AnonymBruker Skrevet 7. juni #1 Skrevet 7. juni Hei! Jeg venter på å få innvilget foreldrepenger fra Nav, men ting tar tid og det er omtrent 3 uker igjen før dette blir innvilget. Har ikke fått penger på to måneder nå, så det begynner å bli tomt på konto. For å få nok til å betale alle regningene så har jeg lyst til å hoppe over betalinger til fond. Det er ulike betalinger. Dette har jeg aldri gjort før, så vil ikke gjøre det feil. vil som sagt kun hoppe over denne måneden, og ikke avslutte hele greia. Kan jeg slette den betalingen som ligger inne til forfall, uten at det påvirker fremtidige betalinger? Har sparebank 1, om det har noe å si. Anonymkode: 6d549...fe6
AnonymBruker Skrevet 7. juni #2 Skrevet 7. juni Ingen problem. I værstefall avslutter du spareavtalene dine, men det er jo kjapt gjort å sette opp igjen. Anonymkode: 52ec4...bf3 2
Høna79 Skrevet 7. juni #3 Skrevet 7. juni I min bank er det veldig enkelt, man sletter bare overføringen og velger om det gjelder den ene, eller hele det faste oppdraget. Det er jo en spareavtale, ikke en regning, så det styrer du selv. Prøv i nettbank/app eller whatever der som passer banken din. Det er sikkert ganske selvforklarende bare du prøver, og er du i tvil - ring banken din og spør 😀 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni #4 Skrevet 7. juni Du får valget mellom å slette en overføring eller hele planen, så det går fint. Har sparebank 1 selv. Anonymkode: 65303...263 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå