AnonymBruker Skrevet 6. juni 2025 #1 Skrevet 6. juni 2025 Er du én av dem? "Jeg kommer", "aaah".. hvorfor gjør du det? Eller hatt erfaring med slike. Syns du det er turn on eller turn off. Anonymkode: b954b...378
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2025 #2 Skrevet 6. juni 2025 Både jeg og mannen min gjør det. Vi synes det er praktisk for å få kommet samtidig. Det er ikke alltid at andre "tegn" er pålitelige 😅 Anonymkode: 3f9b0...289 16 7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2025 #3 Skrevet 6. juni 2025 Er ikke det bare høflig. Da vet den andre hva er i ferd med å skje. Også kan det avklare om en liker det den gjør. Så ville sagt det at det er bare positivt 😇 Anonymkode: 33868...c29 11
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2025 #4 Skrevet 6. juni 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Både jeg og mannen min gjør det. Vi synes det er praktisk for å få kommet samtidig. Det er ikke alltid at andre "tegn" er pålitelige 😅 Anonymkode: 3f9b0...289 Enig! Høyere pusting og svake klynk eller lav stønning er signal til at: "Nå!" 🍆🎆☂ Det finnes de som overdriver og roper og brøler, og kanskje også faker, da blir det veldig dumt og turn off. Anonymkode: 3b74d...41c 1
draug 75 Skrevet 6. juni 2025 #5 Skrevet 6. juni 2025 Enn de som roper "Geronimo!"? Spøk til side, de som jeg har vært med og som har nådd klimaks med meg, og det er størsteparten av de, har annonsert det. Jeg synes det er tennende. Men det er vel kanskje litt forskjell på hvordan kvinner tar det og hvordan menn tar det? 3
Erfarenmann Skrevet 6. juni 2025 #6 Skrevet 6. juni 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Både jeg og mannen min gjør det. Vi synes det er praktisk for å få kommet samtidig. Det er ikke alltid at andre "tegn" er pålitelige 😅 Anonymkode: 3f9b0...289 Samme her egentlig. Vi prøver å si fra før vi kommer. Poenget er at vi begge tenner på at den andre (snart) kommer. Ikke så mye vits i å si fra i det øyeblikket man kommer. Det blir bare å fortelle noe den andre allerede vet. 3
Nysgjerrig95 Skrevet 6. juni 2025 #7 Skrevet 6. juni 2025 Jeg gjør nok det. Skulle ønske flere menn også gjorde det, jeg som kvinne "kjenner" ikke at han spruter inni meg og det kan være jævlig kleint hvis det ikke var tydelig for meg at han kom 8
katties Skrevet 6. juni 2025 #8 Skrevet 6. juni 2025 Synes det er turn-on Og har jo ellers muligheten til å roe ting ned litt om jeg ikke vil at det skal skje enda. 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2025 #9 Skrevet 6. juni 2025 Jeg gjør det, og tror det går på at jeg er kvinne og trenger at personen IKKE stopper med hvaenn han gjør. Anonymkode: 45cf5...fb7 7 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2025 #10 Skrevet 6. juni 2025 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Er ikke det bare høflig. Da vet den andre hva er i ferd med å skje. Også kan det avklare om en liker det den gjør. Så ville sagt det at det er bare positivt 😇 Anonymkode: 33868...c29 Jeg er ung mann, jeg stønner noe innmari når orgasmen kommer og avslutter nærmest med et hyl, åååååååå jaaaaaaaaaaaa jeg kommer…… Anonymkode: aacad...f37 1
Lillibetha Skrevet 6. juni 2025 #11 Skrevet 6. juni 2025 For meg er det turn-of. Det er informasjon jeg ikke trenger og som setter meg litt ut av den "transen" man er i ved sex, det blir litt klinisk og praktisk. Jeg hører jo godt når han starter å puste tyngre og støte hardere, liksom.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2025 #12 Skrevet 6. juni 2025 Kommer ann på. Som oftest gjør jeg nok det. Om hun rir meg for eksempel, så vil jeg ikke at hun fortsetter å rir mens jeg kommer, fordi det gjør vondt. Anonymkode: ac723...efa 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2025 #13 Skrevet 6. juni 2025 Nysgjerrig95 skrev (14 minutter siden): Jeg gjør nok det. Skulle ønske flere menn også gjorde det, jeg som kvinne "kjenner" ikke at han spruter inni meg og det kan være jævlig kleint hvis det ikke var tydelig for meg at han kom Men sier ikke mannen noen ting? Selv ung mann, klarer ikke å være stille jeg. Avslutter med ååååååååå jaaaaaaa jeg kommmmmer, når jeg får orgasme. Null sjanse til å være lydløs. Anonymkode: aacad...f37 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2025 #14 Skrevet 6. juni 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kommer ann på. Som oftest gjør jeg nok det. Om hun rir meg for eksempel, så vil jeg ikke at hun fortsetter å rir mens jeg kommer, fordi det gjør vondt. Anonymkode: ac723...efa Jeg er motsatt, når orgasmen kommer må hun bare jage på med full fart, det forsterker orgasmen min og gjør at jeg ofte får flere orgasmer på rad. Anonymkode: aacad...f37 1
Nysgjerrig95 Skrevet 6. juni 2025 #15 Skrevet 6. juni 2025 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Men sier ikke mannen noen ting? Selv ung mann, klarer ikke å være stille jeg. Avslutter med ååååååååå jaaaaaaa jeg kommmmmer, når jeg får orgasme. Null sjanse til å være lydløs. Anonymkode: aacad...f37 Ja, det fleste lager jo heldigvis litt lyd (og det er jævlig digg og attraktivt btw), meeeen har vært borti noen som bare får rykningene og gjør det i stillhet. Men hvis jeg da er midt i en reverse cowgirl så går jeg glipp av det ahhahaha 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2025 #16 Skrevet 6. juni 2025 Det hender at jeg (kvinne) sier i fra at "nå kommer jeg" som et tegn til partner at "ikke stopp med det du driver med akkurat nå, for det er helt riktig, fortsett". Anonymkode: 95725...4a1 2 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2025 #17 Skrevet 6. juni 2025 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Det finnes de som overdriver og roper og brøler, og kanskje også faker, da blir det veldig dumt og turn off. Anonymkode: 3b74d...41c Noe av det teiteste jeg vet. Turn off. Anonymkode: 8a106...33d 1
Tekumseh79 Skrevet 6. juni 2025 #18 Skrevet 6. juni 2025 Veronica Maggio synger til og med 😉 Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag är nästan där! 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2025 #19 Skrevet 6. juni 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Både jeg og mannen min gjør det. Vi synes det er praktisk for å få kommet samtidig. Det er ikke alltid at andre "tegn" er pålitelige 😅 Anonymkode: 3f9b0...289 Jeg er mann og er jeg er helt enig. Jeg tenker det er en liten advarsel som kan være på sin plass. Det er underforstått at hvis hun har langt igjen så roer vi ned og bruker en hånd på henne. Noen ganger sier hun "bare kom". Anonymkode: bdf1e...274 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2025 #20 Skrevet 6. juni 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er du én av dem? "Jeg kommer", "aaah".. hvorfor gjør du det? Eller hatt erfaring med slike. Syns du det er turn on eller turn off. Anonymkode: b954b...378 Annonserer er et litt morsomt begrep. Jeg ser for meg noen som ruller ut en pergamentrull og leser opp en en beskjed om at de kommer Anonymkode: 89ab8...4da 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå