Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den siste uka har jeg vært syk med et virus som gir både magesmerter, løs mage, uvelhet og klassiske luftveissymptomer som nysing, rennende nese og hosting. Har hodepine og er fryktelig slapp, men ikke feber. Kan dette være korona? Eller er det andre virus som går nå som gir slike symptomer? 

Anonymkode: af5eb...8bd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Går det de samme virusene over hele landet samtidig? Og er det bare noen få virus som går? Trodde det alltid gikk masse ulike forkjølelsesvirus på ulike steder jeg. 

Anonymkode: 3ec42...e32

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo helt an på hvor i landet du bor

Anonymkode: 7f1e9...f43

• Nyttig 1
Gjest Maia70
Skrevet

Alle slags influensavirus blir vel sluppet ut hele tiden, slik som covid ble.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i Rogaland. 

Vet at det sirkulerer ulike virus hele tiden, men er ikke vant til å få symptomer både fra mage/tarm og luftveiene samtidig. 

Skrevet
Maia70 skrev (59 minutter siden):

Alle slags influensavirus blir vel sluppet ut hele tiden, slik som covid ble.

Sluppet ut?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den siste uka har jeg vært syk med et virus som gir både magesmerter, løs mage, uvelhet og klassiske luftveissymptomer som nysing, rennende nese og hosting. Har hodepine og er fryktelig slapp, men ikke feber. Kan dette være korona? Eller er det andre virus som går nå som gir slike symptomer? 

Hei! Jeg har vært helt likedan, og jeg bor også i Rogaland. Uvel, litt kvalm, løs mage...vond i hodet og veldig slapp. Helt likt. Har ikke peiling på hva det er da. 

Anonymkode: 89576...39f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei! Jeg har vært helt likedan, og jeg bor også i Rogaland. Uvel, litt kvalm, løs mage...vond i hodet og veldig slapp. Helt likt. Har ikke peiling på hva det er da. 

ja..og jeg har nyst og hostet.

Gjest Maia70
Skrevet
Mezzosoprena skrev (20 minutter siden):

Sluppet ut?

Ja det slapp jo ut av et laboratorium.

Skrevet
Maia70 skrev (Akkurat nå):

Ja det slapp jo ut av et laboratorium.

Og du mener at virus blir sluppet ut på befolkningen på fast basis?

Gjest Maia70
Skrevet
Mezzosoprena skrev (7 minutter siden):

Og du mener at virus blir sluppet ut på befolkningen på fast basis?

Jeg mener at disse laboratoriene der de forsker på allslags farlige virus har altfor dårlig sikkerhet, og da kan man like godt si at de slipper ut virus.

Skrevet
Maia70 skrev (2 minutter siden):

Jeg mener at disse laboratoriene der de forsker på allslags farlige virus har altfor dårlig sikkerhet, og da kan man like godt si at de slipper ut virus.

Nei, man kan ikke "like godt si at de slipper ut virus". 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Da er det noe som sirkulerer her på våre trakter tydeligvis! Begge barna mine har /har hatt det, men ikke så kraftige symptomer fra mage/tarm. For et rart og plagsomt virus…! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...