Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Trening for å forme finere bein og legger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger noen gode øvelser for å få finere bein, og spesielt legger. Har legger som så fort blir store. Vet det er genetisk, men hvilke øvelser bør jeg i så fall velge?

Gode tips? Får ikke satt av mer enn en halvtime noen ganger i uka.

Anonymkode: 25e3f...18e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også store legger, eneste som har gjort musklene mindre er å brekke foten slik at musklene ikke brukes...

Anonymkode: ca0f2...2de

AnonymBruker
Skrevet

Sukk.. Misliker så veldig bena mine.. Og ser så veldig feilproposjonert ut med slank overkropp og slanke armer, og enorme lår og legger :(

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har også store legger, eneste som har gjort musklene mindre er å brekke foten slik at musklene ikke brukes...

Anonymkode: ca0f2...2de

Uff beklager nå lo jeg! Sikkert det eneste som hjelper for meg også.. 

Anonymkode: 52ad3...7be

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Sukk.. Misliker så veldig bena mine.. Og ser så veldig feilproposjonert ut med slank overkropp og slanke armer, og enorme lår og legger :(

Kan live deg at noen ser din slanke overkropp og armer, og tenker at de så gjerne skulle hatt det selv. Jeg vet det er vanskelig, men prøv å se deg selv i et bedre iys. Jeg er i slutten av 30 årene og noe av det jeg synes er mest trist er hvordan jeg brukte årevis på å ikke føle meg god eller fin nok. Så mye bortkastet tid og følelser. Fuck that, gjør noe gøy i stede. 

Anonymkode: 52ad3...7be

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Altså er leggene og bena dine tykke eller er de muskuløse og kraftige på grunn av det? Er det fett som er problemet må du ned i fettprosent, det er ikke mulig å punktslanke (hvorfor tror folk dette fremdeles?). Hvis de er kraftige fordi du har muskler så må du bare eie det, muskuløse ben er kjempeflott 🙌🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...