AnonymBruker Skrevet 3. juni #1 Skrevet 3. juni Hva tenker dere ang en fyr på jobben? Er han bare veldig pliktoppfyllende? Han er ikke en direkte kollega, men firmaet han jobber for utfører en del jobb for oss. Han har alltid vært veldig hyggelig, men selv om han har vært innom jobb siden i en stund tilbake har ikke kontakten vært så mye som for ca 2-3 mnd siden. Han ringer alltid å sier i fra når han kommer (noe som er helt unødvendig innenfor åpningstiden). Jeg sa til en kollega at han er så pliktoppfyllende at han ringer og sier i fra om alt.. Hun bare: Eller så vil han bare snakke med deg. De siste ukene har jeg nesten styrt all jobben hans, og han har hjulpet meg med ekstra ting jeg trenger på jobb. Han har addet meg på en SOME kanal, men det tok lang tid før han kommenterte noe rundt det. De gangene han ringer/ jeg møter han på jobb snakker vi jo ganske lenge. Mye mer enn det som er nødvendig. Snakket med han i over 20 min her en dag på tlf. Greia er at alt er jobbrelatert på en måte, alle sms er jobbrelatert, men noen er helt unødvendige å sende. Jeg syntes sånn er vanskelig for hvis det kun er at han er hyggelig så blir det veldig merkelig å måtte jobbe sammen videre. Han virker absolutt ikke sjenert, men det kan folk si om meg også. Bare i en dating/ gutte situasjon er jeg super sjenert. Kanskje det er bare jeg som overtenker, men det er kommentarene fra andre som har fått meg til å se på det som litt annerledes enn bare hyggelig. Anonymkode: 1adba...eb9
Sykkelkopp Skrevet 3. juni #2 Skrevet 3. juni Tipper interessert. Husk at det er ekstremt risky for menn å ta romantisk initiativ på arbeidsplass. Du har makten til å få han utstøtt eller gi ham sparken om du ikke skulle like noe 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #3 Skrevet 3. juni 2 hours ago, Sykkelkopp said: Tipper interessert. Husk at det er ekstremt risky for menn å ta romantisk initiativ på arbeidsplass. Du har makten til å få han utstøtt eller gi ham sparken om du ikke skulle like noe Takk for svar🙂 Det stemmer nok, og blir rart å jobbe sammen hvis en sier nei. jeg tør ikke helt ta første steget heller, og blir litt i tvil for svarte på meldingen hans i sta, men ikke fått noe svar. Jeg har noe som er hans, så vurderte å bruke det som unnskyldning for å adde han på feks snap for å minne han på det. TS Anonymkode: 1adba...eb9
AnonymBruker Skrevet 4. juni #4 Skrevet 4. juni Haloo!! Dette innlegget er som om jeg skulle ha skrevet det selv! Jeg står i nøyaktig samme situasjon, detaljer og alt! Sprøtt. Jeg holder på å bli skikkelig betatt da, aner ikke hva jeg skal gjøre. Har såå lyst til å ta et skikkelig initiativ, men er redd det vil ha uheldige konsekvenser…. Har ingen tips🥲🥲🥲 Anonymkode: 12060...aca
AnonymBruker Skrevet 4. juni #5 Skrevet 4. juni Sykkelkopp skrev (På 3.6.2025 den 17.56): Tipper interessert. Husk at det er ekstremt risky for menn å ta romantisk initiativ på arbeidsplass. Du har makten til å få han utstøtt eller gi ham sparken om du ikke skulle like noe Helt enig, men jeg er faktisk også bekymret for at _han_ skal føle seg trakassert dersom jeg tar insj men han ikke vil… (ikke meninga å kuppe tråden, sorry) Anonymkode: 12060...aca
Sykkelkopp Skrevet 5. juni #6 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Helt enig, men jeg er faktisk også bekymret for at _han_ skal føle seg trakassert dersom jeg tar insj men han ikke vil… (ikke meninga å kuppe tråden, sorry) Anonymkode: 12060...aca Når har en mann noensinne klagd inn å bli trakassert? 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #7 Skrevet 5. juni 12 hours ago, Sykkelkopp said: Når har en mann noensinne klagd inn å bli trakassert? Har et poeng der😆 On 6/4/2025 at 8:53 PM, AnonymBruker said: Helt enig, men jeg er faktisk også bekymret for at _han_ skal føle seg trakassert dersom jeg tar insj men han ikke vil… (ikke meninga å kuppe tråden, sorry) Anonymkode: 12060...aca Bra jeg ikke er alene😊 Jeg syntes det er vanskelig for hva om han sier nei.. da blir det kleint å jobbe sammen videre. ts Anonymkode: 1adba...eb9
AnonymBruker Skrevet 5. juni #8 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Har et poeng der😆 Bra jeg ikke er alene😊 Jeg syntes det er vanskelig for hva om han sier nei.. da blir det kleint å jobbe sammen videre. ts Anonymkode: 1adba...eb9 Ja nettopp 🥴 sukk… Anonymkode: 12060...aca
AnonymBruker Skrevet 5. juni #9 Skrevet 5. juni Sykkelkopp skrev (13 timer siden): Når har en mann noensinne klagd inn å bli trakassert? Ikke nødvendigvis klagd inn, men han kan jo føle seg slik uten å rope høyt om det på jobb liksom Anonymkode: 12060...aca
AnonymBruker Skrevet 5. juni #10 Skrevet 5. juni Du trenger jo ikke nødvendigvis å flørte med ham, men du kan endre dynamikken. Gi ham et kompliment – si for eksempel at han har en fin jakke eller en ny, fin sveis. Se på ham når han holder på med noe, og når han ser opp, kan du se bort. Slipp noen subtile hint og se om han plukker dem opp – eller om han forblir nøytral. Anonymkode: 0a678...be0
Krist1an Skrevet 5. juni #11 Skrevet 5. juni Om du vil ha kontakt utenom jobb, be han på en kopp kaffe, en øl eller lignende etter jobb. Ikke hinte, si hva du vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå