Gå til innhold

Hva jeg har gjort i dag


Miss Marple

Anbefalte innlegg

I dag har jeg hatt en etterlengtet studiedag, begynner å bli litt pes med denne bacheloroppgaven helt på tampen. Vanskelig å konsentrere seg om noe særlig annet enn baby, fødsel og så videre synes jeg.

Men i dag har jeg hatt fri. Hadde tenkt å sove lenge ettersom jeg sover i gjennomsnitt 4 timer hver natt pga x antall dobesøk og at jeg ikke finner roen, men våknet da min kjære skulle opp klokken halv sju (hadde da sovet ca 2 timer....ser ut som et gjenferd). Stod opp laget frokost og niste til ham og kokte meg en kopp te og leste avisen. Så fikk jeg et "må-gjøre-noe" innfall. Så jeg kuttet til madrassen til vugga, luftet dynene (som jeg tidligere har vasket) og reide den opp. Den ble så fin! Får heller bare vaske sengetøyet en gang til hvis lillegutt har tenkt å drøye en stund med å finne veien ut. SÅ gjorde jeg klar bærebagen og pakket ned hentesettet så alt er klart til min kjære skal hente oss på sykehuset. Det blir så gøy! SÅ nå skal jeg lese noen kapitler tenkte jeg, bare for å ha brukt studiedagen til noe skolearbeid, for så å ta helg, det blir deilig - hvertfall nå som været er så fint!

GOD HELG TIL DERE ALLE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nærmer seg jammen med stormskritt nå! :)

Selv er jeg ytterst utålmodig nå... Bagen har vært ferdig pakket lenge, men det har jo litt å gjøre med det at jeg allerede har vært innlagt to ganger også da, og har måttet ha med meg alt i tilfelle!

Koselig med oppredd vugge og det hele - det er sånne sysler som virkelig viser at babyen er rett rundt hjørnet!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt du er utålmodig, men du kan trøste deg med at prinsen er rett rundt hjørnet! Begynner å bli særdeles fødeklar selv jeg, og skjer det ikke noe inne denne uka tror jeg at jeg må sette i gang tiltak (mannen min forteller meg til stadighet hva som kan være med på å sette fødselen i gang ;) )

På den andre siden, skulle noe skje i kveld hadde jeg nok fått en smule panikk også.

Vi får bare smøre oss med tålmodighet, de kommer når de kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...