre fulle søppelsekker med pant. Foran meg i køen stod en dame som hadde to bæreposer. Da jeg kom var begge pantemaskinene opptatt. Den til å mate en og en flaske i ble først ledig, og jeg ble overrasket da damen foran meg ikke gikk dit siden hun bare hadde et par bæreposer som det jo går kjapt å mate inn i maskinen og han som brukte den som tar hele sekker fortsatt hadde en sekk og et par poser å helle inn. Jeg gjorde henne høflig oppmerksom på at den var ledig og hun sa irritert hun ventet på den andre. Jeg svarte at siden hun bare hadde et par poser ville det jo gå kjappere å bruke den ledige maskinen enn å vente på at den store pantemaskinen skulle bli ledig siden han som brukte den fortsatt hadde en sekk og et par poser å helle inn. Hun svarte at hun gadd ikke stå og mate maskinen og at jeg kunne jo bare bruke den om jeg hadde det så travelt. Altså, er det ikke en uskreven regel at de som har mengder med pant bruker de store pantemaskinene man kan helle sekkevis med pant inn i bruker dem og de som har en pose eller to bruker de vanlige man mater en og en flaske/boks inn i? Er jeg helt på viddene her? Anonymkode: f77eb...e00 Nei. Her var du frekk synes jeg. De foran i køen kan selv bestemme hvilken automat de vil benytte. De har rett til å bestemme det uten innblanding fra deg. Anonymkode: 60e46...9e6
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:16 #94 Skrevet søndag kl 19:16 Jeg tenker det er pante-etikette å unngå å samle sammen 3 digre søppelsekker før man gidder å gå og pante. Anonymkode: 4146c...5f4 1
NoaideBiehtar Skrevet søndag kl 19:54 #95 Skrevet søndag kl 19:54 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor er det sånn at småbarnsforeldre hele tiden foreventer at samfunnet skal tilpasse seg dem? Anonymkode: d913a...5e0 Det er vel strengt tatt ikke småbarnsforeldrene som forventer det, men de sure kjerringene i pantekø sommer forventer at Alle Andre skal tilpasse seg for nå skal JEG pante i fred, takk!?
NoaideBiehtar Skrevet søndag kl 19:56 #96 Skrevet søndag kl 19:56 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg tenker det er pante-etikette å unngå å samle sammen 3 digre søppelsekker før man gidder å gå og pante. Anonymkode: 4146c...5f4 Hvis du leser tråden ser du mange forklaringer til hvorfor noen må pante tre sekker om gangen. Det blir uansett ikke mindre pant om folk panter oftere, det blir bare flere folk i pantekø. Blir som å be folk om å slutte å storhandle, for det er så kjedelig å stå i kø bak noen som skal handle for hele uka. De kunne jo bare planlagt bedre og handlet hver dag!!? 2
veronica<3 Skrevet mandag kl 09:02 #97 Skrevet mandag kl 09:02 Tråden er ryddet for brukerdebatt og brukerangrep. veronica<3, mod.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:50 #98 Skrevet tirsdag kl 06:50 Elsker at Oda tar med panten og jeg slipper å forholde meg til pantenaskin krigen 😎 Anonymkode: 6b119...b36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå