Gå til innhold

han er for stor og jeg er for trang

Fremhevede innlegg

Gjest uinnlogget nå
Skrevet

Har vært sammen i snart 6 år nå, er i begynnelsen av 30 årene. Og alt er flott, men det er dette med samleie som bare er vondt. Jeg føler at jeg er for trang og han er for stor. Og selv om jeg er kåt som bare det så forsvinner det jo når det blir så vondt.

Han vet jo dette da, og vi har ofte sex uten selve samleie. For meg er dette supert, men jeg vet jo at han savner det. SÅ hender det vi har samleie alikevel, fordi jeg virkelig ønsker å få det til, og virkelig ønsker å gjøre det godt for han.

Jeg hadde trodd at dette bare var i begynnelsen, men etter snart 6 år så kan man vel ikke lenger kalle det begynnelsen.

Hva kan jeg gjøre for å få til dette? Skal det være vondt i all evighet? Er dette helt unormalt, kan jeg gjøre noe for å få det bedre.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_meg_20_*
Skrevet

glidemiddel har vel blitt prøvd?

Gjest uinnlogget nå
Skrevet

jepp, og diverse andre hjelpemiddler også. Jeg har også slutta på p pilla for jeg tror jeg ble mindre kåt når jeg gikk på den.

Gjest Gjest
Skrevet

Ville tatt meg en tur til legen, for å utelukke vaginisme.

Skrevet

Sjekk for vaginisme ja.

Prøvd å ha sex med en som er stor, og det var litt sånn "den der får ikke komme inn i meg!", men bare man gjør det forsiktig, så går det jo greit. Når man er opphisset, utvider jo skjeden seg og greier...

Gjest uinnlogget nå
Skrevet

vaginisme?? hva er det??

Joda, det går jo greit. jeg dør jo ikke. Men det er som sagt ingen nytelse for min del. For å forklare litt mer: jeg kan være kåt som bare det. Også prøver vi å ha samleie. men da forsvinner all lyst. Jeg klarer ikke å være kåt og ha det så vondt på samme tid. Så da forsvinner kåtheten. Det er klart at mye av sex handler ikke bare om orgasme heller, og mye av det er jo å være sammen og nær hverandre. Men jeg syns det er vanskelig når det skal gjøre så vondt for meg.

Gjest gjesta
Skrevet

Vaginisme er en sykdom som fører til smerte under samleie. Dra til legen og hør.

Gjest Gjest
Skrevet

Tror mange kvibnner ville ha gjort mye for å bytte partnerens utstyr til hva din partner har! (Men synd dere to ikke matcher der nede da..)

Gjest GreenSky
Skrevet

Det trenger ikke være vaginisme. Jeg har og vært borti det samme.

Gjest uinnlogget nå
Skrevet
Det trenger ikke være vaginisme. Jeg har og vært borti det samme.

hvordan gikk det da?? noen tips??

Aldri i livet om jeg bytter partner fordi han er for stor (eller liten). det er vanskelig nok som det er å finne en man matcher sammen med i hverdagen at utstyret teller mindre rolle synes nå jeg.

men det er klart det er jo ikke noe kult å ha vondt når vi har sammleie. Snakker om å få barn. Kan det bli bedre etter en fødsel tro??

Gjest Gjest
Skrevet

Det kan hjelpe hvis dere får barn! Da blir man gjerne mer slarkete og vid der nede.

Gjest gjest1
Skrevet

jeg har også dette problemet, og gynekologen har sagt det ikke er noe galt med meg der nede. Ikke med han heller, sa legen hans. Folk må bare skjønne det ikke alltid er like lett å dytte en dinosaurus gjennom et nøkkelhull..

Gjest GreenSky
Skrevet
hvordan gikk det da?? noen tips??

Aldri i livet om jeg bytter partner fordi han er for stor (eller liten). det er vanskelig nok som det er å finne en man matcher sammen med i hverdagen at utstyret teller mindre rolle synes nå jeg.

men det er klart det er jo ikke noe kult å ha vondt når vi har sammleie. Snakker om å få barn. Kan det bli bedre etter en fødsel tro??

Det ble slutt. Vil anta at det blir bedre etter en fødsel, ja.

Skrevet

Det kan like gjerne være baktriell vaginose.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...