AnonymBruker Skrevet 5. juni 2025 #1 Skrevet 5. juni 2025 Jeg har over flere år hatt en svak piping i ørene som enkelte kvelder er noe forsterket. Det er en ganske høyfrekvent lyd. Jeg opplever den ikke som spesielt plagsom, men bare at den er der. Jeg har trodd at det er slik for de aller fleste, og at mange har det slik. Men stemmer dette? Har alle litt lyder i ørene, eller er det stillhet for de fleste? Anonymkode: 419f5...87e
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2025 #2 Skrevet 5. juni 2025 Det er tinnitus du har fått, og den kommer i alle styrker og variasjoner Anonymkode: 8da25...07c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå