Dojakitty Skrevet 10. juni #41 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg har det og ja , mannen brydde seg ikke for å si det slik. Det samme ellers, han kan være veldig kald og snu skulderen til eller bare sove selv om jeg ligger å griner! Anonymkode: 8a280...117 Hvorfor er du sammen med en som hater deg? 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #42 Skrevet 10. juni Dojakitty skrev (4 minutter siden): Hvorfor er du sammen med en som hater deg? Ja, jeg forstår ikke at "normalt oppegående" kvinner finner seg i sånt som dette. Hadde aldri akseptert at min partner eller barn hadde oppført seg sånn mot meg. Uansett pms eller ikke. RESPEKT er et ord flere burde lære seg. Respekt for andre og respekt for seg selv. Anonymkode: 30578...ff9 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #43 Skrevet 10. juni Å herregud, at dere tørr. Her i huset går vi på eggeskal den perioden. Bjørnen kan våkne når som helst. Anonymkode: cd671...1d8
Dojakitty Skrevet 10. juni #44 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ja, jeg forstår ikke at "normalt oppegående" kvinner finner seg i sånt som dette. Hadde aldri akseptert at min partner eller barn hadde oppført seg sånn mot meg. Uansett pms eller ikke. RESPEKT er et ord flere burde lære seg. Respekt for andre og respekt for seg selv. Anonymkode: 30578...ff9 For ikke å snakke om hvilken rollemodell man setter for sine barn. ALDRI i livet om jeg hadde latt mine barn få se meg bli behandlet sånn! 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni #45 Skrevet 10. juni Dojakitty skrev (2 timer siden): For ikke å snakke om hvilken rollemodell man setter for sine barn. ALDRI i livet om jeg hadde latt mine barn få se meg bli behandlet sånn! Lett å si når du ikke står i det selv! Lett å kaste stein i glasshus! Jeg har valgt å gå, men det er ikke lett! Han er en manipulativ mann, utrolig vanskelig å komme seg vekk, når du selv har vokst opp i enda verre! Og jeg lar ikke meg trakke på, men å eskalere en sutuasjon forann barna, det gjør jeg bare ikke, for det går ikke bra! Han har ett sinne som går fra 0-100 om jeg sier eller gjør noe feil i hans øyne! Kun mot meg! Derfor velger jeg å ta kamper uten barna til stede! Og ja jeg har sagt klart fra forann de til han at jeg ikke aksepterer slik oppførsel og forklarer hvorfor det ikke er greit! No vet ikke du hvor lenge/kort dette har pågått, men jeg er ferdig, for jeg tenker på barna først og fremst, alltid! Anonymkode: 8a280...117 2
Dojakitty Skrevet 10. juni #46 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Lett å si når du ikke står i det selv! Lett å kaste stein i glasshus! Jeg har valgt å gå, men det er ikke lett! Han er en manipulativ mann, utrolig vanskelig å komme seg vekk, når du selv har vokst opp i enda verre! Og jeg lar ikke meg trakke på, men å eskalere en sutuasjon forann barna, det gjør jeg bare ikke, for det går ikke bra! Han har ett sinne som går fra 0-100 om jeg sier eller gjør noe feil i hans øyne! Kun mot meg! Derfor velger jeg å ta kamper uten barna til stede! Og ja jeg har sagt klart fra forann de til han at jeg ikke aksepterer slik oppførsel og forklarer hvorfor det ikke er greit! No vet ikke du hvor lenge/kort dette har pågått, men jeg er ferdig, for jeg tenker på barna først og fremst, alltid! Anonymkode: 8a280...117 Hva i villeste helvete vet du om hva jeg har stått i og ikke? 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #47 Skrevet 10. juni Dojakitty skrev (1 time siden): Hva i villeste helvete vet du om hva jeg har stått i og ikke? Du sier jo selv at du ikke hadde funnet deg i det. Så da har du ikke stått i det selv. Anonymkode: 38eb6...0b8
AnonymBruker Skrevet 10. juni #48 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, jeg forstår ikke at "normalt oppegående" kvinner finner seg i sånt som dette. Hadde aldri akseptert at min partner eller barn hadde oppført seg sånn mot meg. Uansett pms eller ikke. RESPEKT er et ord flere burde lære seg. Respekt for andre og respekt for seg selv. Anonymkode: 30578...ff9 Kan det ha noe med at man har fått høre opp gjennom hele skolegangen at de guttene som erter deg, gjør det fordi dem egentlig liker deg? Man blir jo gaslighta av alle gjennom hele livet. Derfor sier jeg aldri sånt til mine unger! Anonymkode: e6cc8...ba1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #49 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kan det ha noe med at man har fått høre opp gjennom hele skolegangen at de guttene som erter deg, gjør det fordi dem egentlig liker deg? Man blir jo gaslighta av alle gjennom hele livet. Derfor sier jeg aldri sånt til mine unger! Anonymkode: e6cc8...ba1 Det kan hende. Samtidig har mannen her faktisk bekreftet den greia der da, fra sin egen barndom og han ser det samme hos noen av guttene i klassen til barnet vårt. At jo, det var(og er) faktisk en måte for ham/dem å oppnå kontakt/oppmerksomhet fra jenta de likte godt/syns var ekstra fin etc. Hvorvidt han klarer å forstå enda, hvorfor det ikke tas så godt imot, har jeg egentlig mine tvil om, men han har noen gyldne øyeblikk stadig oftere, så jeg håper jo ... Anonymkode: 95d26...b1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå