Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer å skaffe meg dette så jeg kan høre på litt musikk når jeg løper. (ørepropper får jeg aldri til å sitte godt, så dette utgår tror jeg, med mindre dere har noen gode tips til dette og....)
Helst ikke altfor dyrt.

Anonymkode: 79c26...6d6

AnonymBruker
Skrevet

ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Powerbeats pro. Jeg får aldri ørepropper til å sitte, men bøyla på disse gjør at de sitter glimrende!

Anonymkode: 4f7b6...7f0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flere tips?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker shokz openrun, valgte de fordi de sitter godt på. Helt ok lyd. Liker godt at man kan høre biler, syklister etc. kan være litt vanskelig å høre musikken hvis det er mye støy rundt, type veldig trafikkert vei eller veldig mye vind.

Anonymkode: 02713...9ed

Skrevet

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg bruker shokz openrun, valgte de fordi de sitter godt på. Helt ok lyd. Liker godt at man kan høre biler, syklister etc. kan være litt vanskelig å høre musikken hvis det er mye støy rundt, type veldig trafikkert vei eller veldig mye vind.

Er det mye susing når det er mye vind? Jeg vurderer de for padling og sti-løping 😊 
Jeg bruker buds i dag, men synes det er skikkelig irriterende om jeg må ta ut en bud for å høre omgivelsene. 

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.6.2025 den 0.38):

kjøpe shokz openrun pro mini før helga, til tross for at det var litt dyrere enn jeg hadde tenkt... Testet de i dag. VELDIG fornøyd :D 
Overaskende god lyd, trengte ikke å ha på max for å si det slik. Og så mye lettere det ble å jogge med musikk på øret :)

AnonymBruker
Skrevet
Taluno skrev (På 10.6.2025 den 11.44):

Er det mye susing når det er mye vind? Jeg vurderer de for padling og sti-løping 😊 
Jeg bruker buds i dag, men synes det er skikkelig irriterende om jeg må ta ut en bud for å høre omgivelsene. 

Kan være litt susing, men har ikke blitt veldig plaget av det egentlig. Litt av problemet er jo at det er ingenting som dekker til øret, dermed hører du jo både vind og musikk samtidig. Har også brukt de litt til sykling, der kan vinden bli litt mer plagsom, spesielt i nedoverbakkene. Synes allikevel de fungerer ok til musikk, men litt dårligere til podcast/lydbok. Jeg har den vanlige versjonen, har forstått det slik at pro-versjonen skal være litt bedre. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

kjøpe shokz openrun pro mini før helga, til tross for at det var litt dyrere enn jeg hadde tenkt... Testet de i dag. VELDIG fornøyd :D 
Overaskende god lyd, trengte ikke å ha på max for å si det slik. Og så mye lettere det ble å jogge med musikk på øret :)

Så gøy, gratulerer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...