AnonymBruker Skrevet 7. juni #1 Skrevet 7. juni For litt over en måned siden begynte jeg å gå aktivt tur i skogen. Aldri gått i skog før og jeg elsker det, så går tur så å si hver dag nesten. Det jeg har merket er at jeg plutselig har fått enorm sexlyst, har ikke forandret noe som helst, verken kosthold eller noe, kun det at jeg har begynt å gå tur i skog. Kan det være skogen som er årsaken? Jeg føler også at hele meg er blitt gladere og mer rolig. Jeg vet at skogen gjør noe med en, men er det mulig? Anonymkode: 92d52...c1e 2 1
Snok1 Skrevet 7. juni #2 Skrevet 7. juni Det å være i bevegelse og å bruke kroppen utløser i seg selv hormoner som ligner på de hormonene man utløser når man er seksuelt opphisset. Å være i naturen forsterker dette. Å være ute i naturen stimulerer noe som ligger dypt i genene våre og er bra for psykisk og somatisk helse. Hvorvidt man blir kåt av skogen spesifikt, er kanskje mer individuelt, men jeg kjenner meg igje i beskrivelsen din. Det er noe med de mektige, ranke stammene og den myke, og fuktige skogbunnen og luktene i skogen som stimulerer noe dypt inne i meg. 4 1 1
Mannjessheim1984 Skrevet 7. juni #3 Skrevet 7. juni Trærne er som peniser stive som en stokk og den myke fuktige skogbunnen er som vaginaer.
Coachshinny Skrevet 7. juni #4 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (58 minutter siden): For litt over en måned siden begynte jeg å gå aktivt tur i skogen. Aldri gått i skog før og jeg elsker det, så går tur så å si hver dag nesten. Det jeg har merket er at jeg plutselig har fått enorm sexlyst, har ikke forandret noe som helst, verken kosthold eller noe, kun det at jeg har begynt å gå tur i skog. Kan det være skogen som er årsaken? Jeg føler også at hele meg er blitt gladere og mer rolig. Jeg vet at skogen gjør noe med en, men er det mulig? Anonymkode: 92d52...c1e Turer ut i skog og natur og trening gir mer energi og også økt lyst💐 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni #5 Skrevet 7. juni Snok1 skrev (28 minutter siden): Det å være i bevegelse og å bruke kroppen utløser i seg selv hormoner som ligner på de hormonene man utløser når man er seksuelt opphisset. Å være i naturen forsterker dette. Å være ute i naturen stimulerer noe som ligger dypt i genene våre og er bra for psykisk og somatisk helse. Hvorvidt man blir kåt av skogen spesifikt, er kanskje mer individuelt, men jeg kjenner meg igje i beskrivelsen din. Det er noe med de mektige, ranke stammene og den myke, og fuktige skogbunnen og luktene i skogen som stimulerer noe dypt inne i meg. Du har nok rett i det du skriver. Jeg har gått turer før men aldri i skog, det er noe helt annet å gå tur i skogen. Jeg vet også at det er bra for psyken og fysisk men å få sexlyst av det må jo være noe i det. Pleier ofte å gå tur på morgenen her jeg bor og på ettermiddag skog, så ofte blir det to turer om dagen. Så helt klart at jeg beveger meg mer enn før, hvor det bare var tur om morgenen. Elsker å gå tur i skogen så det har også forsterket det fysiske. At du kjenner deg igjen i min beskrivelse letter litt, for da er jeg ikke rar. Ts Anonymkode: 92d52...c1e 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #6 Skrevet 7. juni Coachshinny skrev (12 minutter siden): Turer ut i skog og natur og trening gir mer energi og også økt lyst💐 Økt sexlyst sier du, da er det bra, for da vet jeg at det er normalt og at det er noe i det. Ts Anonymkode: 92d52...c1e
AnonymBruker Skrevet 7. juni #7 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): For litt over en måned siden begynte jeg å gå aktivt tur i skogen. Aldri gått i skog før og jeg elsker det, så går tur så å si hver dag nesten. Det jeg har merket er at jeg plutselig har fått enorm sexlyst, har ikke forandret noe som helst, verken kosthold eller noe, kun det at jeg har begynt å gå tur i skog. Kan det være skogen som er årsaken? Jeg føler også at hele meg er blitt gladere og mer rolig. Jeg vet at skogen gjør noe med en, men er det mulig? Anonymkode: 92d52...c1e Ja det er mulig. Jeg hadde en periode der jeg ble sinnsykt kåt av fuglesang 😆😆😆 Var så kåt at det gjorde vondt. Måtte hoppe og danse som en gal 😂 Anonymkode: 3dbe1...2a3 2
Snok1 Skrevet 7. juni #8 Skrevet 7. juni Mannjessheim1984 skrev (25 minutter siden): Trærne er som peniser stive som en stokk og den myke fuktige skogbunnen er som vaginaer. Det er veldig banalt, men det er likevel noe der…..
