Gå til innhold

Dott i øret flere dager etter flytur

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg flydde søndag kveld og fikk skikkelig smertefull dott i ene øret. Nå er det onsdag, og dotten er der fortsatt! Inkluderer litt lett øreverk. Har noen opplevd å ha dott i øret såpass lenge etter flytur? Noen tips til hvordan jeg kan få den bort? 

Anonymkode: c406b...38a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått det etter dykking. Viste seg at trommehinna var skadet, eller var den sprukket... Jeg husker ikke, det er lenge siden nå. Jeg har etter det jevnlige plager ved både endring i bakkenivå og flyvninger, også når jeg pusser nesa og nyser. Det pleier å gå raskt over, men flyvninger kan ta både dagevis og sist var jeg dårlig til å utligne pga jeg sovna, og hadde vondt i 2-3 uker. Burde muligens sjekka det opp hos legen, men fordi jeg generelt har hatt mye plager, drøyde jeg vel og lenge, og så gikk det over.

Har du prøvd å forsiktig utligne? 

Anonymkode: 6dc2f...8d0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har fått det etter dykking. Viste seg at trommehinna var skadet, eller var den sprukket... Jeg husker ikke, det er lenge siden nå. Jeg har etter det jevnlige plager ved både endring i bakkenivå og flyvninger, også når jeg pusser nesa og nyser. Det pleier å gå raskt over, men flyvninger kan ta både dagevis og sist var jeg dårlig til å utligne pga jeg sovna, og hadde vondt i 2-3 uker. Burde muligens sjekka det opp hos legen, men fordi jeg generelt har hatt mye plager, drøyde jeg vel og lenge, og så gikk det over.

Har du prøvd å forsiktig utligne? 

Anonymkode: 6dc2f...8d0

Huff, så leit at trommehinna di ble skadet! Håper ikke det har skjedd med meg. Har ofte veldig vondt i ørene når jeg flyr, men dotten pleier å gi seg noen timer etter landing. Har aldri hengt igjen så lenge som nå. Prøver å utligne ja, men det virker ikke. Prøvde å utligne mye under selve flyturen også, uten hell.

AnonymBruker
Skrevet

Sender denne opp igjen. Flere som har opplevd dotter i ørene i mange dager etter flytur? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...