AnonymBruker Skrevet 5. juni #1 Skrevet 5. juni Hei. Dette virker kanskje useriøst, men det er helt alvorlig og jeg ønsker ordentlige svar. Dette er IKKE en runketråd og jeg ønsker ingen positive kommenterer i form av «så heldig du er», «nyt det» eller lignende. Dette finnes ikke positivt. Jeg kjøpte meg womanizer for en tid tilbake. Det har tatt helt av. Kan bruke den 3 timer hver kveld, å fitta dunker konstant hele dagen. Er kjempe kåt HELE tiden og tenker ikke på annet. Vet ikke om det er kåthet i seg selv eller om klitoris er så overfølsom at den bare pulserer konstant. Det fører til at jeg er så kåt og ukonsentrert at jeg ikke klarer å gjøre jobben min skikkelig. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 316fb...f34 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3 Skrevet 5. juni Kanskje du må ha deg med en mann? At det hjelper å kaste den å heller få kåtskapen over på en mann? hørtes helt utrolig ut at du har hatt en sånn effekt av den 😂 opplevd noe lignende før? Anser du deg som en over gjennomsnittet kåt person ellers? Anonymkode: c755c...17d
AnonymBruker Skrevet 5. juni #4 Skrevet 5. juni Wilma89 skrev (5 minutter siden): Kaste womanizeren?🤷🏻♀️ Det har jeg gjort tre ganger. Eneste det har ført til er at jeg har handlet 3 womanizere og kastet bort mange tusenlapper. Har kastet den, deretter holdt på å bli sprø av den pulserende fitta og deretter bestilt ny. Det er grusomt! Finnes det noe som kan hjelpe meg? Kan jeg smøre Embla krem på klitten ? Anonymkode: 316fb...f34
AnonymBruker Skrevet 5. juni #5 Skrevet 5. juni Kontroller lystene dine som alle andre. Anonymkode: b5fe2...e56 8
AnonymBruker Skrevet 5. juni #6 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje du må ha deg med en mann? At det hjelper å kaste den å heller få kåtskapen over på en mann? hørtes helt utrolig ut at du har hatt en sånn effekt av den 😂 opplevd noe lignende før? Anser du deg som en over gjennomsnittet kåt person ellers? Anonymkode: c755c...17d Jada, jeg har meg med mann også. Men han klarer ikke å gi meg så mye som jeg trenger. Har alltid hatt over gjennomsnittet lyst, men etter den har det virkelig tatt av. Hadde jeg ikke hatt jobb kunne jeg brukt hele dagen på å fingre og komme 100 ganger uten problem. Klarer ikke slutte. Skulle ønske jeg kunne legge meg inn til behandling, sånn som rusmisbrukere gjør. Anonymkode: 316fb...f34
AnonymBruker Skrevet 5. juni #7 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kontroller lystene dine som alle andre. Anonymkode: b5fe2...e56 Ja hva med om man går rundt konstant med stå pikk og det renner precum? Ikke så gøy det. Det er jo noe galt. Anonymkode: 316fb...f34
AnonymBruker Skrevet 5. juni #8 Skrevet 5. juni Gå til fastlegen. Prøv å smøre på med bedøvelsesmiddel. Eller ta noe som senker lysten, allergitabletter. Anonymkode: fc3ac...cc2 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #9 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Gå til fastlegen. Prøv å smøre på med bedøvelsesmiddel. Eller ta noe som senker lysten, allergitabletter. Anonymkode: fc3ac...cc2 Funker det ? Allergitabletter? Det har jeg liggende. Anonymkode: 316fb...f34
AnonymBruker Skrevet 5. juni #10 Skrevet 5. juni Ikke knask tilfeldig medisiner bare for å få bukt på problemet. Du må snakke med en lege før du prøver deg på noe medisinsk. Dps kan sikkert gi deg noen råd mtp tvangshandlingene dine og hjelpe deg å "detoxe". Mulig du må finne hjelp privat? Anonymkode: b6876...0f8 5
AnonymBruker Skrevet 5. juni #11 Skrevet 5. juni Noe er galt. En womanizer er løs. Anonymkode: 53b1c...2e7
AnonymBruker Skrevet 5. juni #12 Skrevet 5. juni Du får gå til fastlegen, da? Eller en psykolog? Anonymkode: 7d1d8...0b9 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #14 Skrevet 5. juni Ja man kan smøre Embla krem på klitoris. om det er riktig fremgangsmåte er jeg usikker på Anonymkode: 93f56...e07 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #15 Skrevet 5. juni Samme her. Helt avhengig av den.. Anonymkode: 5edee...c40
Bamseklemmer Skrevet 6. juni #16 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei. Dette virker kanskje useriøst, men det er helt alvorlig og jeg ønsker ordentlige svar. Dette er IKKE en runketråd og jeg ønsker ingen positive kommenterer i form av «så heldig du er», «nyt det» eller lignende. Dette finnes ikke positivt. Jeg kjøpte meg womanizer for en tid tilbake. Det har tatt helt av. Kan bruke den 3 timer hver kveld, å fitta dunker konstant hele dagen. Er kjempe kåt HELE tiden og tenker ikke på annet. Vet ikke om det er kåthet i seg selv eller om klitoris er så overfølsom at den bare pulserer konstant. Det fører til at jeg er så kåt og ukonsentrert at jeg ikke klarer å gjøre jobben min skikkelig. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 316fb...f34 Det står i instruksjonen at de anbefaler maks 15 minutter da.. Og det følger vanligvis med tre hetter med forskjellige størrelser, som gir 3 forskjellige intensitet.. De største hetta gir minst og den minste gir mest intensitet.. Jeg tror du er så kåt.. at du hele tiden oppsøker orgasmer.. ikke fordi orgasmer nødvendigvis gir metthetsfølelse, men fordi det er så deilig når du holder på? Tiden flyr i hærlig nytelse.. ja jeg vet🤭 Jeg tror du må se gleden av å være så kåt og frisk, selv om det opptar mye tid av fritiden din. Om mulig byttet ut womanizeren, med en dildo som gir G-punkts massasje kombinert med fingermassage på klitthodet. Vibrasjoner over tid, og uten variasjoner av andre ting tror jeg ikke er sunnt. Men jeg tror ikke det hjelper til mere fritid, for sexlysten dempes jo ikke uansett hva du prøver.. Skulle ønske at du kjente på lykkeglede, av den der konstante dunkingen i underlivet som øker lyst og kåthet. Kanskje prioritere dagen bedre, slik at fritiden din blir de 3 siste timene i døgnet.. Hadde du da fått bedre samvittighet?
AnonymBruker Skrevet 6. juni #17 Skrevet 6. juni Jeg hadde en slik periode da jeg endelig fant en vibrator som fungerte veldig bra for meg. Så gikk det bare over etter en tid. Ble mettet kanskje. Litt som å være vanvittig nyforelsket, og så gikk det over og ble livslang kjærlighet, men ikke fullstendig galskap lenger. Anonymkode: bf7e5...29b 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #18 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ikke knask tilfeldig medisiner bare for å få bukt på problemet. Du må snakke med en lege før du prøver deg på noe medisinsk. Dps kan sikkert gi deg noen råd mtp tvangshandlingene dine og hjelpe deg å "detoxe". Mulig du må finne hjelp privat? Anonymkode: b6876...0f8 Er det OCD? Ja kanskje. Men det er jo utrolig skamfullt å snakke om. Anonymkode: 316fb...f34
Ingv38 Skrevet 6. juni #19 Skrevet 6. juni Jeg tror du bare er inne i en fin periode der du er kåt og trenger mye nytelse, jeg har det periodevis slik selv og en herlig orgasme blir som en herlig rus jeg bare må ha😳 Det kjennes på en måte ut som dey perfekte ville vært å ligge i en evig orgasme😳 Og jeg har hatt partnere som har trodd jeg har vært syklig nymfoman men igjen, det er bare deilig og i perioder koker det litt bort og blir mindre viktig😳 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #20 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det OCD? Ja kanskje. Men det er jo utrolig skamfullt å snakke om. Anonymkode: 316fb...f34 All tvangshandlinger er flaut å snakke om. Det er ikke så kult for dem som må skru av og på lyset eller ta på dørklinka 20 ganger heller, vår skal er størst for oss selv uansett hva det bunner ned i. En fagperson skal kunne takle å møte deg på en god og ikke minst seriøs måte og hjelpe deg finne vegen videre. Det er ikke nødvendigvis OCD, men det er definitivt tvangshandlinger, jeg vil tro diagnosekriteriene varierer, men selve diagnosen er ikke poenget: behandling er! Få hjelp før det blir verre og enda vanskeligere å hanskes med. Anonymkode: b6876...0f8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå