AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:49 #21 Skrevet onsdag kl 21:49 Fikk mdg, sv og rødt. Stemmer SV. Anonymkode: 47dbc...a5f 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:53 #22 Skrevet onsdag kl 21:53 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): INP, Rødt eller SP. Helt sikkert ikke Venstre eller Høyre. Anonymkode: b154f...673 Jeg antar at du er veldig imot EU? Anonymkode: ac6d7...1ad
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:57 #23 Skrevet onsdag kl 21:57 Fikk det jeg pleier å stemme, sp. Er vel snart alene om det 😆 men distriktspolitikk og kraftpolitikk er mine viktigste saker. Anonymkode: 68433...150 1
Enda en tulling Skrevet onsdag kl 22:11 #24 Skrevet onsdag kl 22:11 Var positivt overrasket over valgomaten. De har tatt med alle partier, og har litt friske spørsmål som gjør at det faktisk er mulig å ende opp med et småparti også. Resultatet traff bra og jeg hadde nok bare gjort mindre justeringer om jeg hadde satt opp en slik liste selv. Savnet imidlertid et valg for nøytral/vet ikke, da svaret mitt på en del av spørsmålene egentlig var "kommer an på". Ikke overraskende kom 8 av 9 småpartier først foran stortingspartiene, med Sentrum som eneste unntak. Men "vinneren" VIP - Velferd- og innovasjonspartiet hadde jeg faktisk ikke hørt om før. Viste seg å være det tidligere Helsepartiet som slo seg sammen med INP men de ble tydeligvis skilt igjen...
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:12 #25 Skrevet onsdag kl 22:12 Stemmer bra, blir vel frp i år som alle andre år 👌 Anonymkode: 2e69a...bce 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:16 #26 Skrevet onsdag kl 22:16 Enda en tulling skrev (3 minutter siden): Var positivt overrasket over valgomaten. De har tatt med alle partier, og har litt friske spørsmål som gjør at det faktisk er mulig å ende opp med et småparti også. Enig i at den fungerte bedre enn vanlig på mindre partier. Jeg har mye til felles med Krf, men pleier aldri få dem høyt opp på valgomater. Selv ikke hvis jeg prøver 😛 media har mye makt når de lager slikt. Men får jo håpe folk tenker selv. At jeg får pensjonistpariet høyt opp er også nytt, kan ikke en gang huske å ha sett dem i tidligere valgomater. Anonymkode: 49f58...486 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:33 #27 Skrevet onsdag kl 22:33 Fikk FRP, PP og INP. Kjenner ikke særlig til de to siste. Har stort sett stemt Høyre og av og til KRF Anonymkode: 68bc7...59f 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:47 #28 Skrevet onsdag kl 22:47 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fikk opp at jeg var mest enig med tre partier jeg aldri har hørt om, og fikk derfor ingenting ut av valgomaten da jeg vil stemme på partiene som er på Stortinget Anonymkode: 8639d...39a Da kan du ta de andre Valgomatene som er ute, og som har fått kritikk for å ikke inkludere de nye, mindre partiene. Jeg kjente ikke til GP før jeg fikk den på førsteplass i NRKs valgomat. Ble veldig inspirert av dem, og kan godt være at jeg stemmer noe slikt i kommende valg. Det trengs nye tankesett på stortinget. Anonymkode: f15ea...de5 2 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:02 #29 Skrevet onsdag kl 23:02 MDG 80% Ap 77% SV 77% Dette stemmer for meg på en prikk. Jeg pleier å stemme Ap, med noen avstikkere til SV innimellom - og MDG har også forekommet. Høyre, FrP og noen obskure partier kom nederst på listen. Anonymkode: ce187...6a8
Capazitet Skrevet torsdag kl 00:38 #30 Skrevet torsdag kl 00:38 På den personaliserte testen fikk jeg Senterpartiet og på den generelle fikk jeg KrF
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 00:43 #31 Skrevet torsdag kl 00:43 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg antar at du er veldig imot EU? Anonymkode: ac6d7...1ad Det er lov Anonymkode: 63c7f...0df 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 01:09 #32 Skrevet torsdag kl 01:09 88% enighet med FRP, ble ikke overasket 😊. Anonymkode: cd112...fd4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 01:38 #33 Skrevet torsdag kl 01:38 Fortsatt sløvt at de nye partiene ikke kommer frem i valgomat statistikken før man trykker på dem. Jeg landet på ‘Generasjons partiet’. Hadde ikke hørt om dem før jeg fikk vite nå at jeg var mest enig med dem i valgomaten🙈 Anonymkode: b8346...347
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 01:41 #34 Skrevet torsdag kl 01:41 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da kan du ta de andre Valgomatene som er ute, og som har fått kritikk for å ikke inkludere de nye, mindre partiene. Jeg kjente ikke til GP før jeg fikk den på førsteplass i NRKs valgomat. Ble veldig inspirert av dem, og kan godt være at jeg stemmer noe slikt i kommende valg. Det trengs nye tankesett på stortinget. Anonymkode: f15ea...de5 Leste denne nå etterpå at jeg selv hadde svart. Samme som meg da☺️ Hadde tenkt p stemme blankt ved neste valg, men nå er det godt mulig jeg stemmer Generasjons partiet. Både det og stemme blankt blankt gir samme budskap; Er ikke fornøyd med Stortinget og politikerne våre på Stortinget slik det er i daglig har vært alt for lenge. Enten det er rødt eller blått. Høyre og AP har vært alt for like, særlig siste 10 årene. Anonymkode: b8346...347
Socketlicker Skrevet torsdag kl 09:53 #35 Skrevet torsdag kl 09:53 (endret) Resultatet stemmer godt med hvor jeg står politisk og hva jeg tenkte å stemme: Endret torsdag kl 09:54 av Socketlicker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå