AnonymBruker Skrevet 3. juni 2025 #1 Skrevet 3. juni 2025 blør fra rompa..kanskje 1-2 dager annenhver uke, litt blod på papiret etter avføring, friskt blod, ikke mye, noen få dråper.. har noen marisker, kløe og muligens også nyere hemoroider der men ingen som gjør vondt og har liksom unnskyldt blodet med dette... Når det ikke blør daglig har jeg liksom tenkt eller mest bortforklart for meg selv at dette er normalt og ikke no jeg må sjekke... (tidligere traumer og skikkelig problemer med feks gu så det har jeg stort sett droppet) Har nok vært sånn likt nå flere mnd med noen uker helt uten også noen uker med 1-2 ggr igjen.. Anonymkode: 4c629...7e6
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2025 #2 Skrevet 3. juni 2025 Dette er sånn man har leger til. Anonymkode: bb9e4...25d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2025 #3 Skrevet 3. juni 2025 Jeg blør også, men det er etter jeg har vært på do. Har problemer med hemoroide og sannsynligvis endetarmsfremfall. Burde kanskje vært til legen og sjekket, men slått meg til ro med at det er normalt ut fra utfordringer. Anonymkode: 38e0d...aff
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2025 #4 Skrevet 3. juni 2025 Samme her. Innvendig hemorroide som ikke går vekk, men ikke så plagsomt at operasjon er noe vits i. Da blir det av og på med småblødninger hele tiden, men har tenkt at det er "min normal" så ville nok først blitt engstelig hvis det ble endringer. Anonymkode: 8efb6...1de 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå