Trin Skrevet 17. mars 2006 #1 Skrevet 17. mars 2006 Hei dere! Jeg har lagt merke til en annonsør her på KG - Buyhelse.no - annonserer for hjemmetester. Blant annet en brysttest. Dette var nytt for meg Er det noen som har forsøkt dette, og fungerer det greit..? Min mor maser stadig om at jeg bør ta mammografi (er over 30 år), men jeg har ikke gjort det heller jeg Er det noe vi bør gjøre i vår alder..? Hilsen "litt frustrert"
Gjest gjest1 Skrevet 17. mars 2006 #2 Skrevet 17. mars 2006 (endret) Du kan like gjerne undersøke brystene selv. Gjør det mens du dusjer, så er det lettere. Du kan også spørre legen om hvordan man gjør det, hvis du tør Alle burde undersøkte dette regelmessig. Hvis man kjenner sin egen kropp, så vil man både oppdage eventuelle kuler fortere, men man slipper også å bli skremt hvis man plutselig finner en forstørret melkekjertel e.l. Så på spørsmålet om det er noe vi burde gjøre, så JA, definitivt. Mammografi er ikke så vanlig i din alder, men spør legen din hva hun mener. Endret 17. mars 2006 av susanne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå