AnonymBruker Skrevet 4. juni 2025 #1 Skrevet 4. juni 2025 Den siste uka har jeg vært syk med et virus som gir både magesmerter, løs mage, uvelhet og klassiske luftveissymptomer som nysing, rennende nese og hosting. Har hodepine og er fryktelig slapp, men ikke feber. Kan dette være korona? Eller er det andre virus som går nå som gir slike symptomer? Anonymkode: af5eb...8bd
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2025 #2 Skrevet 4. juni 2025 Går det de samme virusene over hele landet samtidig? Og er det bare noen få virus som går? Trodde det alltid gikk masse ulike forkjølelsesvirus på ulike steder jeg. Anonymkode: 3ec42...e32 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2025 #3 Skrevet 4. juni 2025 Det kommer jo helt an på hvor i landet du bor Anonymkode: 7f1e9...f43 1
Gjest Maia70 Skrevet 4. juni 2025 #4 Skrevet 4. juni 2025 Alle slags influensavirus blir vel sluppet ut hele tiden, slik som covid ble.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2025 #5 Skrevet 4. juni 2025 Jeg bor i Rogaland. Vet at det sirkulerer ulike virus hele tiden, men er ikke vant til å få symptomer både fra mage/tarm og luftveiene samtidig. Anonymkode: af5eb...8bd
Mezzosoprena Skrevet 4. juni 2025 #6 Skrevet 4. juni 2025 Maia70 skrev (59 minutter siden): Alle slags influensavirus blir vel sluppet ut hele tiden, slik som covid ble. Sluppet ut? 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2025 #7 Skrevet 4. juni 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Den siste uka har jeg vært syk med et virus som gir både magesmerter, løs mage, uvelhet og klassiske luftveissymptomer som nysing, rennende nese og hosting. Har hodepine og er fryktelig slapp, men ikke feber. Kan dette være korona? Eller er det andre virus som går nå som gir slike symptomer? Anonymkode: af5eb...8bd Hei! Jeg har vært helt likedan, og jeg bor også i Rogaland. Uvel, litt kvalm, løs mage...vond i hodet og veldig slapp. Helt likt. Har ikke peiling på hva det er da. Anonymkode: 89576...39f
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2025 #8 Skrevet 4. juni 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei! Jeg har vært helt likedan, og jeg bor også i Rogaland. Uvel, litt kvalm, løs mage...vond i hodet og veldig slapp. Helt likt. Har ikke peiling på hva det er da. Anonymkode: 89576...39f ja..og jeg har nyst og hostet. Anonymkode: 89576...39f
Gjest Maia70 Skrevet 4. juni 2025 #9 Skrevet 4. juni 2025 Mezzosoprena skrev (20 minutter siden): Sluppet ut? Ja det slapp jo ut av et laboratorium.
Mezzosoprena Skrevet 4. juni 2025 #10 Skrevet 4. juni 2025 Maia70 skrev (Akkurat nå): Ja det slapp jo ut av et laboratorium. Og du mener at virus blir sluppet ut på befolkningen på fast basis?
Gjest Maia70 Skrevet 4. juni 2025 #11 Skrevet 4. juni 2025 Mezzosoprena skrev (7 minutter siden): Og du mener at virus blir sluppet ut på befolkningen på fast basis? Jeg mener at disse laboratoriene der de forsker på allslags farlige virus har altfor dårlig sikkerhet, og da kan man like godt si at de slipper ut virus.
Mezzosoprena Skrevet 4. juni 2025 #12 Skrevet 4. juni 2025 Maia70 skrev (2 minutter siden): Jeg mener at disse laboratoriene der de forsker på allslags farlige virus har altfor dårlig sikkerhet, og da kan man like godt si at de slipper ut virus. Nei, man kan ikke "like godt si at de slipper ut virus". 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2025 #13 Skrevet 4. juni 2025 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hei! Jeg har vært helt likedan, og jeg bor også i Rogaland. Uvel, litt kvalm, løs mage...vond i hodet og veldig slapp. Helt likt. Har ikke peiling på hva det er da. Anonymkode: 89576...39f Da er det noe som sirkulerer her på våre trakter tydeligvis! Begge barna mine har /har hatt det, men ikke så kraftige symptomer fra mage/tarm. For et rart og plagsomt virus…! Anonymkode: af5eb...8bd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå