Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

JEG eier masse kjoler jeg. Jeg er ikke problemet. Problemet er 7 x langbuske til 2 barn, som i tillegg skal være pene nok og ikke for varme. Noen har hardt for det ser jeg. 

Anonymkode: aadf9...26f

Legg serviett på fanget til barna. Blir det flekker så er det bare å vaske flekken, trenger da ikke å vaske hele buksa. Og det pleier å være vaskemaskiner for bruk til gjestene. Det har jeg benyttet flere ganger.

Anonymkode: 90c51...5a5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

JEG eier masse kjoler jeg. Jeg er ikke problemet. Problemet er 7 x langbuske til 2 barn, som i tillegg skal være pene nok og ikke for varme. Noen har hardt for det ser jeg. 

Barna slipper nok unna med en pen, lang shorts; beige eller marineblå. I ordentlig stoff. Ellers har de vel chinos fra før? De fleste smågutter har jo det, til bruk i bursdager og selskaper etc? 

Mannen din bør få på seg et par chinos. Det trodde jeg i alle fall alle menn hadde. 

Anonymkode: 7ed9d...c27

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du trenger jo ikke 7 x langbukse til hver selv om de søler. Klær kan vaskes. Og du trenger ikke å gnikke. Regner med hotellet enten har muligheter for å vaske klær, eller så er det et self-service vaskeri ikke langt unna. 

Anonymkode: cfa31...9f8

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Troll😄

Først var det bare deg og mannen (stakkaren hadde ikke langbukse)

men nå er det også barna (to stk gutter uten normalle klær)

uffa meg

😜

Anonymkode: f880f...7ed

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Altså både sjokolade og ketchup er j^vlig å få vekk. Virker ikke som noen her inne har barn i det hele tatt. Gidder da ikke bruke hver kveld på å gnukke for harde livet. 

Sjokolade og ketchup til middagen? Det forklarer nok antall stjerner på det hotellet.

Anonymkode: 03430...717

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sjokolade og ketchup til middagen? Det forklarer nok antall stjerner på det hotellet.

Anonymkode: 03430...717

Oh lord. Det er middagsbuffet, de har ALLID pommes frites alle steder jeg har vært. Og ja, desserten innebærer som oftes noe med sjokolade for mine barn. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For en dramaqueen du er , TS. Barna dine kan gå i pene knelange shorts og piquet-trøye.  Mannen din kan ta med seg to par chinos og noen linskjorter.Du kan ta med deg et par kjoler. 

Høres ut som dere aldri har vært utenfor døra før.

Anonymkode: d0292...fc4

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

For en dramaqueen du er , TS. Barna dine kan gå i pene knelange shorts og piquet-trøye.  Mannen din kan ta med seg to par chinos og noen linskjorter.Du kan ta med deg et par kjoler. 

Høres ut som dere aldri har vært utenfor døra før.

Shorts er da virkelig ikke langbukse. Hvis det var sånn at barn var unntatt bestemmelsen så hadde det helt sikkert stått. Men det gjør det jo ikke. Så alle her bare synser og mener at jo barna de kan få slippe, men gud forby om mannen skulle bruke en shorts, nei huff. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Shorts er da virkelig ikke langbukse. Hvis det var sånn at barn var unntatt bestemmelsen så hadde det helt sikkert stått. Men det gjør det jo ikke. Så alle her bare synser og mener at jo barna de kan få slippe, men gud forby om mannen skulle bruke en shorts, nei huff. 

Kleskoder gjelder voksne. Det er vanlig at små barn kan gå i kortbukser. (Da snakker vi knelange bomulsshorts). Dette vet alle. Voksne mannfolk går ikke på restaurant i shorts på kveldstid. Dette vet også alle.

(Men så ta med langbukser til sønnene dine også da vel, hvis du er så firkantet). 

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det? 
når jeg var barn var det en greie og ha vært flest ganger i « syden « og jeg hadde bare vært 1 gang i syden. Vi var mye i Florida , det gjaldt ikke. Bra Thailand har blitt inkludert i syden, så de ungene som reiser dit ikke er utafor fordi de ikke har vært en respektert antall ganger i « syden «. 

Anonymkode: faf35...ac4

lol ! Jeg hadde kalt det "Østen" personlig men... 😄

Skrevet

Kleskoder gjelder voksne. Det er vanlig at små barn kan gå i kortbukser. (Da snakker vi knelange bomulsshorts). Dette vet alle. Voksne mannfolk går ikke på restaurant i shorts på kveldstid. Dette vet også alle.

Right. Jeg har vært kanskje 15 ganger på Kypros gjennom årene. Jeg vil nok påstå at minst 75% av mannfolka har shorts på til middagen, kanskje opp mot 90%. Ikke så kult med langbukser i 25 grader. 

Men jeg styrer alltid unna 5-stjerners hotell da. Lite valuta for pengene, mye bedre med 4-stjerners. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Altså både sjokolade og ketchup er j^vlig å få vekk. Virker ikke som noen her inne har barn i det hele tatt. Gidder da ikke bruke hver kveld på å gnukke for harde livet. 

Hvor søler de Sjokade og ketchup hen da, på leggene? Er det det du gjør hver kveld hjemme, gnukker for harde livet? 
jo, jeg har barn , men kjenner ikke problemet med at de ikke kan gå med bukser pga søl av Sjokade og ketchup. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det gjelder da shorts, skjorter og jeans også. Søler de kun på knærne og leggene? 

Anonymkode: dccc2...834

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Kravet var jo LANGBUKSER. Dere har altså 5 linbukser til hvert av barna? Bukser som man kun får brukt når det er som varmest. Man bruker ikke linbukse på besøk eller bursdag september - mai/juni. 

Med det argumentet regner jeg med de ikke har shorts heller. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det gjelder da shorts, skjorter og jeans også. Søler de kun på knærne og leggene? 

Ser for meg familien på 5 stjernes hotell i restauranten med kleskode .. ungene sitter med beina på bordet og får så mye ketchup og sjokalde på buksebeina at mor må « gnukke « buksebeina for harde livet hele kvelden. 🤣

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvor søler de Sjokade og ketchup hen da, på leggene? Er det det du gjør hver kveld hjemme, gnukker for harde livet? 
jo, jeg har barn , men kjenner ikke problemet med at de ikke kan gå med bukser pga søl av Sjokade og ketchup. 

Gjør du deg vrang med vilje? Du ser ikke forskjellen på å søle på ei joggebukse hjemme med vaskemaskin og fullt av andre joggebukser i skapet? Vs søle på penklær på ferie uten vaskemuligheter? Er virkelig mange som har hardt for det i denne tråden 😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei såklart ikke. Men som jeg allerede har forklart å har vi nok shortser. Det er ikke noe problem å bytte shorts hver dag! Ei heller t-skjorte. 

AnonymBruker
Skrevet

Med det argumentet regner jeg med de ikke har shorts heller. 

Fordi? Jeg har jo sagt har de har shortser, hvorfor skal du betvile det? Jeg skrev jo at er varmt så går de i shorts. Ikke langbukser. 

AnonymBruker
Skrevet

Ser for meg familien på 5 stjernes hotell i restauranten med kleskode .. ungene sitter med beina på bordet og får så mye ketchup og sjokalde på buksebeina at mor må « gnukke « buksebeina for harde livet hele kvelden. 🤣

Dør 🤣 Takk for dagens latter.

Hilsen Ts

AnonymBruker
Skrevet

Nei såklart ikke. Men som jeg allerede har forklart å har vi nok shortser. Det er ikke noe problem å bytte shorts hver dag! Ei heller t-skjorte. 

Men så la dem gå i shorts da. Kleskoder gjelder ikke barn. Såpass vet du vel?

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...