AnonymBruker Skrevet 4. juni 2025 #21 Skrevet 4. juni 2025 Ikke i det hele tatt. Jeg har god utdanning, høy inntekt, og eier flere leiligheter i Oslo sentrum alene. Ikke f om jeg trenger en mann for at ting skal gå rundt økonomisk. Anonymkode: f4af6...456
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2025 #22 Skrevet 4. juni 2025 Åh gud så pick me Anonymkode: a6139...063 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2025 #23 Skrevet 4. juni 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Åh gud så pick me Anonymkode: a6139...063 Begrunn gjerne Anonymkode: de119...5f2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2025 #24 Skrevet 4. juni 2025 Nei, men jeg tror at enkelte menn lettere kan møte på den typen kvinner og at det da kan virke som for dem at "alle" kvinner er slik. Selv er jeg ikke opptatt av sånt. Jeg er en jordnær person og jeg er ikke opptatt av hva mannen tjener, status eller slike ting. Jeg har alltid ønsket meg en god mann som jeg passer sammen med. Anonymkode: 6aeae...911 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2025 #25 Skrevet 4. juni 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, men jeg tror at enkelte menn lettere kan møte på den typen kvinner og at det da kan virke som for dem at "alle" kvinner er slik. Selv er jeg ikke opptatt av sånt. Jeg er en jordnær person og jeg er ikke opptatt av hva mannen tjener, status eller slike ting. Jeg har alltid ønsket meg en god mann som jeg passer sammen med. Anonymkode: 6aeae...911 En venn av mannen som er ganske rik prøver å finne kjæreste, men alle vil bare flytte direkte inn i boligen hans, og her er den ene en mor med små barn,syns det er hårreisende. Og så spør de om penger etter en date Anonymkode: de119...5f2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2025 #26 Skrevet 4. juni 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg (kvinne 35) lurer seriøst på dette, jeg har selv valgt partner etter kjærlighet, og har aldri noen gang hatt en samtale med en annen kvinne om å gå etter en rik mann. Så jeg ønsker svar fra menn, for kanskje disse kvinnene tier om dette til venninner. Anonymkode: de119...5f2 Er det virkelig ikke nok innlegg om dette fra bitre menn, du må lokke frem enda flere? Hva blir det neste, skrive innlegget "synes dere menn kvinner er for kravstore?" Anonymkode: 5fa7f...634 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2025 #27 Skrevet 4. juni 2025 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ikke i det hele tatt. Jeg har god utdanning, høy inntekt, og eier flere leiligheter i Oslo sentrum alene. Ikke f om jeg trenger en mann for at ting skal gå rundt økonomisk. Anonymkode: f4af6...456 Hvis det står to menn som er eneggede tvillinger foran meg, den ene har mye penger den andre har lite, så velger jeg han med mye. Er jeg da golddigger? På en måte ja Anonymkode: fd916...6a2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2025 #28 Skrevet 4. juni 2025 Ikke jeg, men skulle ønske jeg hadde det. Det jeg vil ha er en sjelevenn, ikke en pengevenn. Og jeg har ikke blitt rik av det for å si det sånn. Anonymkode: 922c7...995
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2025 #29 Skrevet 5. juni 2025 Her på kg er jo kvinner golddiggere hvis mannen spanderer en kopp te til 30kr på første date 🤣🤣🤣 Anonymkode: a44d2...605 2
Bimbo Skrevet 5. juni 2025 #30 Skrevet 5. juni 2025 For meg teller det minus om mannen tjener eller har mye mer. Tror du finner flest norske kvinner som er stolte og selvstendige og ønsker å bidra på lik linje i et forhold. Saken er sikkert en annen i kulturer der det er forventet at kvinnen skal forsørges, og blant det mindretallet av norske kvinner som har dette ønsket. Om det uansett er mannen som skal være provider så er det gjerne sånn at jo mer jo bedre? 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2025 #31 Skrevet 5. juni 2025 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg (kvinne 35) lurer seriøst på dette, jeg har selv valgt partner etter kjærlighet, og har aldri noen gang hatt en samtale med en annen kvinne om å gå etter en rik mann. Så jeg ønsker svar fra menn, for kanskje disse kvinnene tier om dette til venninner. Anonymkode: de119...5f2 Jeg er 42, og angrer på at jeg ikke har vært golddigger da jeg var yngre og penere. Etter min erfaring, er svært mange menn av samme ulla - utro, bryr seg ikke noe særlig, egoistiske, lite interessert i dama si osv. Så det hadde vært like greit at mannen var rik, og at jeg ble kompensert for ubehaget. En annen ting er at mange menn fortsatt forventer at dama tar mesteparten av husarbeid, matlaging og barnepass, pluss planlegging, men samtidig deler alle utgifter 50/50. Er ikke slike menn golddiggere? Anonymkode: 2b9f6...83c 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2025 #32 Skrevet 5. juni 2025 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det har absolutt ingenting med å være golddigger gjøre da 🤡 Men norske damer er stort sett mindre golddiggere enn utenlandske, og da særlig øst-europeere og asiatere. Men mange unge damer som har pult på seg noen unger med en eller annen taper som var kul på festival og nå leter etter en seriøs mann til å oppdra dem og finansiere familielivet 🤷 Han får sikkert høre det om han ikke ordner alt husarbeidet for henne også. Anonymkode: de99e...662 Jo, det er det. Alt arbeid koster penger. Også vasking og matlaging. Anonymkode: 2b9f6...83c
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2025 #33 Skrevet 5. juni 2025 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jo, det er det. Alt arbeid koster penger. Også vasking og matlaging. Anonymkode: 2b9f6...83c Nei. Det blir for dumt.. Du og de andre får lese dere opp på hva "golddigger" betyr i denne sammenhengen. En mann med penger som vil ha en kvinne til å være husmor for seg, kan du kalle mye rart, men å kalle det golddigger blir for lavpannet. Alt arbeid koster ikke penger, heller. Alt arbeid har en verdi, men koster ikke nødvendigvis penger. Jeg orker ikke prøve å forklare deg forskjellen. Anonymkode: de99e...662
Vibelator Skrevet 5. juni 2025 #34 Skrevet 5. juni 2025 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg (kvinne 35) lurer seriøst på dette, jeg har selv valgt partner etter kjærlighet, og har aldri noen gang hatt en samtale med en annen kvinne om å gå etter en rik mann. Så jeg ønsker svar fra menn, for kanskje disse kvinnene tier om dette til venninner. Anonymkode: de119...5f2 Mange er,di går konsekvent etter rike menn
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2025 #35 Skrevet 5. juni 2025 Ja alle kvinner har tendenser i større eller mindre grad av golddigger. Men bare om man utvider begrepet til å gjelde mer enn bare penger og da gjerne til alt som påvirker status. Og status er i seg selv veldig omfattende. Det handler ikke bare om status i storsamfunnet, men også status i mikro-miljøer. Men de har alle det til felles at de er status-krefter som tiltrekker kvinner. Anonymkode: 85ba1...a6e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå