AnonymBruker Skrevet 4. juni 2025 #1 Skrevet 4. juni 2025 Ser at det selges flere typer dermapen til hjemmebruk. Er det noen som har erfaring med disse? (Ser at klinikker som utfører dermapen selv ikke anbefaler dette, og da lister de opp årsak som evt infeksjoner mtp hygiene samt overbehandling. Disse to «bekymringene» kan jeg passe på selv.) Anonymkode: 86442...993 1
Natea Skrevet 4. juni 2025 #2 Skrevet 4. juni 2025 Jepp, har erfaring med det, bruker Dr.Pen. Veldig enkelt og greit å gjøre hjemme☺️ har tatt to behandlinger til nå, tenkte å ta en gang i mnd ca (har forskjellige nålestørrelser). 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #3 Skrevet 22. april Natea skrev (På 4.6.2025 den 23.19): Jepp, har erfaring med det, bruker Dr.Pen. Veldig enkelt og greit å gjøre hjemme☺️ har tatt to behandlinger til nå, tenkte å ta en gang i mnd ca (har forskjellige nålestørrelser). Hei, hvordan synes du det har fungert nå, en stund etterpå? vurderer veldig å kjøpe dr pen til hjemmebruk fordi jeg ikke har råd til slike behandlinger i salong, men vil gjerne vite fra "ekte" mennekser om det faktisk fungerer først 🩷 Anonymkode: 30630...58f 1
Natea Skrevet 23. april #4 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (På 22.4.2026 den 17.04): Hei, hvordan synes du det har fungert nå, en stund etterpå? vurderer veldig å kjøpe dr pen til hjemmebruk fordi jeg ikke har råd til slike behandlinger i salong, men vil gjerne vite fra "ekte" mennekser om det faktisk fungerer først 🩷 Anonymkode: 30630...58f Hei! jeg har ikke brukt den så mye som jeg så for meg pga nedetid etter behandling og familielivet generelt. Tipper jeg har brukt den fem - seks ganger? Senest for under en måned siden, og huden ble så myk noen dager etterpå! Effekt på rynker er vanskeligere å vurdere, burde sikkert tatt bilder før jeg starta. Som en lite sideprosjekt har jeg behandla mannens «måne»/der han har tynt hår med Dr. Pen og hårserum, ser tydelig ny hårvekst etter tre fire behandliger! Fascinerende 😃
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå