Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det gjør ikke jeg. Lar det stå til😇

K44

Anonymkode: 38f9c...b28

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pleide nappe ut når det dreide seg om et par, tre hår. Nå lar jeg de bare gro (har vel kommet oppi nærmere 30 strå). Tar litt foliestriper for å få en mykere overgang.

Anonymkode: bf398...925

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Pleide nappe ut når det dreide seg om et par, tre hår. Nå lar jeg de bare gro (har vel kommet oppi nærmere 30 strå). Tar litt foliestriper for å få en mykere overgang.

Er forresten 52... om det har noe å si 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 40.

Jeg har farget håret mitt siden jeg var 13.

Blondt, brunt, svart, rosa, liløa, rødt, kobber mm.

Kort, langt, piksi, you name it.

Og jeg er selv veldig glad for at jeg har hatt den indre stemmen til å teste ut, utforske, være fryktløs i utsende av hår. Jeg er faktisk veldig glad for det nå når jeg ser tilbake.

Men nå kommer en annen tid, sånn er det bare.

I januar gjekk jeg til frisøren og sa

"jeg vil ha min naturlige kjedelige kommunebrune hår tilbake, jeg ønsker å bli naturlig grå, hjelp meg".

Da hadde jeg hatt knall lilla på det tredje året.

Det krevdes 2 runder med avfarging og mye dill dall og plenty av penger. Og nå har jeg begynt å få mitt naturlige hår tilbake. Det er kjedelig... det er grå mus, det er alt min personlighet ikke er.

Men 

Jeg gleder meg til jeg er helt naturlig og jeg ser noen få hårstrå i bunnen som er grå og det er det jeg lengter etter; naturlig grå. 

På en måte lengter jeg etter å sette spor av personligheten min i håret, på en måte så lengter jeg etter å bare være naturlig.

Men jeg innser at det nå er på tide med det siste.

Anonymkode: ce0f5...894

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Tar toning eller minicolo. Av og til unner jeg meg selv foliestriper. 
K45. 

Anonymkode: 5c1ad...6f9

Skrevet

Jeg har langt, grått hår. Er heldig for jeg har en kald gråfarge med naturlige striper. Trives med hår som passer til hudtone min. 

• Nyttig 1
Skrevet

Farger ca hver andre-tredje måned. Har ikke masse grått hår, men hater det.

AnonymBruker
Skrevet

Planlegger å la det står til. Har ikke fått grå hår enda, er 45.

Anonymkode: e34d1...7f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat nå synes jeg bare det gir litt fint spill. Men er veldig lite, og er blond. Er 43. Frisøren min sier hun har en plan - og hun har jeg stolt på i 15 år nå. 

Anonymkode: 8f7e2...31b

Skrevet

Jepp! 
Har tenkt på å slutte å farge, men når jeg har lang nok ettervekst ender jeg opp med å farge igjen…ikke klar for å bli grå enda, nei. Er 54 år. 

Mange kler det, noen virker eldre. Jeg må nok vente litt til…😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, orker ikke styre med farging. Har ikke veldig mye enda, men det er absolutt synlig. Blir 40 i år.

Anonymkode: 03d8d...9bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Farger det ikke, nei. Grå hår plager meg ikke. Er i begynnelsen av 40 årene

Anonymkode: cdb4b...dbf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 40, venter forgjeves på mine første grå hår. Når de kommer har jeg på ingen måte tenkt å skjule de. Har farget håret grått flere ganger tidligere. 

Anonymkode: dbb9c...372

AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg skjuler dem ikke. Jeg har jobba som frisør i 20 år. Jeg vet hvor mye jobb det er å få det naturlig når man er grå. Så jeg slutta å farge det når jeg så at jeg begynte å bli grå. No er jeg 44 år og tar noen striper i det en gang i året. Bare får å få mere spill i det og tørke det litt ut. Jeg har utrolig glatt hår. Så det hjelper på. 

Anonymkode: 7b1c1...dad

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Foreløpig bare enkelthår, og jeg har ingen planer om å fjerne dem. Min mors familie har ikke fått grått hår. Mor og mormor ble begge over 90, og fortsatt mørkhårete. 

Anonymkode: 12c14...988

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg farger håret mest fordi jeg ikke er klar for grått hår.

men jeg viser gjerne ståa i håret før det er tid for farging igjen til kollegaer. Så er ikke redd for at det synes og at folk vet at jeg har grått hår.

jeg er 36 og fikk mine første grå da jeg ble mamma for 7 år siden. 

Anonymkode: 96a6d...047

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg kommer til å skjule det den dagen jeg får grått hår.

K45. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg napper dem foreløpig. Har 4-5 grå hår. Eller de ser mest ut som sølvstriper. Hvis det var mer av dem ville jeg latt dem være. 

Anonymkode: a17c2...06c

Skrevet
Thomasine skrev (23 minutter siden):

Jepp! 
Har tenkt på å slutte å farge, men når jeg har lang nok ettervekst ender jeg opp med å farge igjen…ikke klar for å bli grå enda, nei. Er 54 år. 

Mange kler det, noen virker eldre. Jeg må nok vente litt til…😊

Samme her… 

• Liker 1
Skrevet

Bare for ordens skyld:

Tråden handler om de som HAR grått/grånende hår - ikke alder og mangel på grå hår.

Jeg har grått spill i håret nå med mørkere lengder, er i utgangspunktet en 7.1 omtrent.

Tror jeg fikk MYE raskere fremvekst av grå hår mellom 38- nå pga alvorlig sykdom som satte kroppen i intenst stress over lang tid. Mistet 1/3 del av håret pga stress, og tror jeg er gråere nå enn jeg ville vært uten den ekstreme belastningen. 

Noe av det grå vil jeg beholde, men jeg er usikker.

Vurderer å kjøre en slags grey blending, men usikker. 

Men dere som striper med endel grått: hvordan blir de grå hårene av bleking? 

• Liker 3
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...