AnonymBruker Skrevet 7. juni #61 Skrevet 7. juni Heine er jo et helt vanlig navn, veldig fint synes jeg 😊. Passer jo fint til disse 5 typiske navnetoppen navnene, siden du nevner det . Både Lucas, Noah, Oliver, Emil og Jakob. Og Oliver, Otilie og Astrid er jo kjempefine sammen. Selv om det ikke har noe å si, sånn egentlig. Om barna heter Viola Jasmin og Sigurd, så gjør ikke det noe. Anonymkode: dc1e6...9cb
AnonymBruker Skrevet 11. juni #62 Skrevet 11. juni Jeg kjenner voksne søsken med tre helt forskjellige typer navn, ala Magda, Anne-Marte og Cassandra.(anonymisert selvfølgelig, men ikke overdrevet) Jeg synes det er litt artig. Anonymkode: b7054...6c9 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni #63 Skrevet 11. juni Jeg syns også at barn bør være i samme kategori. For eksempel at alle har norrønt opphav. To brødre jeg kjenner heter Håkon og Attila. Det føler jeg er merkelig. Håkon er eldst. Anonymkode: d3947...08c
Eva-Lena Skrevet 11. juni #64 Skrevet 11. juni Heine er kjempefint navn, synes jeg. Jeg kjenner en som heter det og vi er fra Østlandet begge to.
AnonymBruker Skrevet 11. juni #65 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg syns også at barn bør være i samme kategori. For eksempel at alle har norrønt opphav. To brødre jeg kjenner heter Håkon og Attila. Det føler jeg er merkelig. Håkon er eldst. Anonymkode: d3947...08c Begge er navn på konger, da. Så en viss sammenheng er det. Men hadde kanskje vært mer nærliggende med Magnus, Knut, Olav, Karl. Anonymkode: 597bd...1e0 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #66 Skrevet 22. juni Jeg kjenner ei som har Noah og Jenny, og det synes jeg er litt krasj. Anonymkode: 97133...717
AnonymBruker Skrevet 22. juni #67 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (På 7.6.2025 den 10.59): "To hus tett i tett" Gode barndomsminner Anonymkode: 701b0...dff Nei. De på M er fra Mormor og de 8 ungene av Anne-Cath. Vestly. Ungene i «To hus tett i tett» begynte på S. Sigrid, Synne, Sveinung, og Sigbjørn om jeg ikke tar helt feil 😅 Anonymkode: 4775d...a74 4 1
Maleficenta Skrevet 24. juni #68 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (På 22.6.2025 den 23.30): Jeg kjenner ei som har Noah og Jenny, og det synes jeg er litt krasj. Anonymkode: 97133...717 Det syns jeg passa godt sammen. Jeg syns det blir rart om den ene har et langt og litt svulstig navn kanskje til og med dobbeltnavn mens søskenet har et kort og enkelt navn. Det høres ut som det korte navnet bare ble bestemt i hurten og sturten
AnonymBruker Skrevet 24. juni #69 Skrevet 24. juni Jeg har en Ole og en Erle, det er egentlig for like navn. Siden begge har et navn til, de ikke lenger bruker daglig, tok det tid før jeg skjønte hvor like navnene deres er. Anonymkode: 0d5b9...d8c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå