AnonymBruker Skrevet 5. juni #1 Skrevet 5. juni Babyen er først prematur og ligger enda langt bak motorisk. Jeg mener det er uforsvarlig og ikke greit i det hele tatt. Argumentene er at et slikt brett aldri velter eller at det er like farlig for baby i bil. I det minste en risiko. Men bruker også båter og kanoer som eksempler. Mor er førstegangsmor og virker ikke kritisk i sin tankegang. Veldig umoden. Dette er på innsjø og ikke på havet det er snakk om. Jeg mener det er veldig egoistisk og ikke greit i det hele tatt. En baby har bleie som trekker til seg mye vann, i tillegg vil den rask nedkjøles om uhellet skulle være ute. Mor er ganske nevrotisk fra før og far gir litt f i risiko. Jeg mener det finnes mange andre ting man kan gjør rom sommeren med baby. I tillegg skal de på en egen lite øy. Hva tenker dere? Anonymkode: d0bb7...a66
AnonymBruker Skrevet 5. juni #2 Skrevet 5. juni Tenker at så lenge de har vest på så går det helt fint Anonymkode: 67c43...78f 3 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3 Skrevet 5. juni Jeg ser ikke poenget eller behovet? Båt er en ting men SUP er ganske lett å kantret i tillegg at ytterst få 11mnd sitter helt stille 🤷♀️ Anonymkode: c9a92...ada 3
mommyaka Skrevet 5. juni #4 Skrevet 5. juni Nei... hvordan skal et barn ligge på en sånn i heltatt 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #5 Skrevet 5. juni Ser ikke det ekstreme problemet om det er varmt i vannet, varmt i lufta, bra redningsvest. Anonymkode: 7765f...736 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni #6 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ser ikke det ekstreme problemet om det er varmt i vannet, varmt i lufta, bra redningsvest. Anonymkode: 7765f...736 Du har hørt om tørrdrukning? Hvorfor ta sjansen? Anonymkode: c9a92...ada 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni #7 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tenker at så lenge de har vest på så går det helt fint Anonymkode: 67c43...78f Hvorfor tenker du at det går fint når alle fagmiljøer fraråder dette? Til og med redningsselskapet. Barnet hverken sitter eller kryper enda. Anonymkode: d0bb7...a66 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni #8 Skrevet 5. juni mommyaka skrev (6 minutter siden): Nei... hvordan skal et barn ligge på en sånn i heltatt Fordi foreldrene er egosistike. Ikke noe annet. Anonymkode: d0bb7...a66 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #9 Skrevet 5. juni Og hvem er så du i denne saken? Anonymkode: 132b1...978 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #10 Skrevet 5. juni Må moderere meg selv: om de er helt inne på grunna og de sitter nede og padler litt frem og tilbake i rolig vann så kan det være moro frem til barnet eventuelt blir kald eller lei. Det så litt koselig ut når de sitter sammen og padler https://pauhanasurfco.com/blogs/stories/introducing-your-baby-to-sup Anonymkode: c9a92...ada
AnonymBruker Skrevet 5. juni #11 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor tenker du at det går fint når alle fagmiljøer fraråder dette? Til og med redningsselskapet. Barnet hverken sitter eller kryper enda. Anonymkode: d0bb7...a66 ALLE fagmiljøer? Virkelig! Baby er snart ett år. Klart den kan være med foreldrene på et sup-brett hvis de vet hva de driver med og har på vest. Anonymkode: 67c43...78f 2 5
AnonymBruker Skrevet 5. juni #12 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Og hvem er så du i denne saken? Anonymkode: 132b1...978 Jeg er venn av disse og har et perifert forhold til de på grunn av diverse mistanker mot uansvarligheten deres før de fikk barn og i ettertid har jeg valgt å trekke meg unna. Anonymkode: d0bb7...a66 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #13 Skrevet 5. juni Hvordan skal man holde en på 11 mnd rolig på en SUP? Skal de langt ut på dypt vann? Hvordan klare å padle mens man holder babyen?? Det virker bare utrolig upraktisk og lite trygt. Anonymkode: 67eaf...070 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni #14 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Må moderere meg selv: om de er helt inne på grunna og de sitter nede og padler litt frem og tilbake i rolig vann så kan det være moro frem til barnet eventuelt blir kald eller lei. Det så litt koselig ut når de sitter sammen og padler https://pauhanasurfco.com/blogs/stories/introducing-your-baby-to-sup Anonymkode: c9a92...ada De skal padle ut til ei øy eller en holme. Anonymkode: d0bb7...a66
AnonymBruker Skrevet 5. juni #15 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg er venn av disse og har et perifert forhold til de på grunn av diverse mistanker mot uansvarligheten deres før de fikk barn og i ettertid har jeg valgt å trekke meg unna. Anonymkode: d0bb7...a66 Hvis dere ikke er nærmere enn dette skjønner jeg ikke at dette er noe du bør legge deg borti..? Hvis de vil padle på sup-brett med en unge på snart 1 år er vel det helt opp til dem - regner da med at både voksne og barn skal ha på redningsvest, og at barnet bruker bade-bleie. Anonymkode: 58f66...f74 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni #16 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (29 minutter siden): De skal padle ut til ei øy eller en holme. Anonymkode: d0bb7...a66 Da står jeg ved mine første utsagn. Anonymkode: c9a92...ada
AnonymBruker Skrevet 5. juni #17 Skrevet 5. juni At de sitter på et brett og padler, helt sikker med barnet sittende mellom beina .. altså come on! De har vel ikke tenkt til å sette barnet på et SUP alene og sende det ut? Min ettåring elsket å bade. Hoppet ut i bassenget og holdt på. Anonymkode: c24cd...285 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #18 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (17 minutter siden): At de sitter på et brett og padler, helt sikker med barnet sittende mellom beina .. altså come on! De har vel ikke tenkt til å sette barnet på et SUP alene og sende det ut? Min ettåring elsket å bade. Hoppet ut i bassenget og holdt på. Anonymkode: c24cd...285 Du synes ikke et basseng er i litt mere kontrollerte former enn et dypt vann? Anonymkode: d0bb7...a66 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #19 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hvis dere ikke er nærmere enn dette skjønner jeg ikke at dette er noe du bør legge deg borti..? Hvis de vil padle på sup-brett med en unge på snart 1 år er vel det helt opp til dem - regner da med at både voksne og barn skal ha på redningsvest, og at barnet bruker bade-bleie. Anonymkode: 58f66...f74 Legger meg absolutt ikke borti det, men tenker jo mitt når de allerede har historikk med å fremstå uansvarlige. Dette er ikke noe barnet får en gevinst fra eller til uansett, så hvorfor folk skal utsette sine barn slik forstår jeg ikke. Anonymkode: d0bb7...a66 1
monican94 Skrevet 5. juni #20 Skrevet 5. juni Flott opplevelse for alle. Regner med de tilpasser at de har med en 1-åring🤩🤩
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå