AnonymBruker Skrevet 11. juni 2025 #141 Skrevet 11. juni 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva vinner du på å være frekk? Føler du deg overlegen? Jeg har tidligere skrevet at jeg har vært i over 20 land. Men jeg har reist lite med barn, så har ikke brydd meg så veldig mye om hva de har på seg for å være helt ærlig. Høres mer ut som at du er fra bygda sånn som du svarer. Anonymkode: aadf9...26f For å klargjøre; jeg har ikke kikket på klærne til andres barn i forskjellige "sydenland" før jeg fikk barn. Anonymkode: aadf9...26f
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2025 #142 Skrevet 12. juni 2025 AnonymBruker skrev (17 timer siden): For å klargjøre; jeg har ikke kikket på klærne til andres barn i forskjellige "sydenland" før jeg fikk barn. Anonymkode: aadf9...26f Det har vært ekstremt mange frekke, eller flere av de samme som har svart frekt om igjen og om igjen i denne tråden. Det er som om de så tråden din og bare begynte å spy ut kvalme og drit av en grunn. I en og samme melding blir du på ene siden kalt snobb fordi du velger 4-5 stjerner på hotell, men også samtidig er du en uvitende tulling som ikke kler deg fint nok på restaurant. For Spiderman trykk på t-skjorten er visst ikke bra nok for folk. Ut i fra denne tråden så er nå syden blitt til en samling av folk som går kun i linbukser og piquet-skjorter. Jeg reiser hele tiden og dette er ikke sant. Kun de lokale innen visse yrker går i bukse. Alle andre i shorts og t-skjorte. De vil at du skal føle deg dum som ikke visste hvordan du skulle kle deg. Skal vedde på de som svarer ikke engang reiser til syden siden det var så veldig snobbete av deg å velge 4-5 stjerner på hotell. Tror ikke de som reiser selv tenker sånn. Tenker det sier mye om de som mennesker å ville plage deg med ekle kommentarer på denne måten hele tiden. Stol på hva hotellet svarte i mailen. Det er jo det som er sannheten. 🏖️🩳🩴😎🌞 Anonymkode: 01fce...2f6
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2025 #143 Skrevet 12. juni 2025 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Det har vært ekstremt mange frekke, eller flere av de samme som har svart frekt om igjen og om igjen i denne tråden. Det er som om de så tråden din og bare begynte å spy ut kvalme og drit av en grunn. I en og samme melding blir du på ene siden kalt snobb fordi du velger 4-5 stjerner på hotell, men også samtidig er du en uvitende tulling som ikke kler deg fint nok på restaurant. For Spiderman trykk på t-skjorten er visst ikke bra nok for folk. Ut i fra denne tråden så er nå syden blitt til en samling av folk som går kun i linbukser og piquet-skjorter. Jeg reiser hele tiden og dette er ikke sant. Kun de lokale innen visse yrker går i bukse. Alle andre i shorts og t-skjorte. De vil at du skal føle deg dum som ikke visste hvordan du skulle kle deg. Skal vedde på de som svarer ikke engang reiser til syden siden det var så veldig snobbete av deg å velge 4-5 stjerner på hotell. Tror ikke de som reiser selv tenker sånn. Tenker det sier mye om de som mennesker å ville plage deg med ekle kommentarer på denne måten hele tiden. Stol på hva hotellet svarte i mailen. Det er jo det som er sannheten. 🏖️🩳🩴😎🌞 Anonymkode: 01fce...2f6 Tusen takk! Jeg er så enig med deg. Heldigvis har jeg både hode og selvfølelse i orden, så jeg overlever det (men tenker mitt om alle disse som holder på). Takk for at du tok deg tiden Ts Anonymkode: aadf9...26f 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2025 #144 Skrevet 14. juni 2025 Jeg bruker aldri bukse i sydligere strøk, men har kun kjoler som går til midt på leggen med dekkede skuldre. Anser de som pent antrekk. Skal jeg på stranda bruker jeg shorts eller strandkjole. Anonymkode: c1076...47c
Djungelvrål Skrevet 15. juni 2025 #145 Skrevet 15. juni 2025 AnonymBruker skrev (På 8.6.2025 den 11.22): Det kommer jo helt an på hotellet. Der vi har reist er det ikke tillat. Det er et femstjerners hotell for voksne. Anonymkode: ce20e...ef3 Ok. Jeg kjenner ingen som bor på 5 stjerners hotell i syden.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2025 #146 Skrevet 15. juni 2025 Djungelvrål skrev (11 minutter siden): Ok. Jeg kjenner ingen som bor på 5 stjerners hotell i syden. Og du kjenner "alle" som reiser til Syden? Anonymkode: 4fc82...27e
makkapakka Skrevet 15. juni 2025 #147 Skrevet 15. juni 2025 I Italia var de kjempestrenge på kleskoden, både for voksne og barn, jeg møtte i sommerkjoler, uheldigvis kom 5 åringen min i shorts og hadde tatt av seg overdelen/t-skjorte fordi det var så varmet, da måtte vi snu i døra.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2025 #148 Skrevet 15. juni 2025 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg bruker aldri bukse i sydligere strøk, men har kun kjoler som går til midt på leggen med dekkede skuldre. Anser de som pent antrekk. Skal jeg på stranda bruker jeg shorts eller strandkjole. Anonymkode: c1076...47c Jeg bruker aldri kjoler hverken hjemme eller i «syden». Om jeg skulle slomse til å bestille et hotell med en slik kleskode, er det kun kjole som er godkjent for kvinner? Anonymkode: a12c4...7d4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2025 #149 Skrevet 15. juni 2025 makkapakka skrev (2 timer siden): I Italia var de kjempestrenge på kleskoden, både for voksne og barn, jeg møtte i sommerkjoler, uheldigvis kom 5 åringen min i shorts og hadde tatt av seg overdelen/t-skjorte fordi det var så varmet, da måtte vi snu i døra. Fint, å spise i bar overkropp gjør man ikke, uansett alder!! Anonymkode: d1c12...7e3 4 1
Djungelvrål Skrevet 15. juni 2025 #150 Skrevet 15. juni 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Og du kjenner "alle" som reiser til Syden? Anonymkode: 4fc82...27e Nei, jeg kjenner ingen som betaler 500 000 kr på 14 dager bare på hotell.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå