AnonymBruker Skrevet 24. mai #101 Skrevet 24. mai Er personen som har på seg seg klær som kan fremstå sexy. Plagg er ikke sexy. Anonymkode: 7cb6e...037 1
Phitta Phjong Skrevet 24. mai #102 Skrevet 24. mai Vegar Beideren skrev (1 time siden): Jeans kan være sexy hvis de sitter på en sexy rompe. Helst low waist på en liten petit rompe. F.eks. de med en regnbue i logoen bak på rompa. Ikke kjøp sånne som går lang opp på magen. Høres ut som om du beskriver meg og mine jeans. 3
-jk- Skrevet 24. mai #104 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fittemage🥴 Høyt liv er utrolig stygt. Anonymkode: 05ed3...ed2 Helt uenig. Lavt liv er stygt, høyt liv er pent og ofte sexy. Er nok like delte meninger mhp. dette som det meste annet.
AnonymBruker Skrevet 24. mai #106 Skrevet 24. mai Du ser det jamt og trutt. At under toppen av buksa så er det utover-mage. Rett der knappene/smekken er. Anonymkode: b813d...b54 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #107 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (17 timer siden): Er personen som har på seg seg klær som kan fremstå sexy. Plagg er ikke sexy. Anonymkode: 7cb6e...037 Jo jeans er sexu Anonymkode: 21a95...091
Geojak Skrevet 25. juli #108 Skrevet 25. juli Klassifiserer dette som jeans? sexy i mine øyne hvertfall. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli #109 Skrevet 25. juli Geojak skrev (5 minutter siden): Klassifiserer dette som jeans? sexy i mine øyne hvertfall. Blir ikke kona di lei seg når du poster bilder av unge damer på nett? Det er en ting å se, noe annet å sosialere seg over langt yngre sammen med andre på kg av alle plasser. Jeg tror ikke hun der tenkte bilde kom til å komme til denne gjengen. Hun vil sikkert bli sett av noen helt andre. Anonymkode: 040eb...3c9 1
Geojak Skrevet 26. juli #110 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Blir ikke kona di lei seg når du poster bilder av unge damer på nett? Det er en ting å se, noe annet å sosialere seg over langt yngre sammen med andre på kg av alle plasser. Jeg tror ikke hun der tenkte bilde kom til å komme til denne gjengen. Hun vil sikkert bli sett av noen helt andre. Anonymkode: 040eb...3c9 Tro det eller ei… Kona er også her inne, og hun kjenner min konto, ser hva jeg skriver og poster. Og joda hun er oppgitt mange ganger «hvorfor måtte du poste/skrive det» Men akkurat dette bildet var det hun som kom til meg med, ikke bilde av henne nei. (Det hadde dukket opp i feeden hennes på X ) Hun ba meg poste det som en motpost til alle som er opptatt av trange ettersittende klær, og perfekte kropper. «Post noe som er naturlig», hun kunne lagt det ut selv, men tenkte det skapte mer reaksjon om det kom fra en mann. og jeg gjorde som hun ba om. Så ja tro det eller ei, hun ser og vet hva jeg skriver å deler på dette forumet. Vi har ikke hemmeligheter for hverandre, derfor har vi også klart å holde sammen i så mange år. 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:45 #111 Skrevet søndag kl. 17:45 Tvert om. Anonymkode: af528...c92
huldra_hildur Skrevet 13 timer siden #113 Skrevet 13 timer siden Ja synes jeans er sexy, føler meg aller mest sexy i et par jeans som sitter bra 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå