AnonymBruker Skrevet 2. juni 2025 #1 Skrevet 2. juni 2025 Noen som har taktelt til bil her og vil dele erfaringer? Er det en god løsning eller oppskrytt?😄 Anonymkode: aba5d...36a
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2025 #2 Skrevet 2. juni 2025 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Noen som har taktelt til bil her og vil dele erfaringer? Er det en god løsning eller oppskrytt?😄 Anonymkode: aba5d...36a Har vurdert taktilt, men de er uforskammet kostbare. Anonymkode: 6bb30...673
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2025 #3 Skrevet 2. juni 2025 Vanskelig å få bilen til å stå helt i vater og det blir det fort litt ubehagelig i teltet Anonymkode: f6238...170
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2025 #4 Skrevet 2. juni 2025 Jeg hadde taktelt for et par år siden, som et forstadie til å bygge egen campervan. Før det sov jeg enten i vanlig telt eller på madrass i bilen, så taktelt var en betydelig oppgradering. Hadde mange fine netter i det teltet, og sov bedre enn i vanlig telt/på madrass i bil. Hadde fortsatt hatt taktelt om det ikke var for at jeg nå har campervan. Jeg kjøpte forøvrig takteltet til rett over 20k på tilbud, og solgte det året etter til samme pris jeg hadde gitt for det. Sånn sett brukte jeg det gratis😊 Anonymkode: b8240...ce2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2025 #5 Skrevet 3. juni 2025 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg hadde taktelt for et par år siden, som et forstadie til å bygge egen campervan. Før det sov jeg enten i vanlig telt eller på madrass i bilen, så taktelt var en betydelig oppgradering. Hadde mange fine netter i det teltet, og sov bedre enn i vanlig telt/på madrass i bil. Hadde fortsatt hatt taktelt om det ikke var for at jeg nå har campervan. Jeg kjøpte forøvrig takteltet til rett over 20k på tilbud, og solgte det året etter til samme pris jeg hadde gitt for det. Sånn sett brukte jeg det gratis😊 Anonymkode: b8240...ce2 Slik har jeg det nå, sover i bilen eller telt. Vurderer campervan, men det er noe kostbart😬 Tenkte derfor å teste taktelt først, og ser at det er mye brukt å få kjøpt. Det koster litt, men er samtidig mye billigere enn van eller vogn, og lettere å pakke bort om vinteren😄 Anonymkode: aba5d...36a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå