AnonymBruker Skrevet 2. juni #1 Skrevet 2. juni Jeg har gått til fotpleie de siste 25 årene, noen år kun et par ganger og andre mer jevnlig,hva gjør dere? Anonymkode: 5d57f...d54
AnonymBruker Skrevet 3. juni #3 Skrevet 3. juni Nei. Tar to runder med fotmaske kjøpt på apoteket løpet av året, og smører med fetkrem. Filer og fikser neglene mine selv. Anonymkode: 5c627...690 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni #4 Skrevet 3. juni Jepp, har to liktorner som kommer tilbake og må fjernes med jevne mellomrom (nei salysylsyre eller andre kremer fungerer ikke). Anonymkode: 2c3b5...f59
AnonymBruker Skrevet 3. juni #5 Skrevet 3. juni Skulle så ønske jeg prioriterte pengene anderledes å kom meg til fotpleie fast hver 2.månede hvertfall…velvære starter nok nede på beina å oppover .!! 🤗 Desverre blir det fotbad og negl klipper hjemme😆 Aldri fornøyd med resultatet og avskyr mine egne bein å hater sommeren med alle skoene som viser bare tær 😳😅 Anonymkode: 2ae0a...f11
AnonymBruker Skrevet 3. juni #6 Skrevet 3. juni Fikk inngrodd tånegl og gikk ergo til fotterapeut tre ganger forrige år. Skulle gjerne hatt penger til fotpleie 4-5 ganger pr. år, men må gjøre det selv. Anonymkode: 0beff...cd8
Abra Skrevet 3. juni #8 Skrevet 3. juni Nja, pleier de selv. Jeg er hulfot, noe som betyr at jeg går med nesten hele vekta på hælen og forfoten. Så da blir det fort liktorner.
Ms. Steele Skrevet 3. juni #10 Skrevet 3. juni Har prøvd det to ganger tidligere, men så sluttet hun jeg gikk til. Skal nok få bestilt igjen et annet sted, for jeg har behov for litt pleie innimellom.
AnonymBruker Skrevet 3. juni #11 Skrevet 3. juni Nei, jeg kjører til fotpleie Anonymkode: ee5cb...bd3
AnonymBruker Skrevet 3. juni #13 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, jeg kjører til fotpleie Anonymkode: ee5cb...bd3 🙄 Anonymkode: bb64b...a6b 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #14 Skrevet 3. juni SPOCA skrev (4 timer siden): Ja, det gjør jeg. Det er veldig godt! Ikke sant, blir jo avhengig av det. ts. Anonymkode: 5d57f...d54
kaledonia Skrevet 4. juni #15 Skrevet 4. juni Nei, jeg sluttet med den og sparer penger. Jeg klarer seg selv med fotbad og sant. 1
Daisy-love Skrevet 5. juni #16 Skrevet 5. juni Jeg går til fotterapeut. Gjort det i flere år, noen ganger i året. Hjelper med torner, ødelagte neglerøtter, og tørr hud. Fått fjernet noen torner med småkirurgi så ikke så uttalt nå, men godt å få gjort noen ganger i året. Her er det kun behandling. Ingen pedikyr med valg av neglelakk eller noe, men godt håndverk 😊
AnonymBruker Skrevet 6. juni #17 Skrevet 6. juni Nei, ser ikke behovet for det. Har helt vanlige føtter som får litt hard hud en gang i blant, men det ordner jeg jo selv. Anonymkode: 7741d...6c1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #18 Skrevet 6. juni Ja, det unner jeg meg fast hver 6 til 8 uke. 🤩🌺 Anonymkode: d51f3...356
Virrevirrevapp Skrevet 6. juni #19 Skrevet 6. juni Ja, jeg går fast 4 ganger i året. Får blant annet slipt ned tjukke negler. Jeg er tverrplattfot, og det sliter på føttene. Ønsker meg et sted som også tar massasje av føttene.
AnonymBruker Skrevet 6. juni #20 Skrevet 6. juni Nei, men jeg tar fotpleie selv hver søndag 🙂. Fotbad, filing, klipper negler (neglelakk på sommer) pluss at jeg smører med fet Vitapan to ganger i uka. Anonymkode: d2317...12c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå