Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ble jeans verdens mest brukte plagg?? Finnes jo ikke noe mer ubehagelig å ha på!

Anonymkode: 8a391...a7a

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Effektiv markedsføring. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er praktisk og slitesterkt. Orginalt sett var dette arbeidt tøy.

I tillegg er det akkurat passe casual uten at mann ser slask ut. Det kan også dresses nok opp til å fungere på mange arbeidsplasser. Noe mann ikke kan si om joggebukse. 

En god jeans beholder formen iløpet av dagen, blir heller ikke skrukkete.

Jeans har blitt tidløst..

Anonymkode: a21e0...a87

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvordan ble jeans verdens mest brukte plagg?? Finnes jo ikke noe mer ubehagelig å ha på!

Det ser sexy ut. 🙃

Anonymkode: c1159...ec0

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det ser sexy ut. 🙃

Anonymkode: c1159...ec0

Damer i jeans. Et stort gjesp.

Anonymkode: 21cdb...646

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig, ts, verdens kjedeligste plagg, stivt og ubehagelig. Jeansskjorter og jeanskjoler er i samme liga. 

Noe mann ikke kan si om joggebukse. 

Hvilken verden lever du i hvor joggebukse er alternativet til jeans - annet enn i sofakroken hjemme?

Anonymkode: fea47...466

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Markedsføringen.  Helt klart. Reklame har sinnsyk makt. Bare se nå med sosiale medier og influensere. Varer rives ut av hyllene hvis populære influensere fronter det. Bare se på daddelhysteriet. Glemt var Israel-boikott. Dadler for alle penga.  Sophie Elise hadde på en kjole på rød løper, nevnte navn på designer, utsolgt dagen etter. Ungdommen drikker og røyker plutselig mer, politikere vil forby røyking utendørs, men det er mot nett og sosiale medier de må rette blikket! Vinglass og røyk for alle penga der nå. 

Anonymkode: 8e3f7...98d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Enig, ts, verdens kjedeligste plagg, stivt og ubehagelig. Jeansskjorter og jeanskjoler er i samme liga. 

Hvilken verden lever du i hvor joggebukse er alternativet til jeans - annet enn i sofakroken hjemme?

Selvsagt finnes det andre bukser enn jeans og joggebukse. Men jeans er mere casual enn dress bukse og de fleste stoff bukser.

Skinn bukser er mere trend og edgy.

Lin bukser blir fort krøllete og er et sommer sesong plagg ikke kald høst/vinter alternativ. Mange linbukser ser veldig casual nesten mer enn jeans men andre er veldig strukturert og ser nærmest ut som dress bukser.

Selv foretrekker jeg skjørt og kjoler i hverdagen. Men joggebukse er det plagget som er mest casual og slappe av buksen på markedet uten om pysj bukse. 

Jeans er i en helt egen unik kategori i forhold til casual akseptert stil også innenfor mange arbeidsplasser. Det er lett å tilpasse sin egen personlige stil. Det er ingen annen bukse som er såpass versatile som jeans. Men jeans er det casual plagget som ligger rett over joggebukse på rangstigen uavhengig av sesong.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt finnes det andre bukser enn jeans og joggebukse. Men jeans er mere casual enn dress bukse og de fleste stoff bukser.

Skinn bukser er mere trend og edgy.

Lin bukser blir fort krøllete og er et sommer sesong plagg ikke kald høst/vinter alternativ. Mange linbukser ser veldig casual nesten mer enn jeans men andre er veldig strukturert og ser nærmest ut som dress bukser.

Selv foretrekker jeg skjørt og kjoler i hverdagen. Men joggebukse er det plagget som er mest casual og slappe av buksen på markedet uten om pysj bukse. 

Jeans er i en helt egen unik kategori i forhold til casual akseptert stil også innenfor mange arbeidsplasser. Det er lett å tilpasse sin egen personlige stil. Det er ingen annen bukse som er såpass versatile som jeans. Men jeans er det casual plagget som ligger rett over joggebukse på rangstigen uavhengig av sesong.

Ja, det er din vurdering, jeg har skapet fullt av komfortable og pene bukser. Og ts skriver om jeans fordi de er ukomfortable, ikke hvor «casual» de er, det samme gjør jeg, med et par tilleggskarakteristikker. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, det er din vurdering, jeg har skapet fullt av komfortable og pene bukser. Og ts skriver om jeans fordi de er ukomfortable, ikke hvor «casual» de er, det samme gjør jeg, med et par tilleggskarakteristikker. 

Ts spurte om hvorfor de er populære. Det er det jeg har prøvd å svare på.

At du foretrekker andre bukser gjør ikke jeans mindre populære. Selv foretrekker jeg skinnbukser når jeg først har på meg bukse. Men det svarer jo heller ikke på spørsmålet stilt av ts.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Markedsføringen.  Helt klart. Reklame har sinnsyk makt. Bare se nå med sosiale medier og influensere. Varer rives ut av hyllene hvis populære influensere fronter det. Bare se på daddelhysteriet. Glemt var Israel-boikott. Dadler for alle penga.  Sophie Elise hadde på en kjole på rød løper, nevnte navn på designer, utsolgt dagen etter. Ungdommen drikker og røyker plutselig mer, politikere vil forby røyking utendørs, men det er mot nett og sosiale medier de må rette blikket! Vinglass og røyk for alle penga der nå. 

Jeans var (dessverre) populært veldig mange år før det fantes influencere 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ikke jeans er spesielt «versatile» som det sies over her. Det ser dumt ut med jeans og vinterjakke i alle former, det er først og fremst et sommer- eller vårplagg, svært mange sko går overhode ikke sammen med jeans uten å se cowboy ut, det ser også umoderne ut med belte  til jeans. Nei, gi meg heller et par fine chinos. 

Anonymkode: 9bcfa...913

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg syns ikke jeans er spesielt «versatile» som det sies over her. Det ser dumt ut med jeans og vinterjakke i alle former, det er først og fremst et sommer- eller vårplagg, svært mange sko går overhode ikke sammen med jeans uten å se cowboy ut, det ser også umoderne ut med belte  til jeans. Nei, gi meg heller et par fine chinos. 

Anonymkode: 9bcfa...913

Det ser dumt ut med jeans med vinterjakke, men ikke med chinos??

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

jeans er ubehagleg å bruke.  Ikke er det fint og absolutt ikke sexy.

Anonymkode: d0081...042

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er personlig mening og ikke svar på hvorfor plagget er såpass populært og aldri går av moten.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hvis du først og fremst går for komfort, er jo joggebukse eller tights å foretrekke, men det er jo enda mindre fint og sexy enn jeans i alle fall. Har en figur som en tønne og en jeans med dårlig passform for sin figur er det ikke så lekkert, men ellers kan jeans være ganske sexy. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeans er slitesterke, lett å vaske og passer til det meste. Synes jeg. I tillegg har jeg bare jeans jeg synes er komfortable å bruke, så jeg kan godt sitte i godstolen hjemme med kryssord og fortsatt ha på jeans. Føler meg så slaskete i joggebukse eller tights, og når venner av barna løper inn og ut av huset her så er det greit å se ordentlig ut 😅

Synes og jeans er lett å style både opp og ned. Kan liksom både dasse hjemme, dra på bytur, på date, på kino, på fotballkamp, osv. i jeans. 

Anonymkode: d8b2f...559

• Liker 1
Skrevet

Ubehagelig? Jeg syns ikke jeans er ubehagelig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeans var (dessverre) populært veldig mange år før det fantes influencere 

Men de førte massiv markedsføring. Det var mitt poeng. På linje med coca cola. Og det fungerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...