Snok1 Skrevet 7. juni #9 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Elsker å gå tur i skogen så det har også forsterket det fysiske. At du kjenner deg igjen i min beskrivelse letter litt, for da er jeg ikke rar. Du er overhodet ikke rar! Bare les hvor mange som kjenner seg igjen. Husk at kåthet er en sterk kraft som du kan bruke til mye annet enn sex. Kåthet er styrke, overskudd, kraft og klarhet. Bruk denne kraften til noe godt for deg selv og dine. (Og ha masse deilig sex, selvfølgelig). 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni #10 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja det er mulig. Jeg hadde en periode der jeg ble sinnsykt kåt av fuglesang 😆😆😆 Var så kåt at det gjorde vondt. Måtte hoppe og danse som en gal 😂 Anonymkode: 3dbe1...2a3 Haha, kult😅 Anonymkode: 92d52...c1e
AnonymBruker Skrevet 7. juni #11 Skrevet 7. juni Snok1 skrev (1 time siden): Du er overhodet ikke rar! Bare les hvor mange som kjenner seg igjen. Husk at kåthet er en sterk kraft som du kan bruke til mye annet enn sex. Kåthet er styrke, overskudd, kraft og klarhet. Bruk denne kraften til noe godt for deg selv og dine. (Og ha masse deilig sex, selvfølgelig). Ja, jeg ser jeg ikke er alene og godt er det Bruker den på nærhet med min mann, kos og kyssing, og vi har faktisk begynt å ha sex oftere enn før. Det er nesten som å sveve på skyer eller ha sommerfugler i magen 🤭 Ts Anonymkode: 92d52...c1e 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #12 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): For litt over en måned siden begynte jeg å gå aktivt tur i skogen. Aldri gått i skog før og jeg elsker det, så går tur så å si hver dag nesten. Det jeg har merket er at jeg plutselig har fått enorm sexlyst, har ikke forandret noe som helst, verken kosthold eller noe, kun det at jeg har begynt å gå tur i skog. Kan det være skogen som er årsaken? Jeg føler også at hele meg er blitt gladere og mer rolig. Jeg vet at skogen gjør noe med en, men er det mulig? Anonymkode: 92d52...c1e Er at du beveger deg samt at du gjør noe du liker så det utløser lykkehormoner. Hvis du feks hadde elsket å sykle eller spille fotball hadde du fått samme resultat. Men glad på dine vegne, stå på! Anonymkode: 30147...af1 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni #13 Skrevet 7. juni Vet du, før jeg visste hva dette hovedinnlegget skulle inneholde, bare basert på tittelen tenkte jeg på hvordan jeg får mer sexlyst i skogen. Og så var det akkurat det du skrev om! Det jeg har funnet ut er at natur roer nervesystemet mitt, jeg finner en annen ro og avslapping enn ellers. Og det gjør at jeg kjenner libidoen øker betraktelig. På generelt nivå, men også akkurat når jeg er i skogen. Ingen plass er jeg så kåt som i skogen! (eller ved vannet) 😂 Ikke akkurat det beste stedet å være kåt, menmen. Det gir jo egentlig mening, at når en slapper av, så får en mer lyst. Jeg passer på å gå i naturen så ofte jeg kan for å hjelpe kroppen å føle seg bra. Anonymkode: b3328...12d
AnonymBruker Skrevet 7. juni #14 Skrevet 7. juni Jeg har oppdaget at jeg kommer lettere hvis jeg tenker på natur 😂 Når jeg onanerer tenker jeg som regel ikke på noe seksuelt, det blir mer som en slags avspenning hvor jeg konsentrerer meg om pusten og nytelsen. Oppdaget for et par år siden at jeg kommer lettere hvis jeg ser for meg en vakkert landskap med sol, vann, grønne trær osv. Som noen andre skriver: jeg tror det gjør noe med nervesystemet, at jeg slipper guarden litt på en måte 🌲 Anonymkode: 240e3...419
Bamseklemmer Skrevet 8. juni #15 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (22 timer siden): For litt over en måned siden begynte jeg å gå aktivt tur i skogen. Aldri gått i skog før og jeg elsker det, så går tur så å si hver dag nesten. Det jeg har merket er at jeg plutselig har fått enorm sexlyst, har ikke forandret noe som helst, verken kosthold eller noe, kun det at jeg har begynt å gå tur i skog. Kan det være skogen som er årsaken? Jeg føler også at hele meg er blitt gladere og mer rolig. Jeg vet at skogen gjør noe med en, men er det mulig? Anonymkode: 92d52...c1e Jepp det er fullt mulig🤭Årsaken kan være: Frisk luft er positivt for kroppen. Dufter kan påvirke sexlysten. Når du er i skogen, glemmer du mas, jag, regninger og alt negative ting i hverdagen. Når alt det negative forsvinner, er det bare positive impulser igjen. Positive impulser i en frisk kropp, gir fri bane for kåthet Derfor øker sexlysten din i skogen.. for ytterlig tips kan du lese hvordan hormoner påvirker kroppen positivt. Du trenger ikke nødvendigvis å gå i skogen, men det gir jo kondis og et løft for helsen. Les hva du kan gjøre for å produsere de hormonene, det øker sexlysten i tillegg til dine lykkelige turer👏 https://personligutvikling.blogg.no/1543332409_litt_om_hjernens_egne_lykkestoffer.html 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #16 Skrevet 8. juni Bamseklemmer skrev (1 time siden): Jepp det er fullt mulig🤭Årsaken kan være: Frisk luft er positivt for kroppen. Dufter kan påvirke sexlysten. Når du er i skogen, glemmer du mas, jag, regninger og alt negative ting i hverdagen. Når alt det negative forsvinner, er det bare positive impulser igjen. Positive impulser i en frisk kropp, gir fri bane for kåthet Derfor øker sexlysten din i skogen.. for ytterlig tips kan du lese hvordan hormoner påvirker kroppen positivt. Du trenger ikke nødvendigvis å gå i skogen, men det gir jo kondis og et løft for helsen. Les hva du kan gjøre for å produsere de hormonene, det øker sexlysten i tillegg til dine lykkelige turer👏 https://personligutvikling.blogg.no/1543332409_litt_om_hjernens_egne_lykkestoffer.html Takk for tips Dette var informativt ja. Vi hadde ikke gått tur i skog på tre dager, så tok vi en tur i går, da vi kom hjem hadde vi sex 🤭 Er det mulig? Ts Anonymkode: 92d52...c1e 1
visp Skrevet 8. juni #17 Skrevet 8. juni Økt blodgjennomstrømning. Helt vanlig etter fjellturer og sånt.
Bamseklemmer Skrevet 8. juni #18 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Takk for tips Dette var informativt ja. Vi hadde ikke gått tur i skog på tre dager, så tok vi en tur i går, da vi kom hjem hadde vi sex 🤭 Er det mulig? Ts Anonymkode: 92d52...c1e Ja det er både mulig og sannsynlig🤭 sex i skogen er også mulig, og nokså sannsynlig at det skjer en vakker dag👏🫰
Bamseklemmer Skrevet 8. juni #19 Skrevet 8. juni visp skrev (52 minutter siden): Økt blodgjennomstrømning. Helt vanlig etter fjellturer og sånt. Med tanke på PIV-orgasme-problemet, burde alle kvinner gå en tur i skogen🙈 10. juni er "Kvinnennes dag i skogen" herretter🫰
Lillemy8 Skrevet 8. juni #20 Skrevet 8. juni Du sier du startet for litt over en måned siden, så må bare påpeke at det er timet rett på vårkåthet også. Ikke at jeg skal ødelegge linken til skogstur altså, men det er jo vanlig å bli mer yr når det blir lysere og varmere 🤭
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå