Gå til innhold

Var på date. Han vil jeg vippser tilbake

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på date igår og han var veldig keen på å kjøpe drinker, jeg sa jeg egentlig ikke ville ha men han var i moodet, så kjøpte han to til meg og 4 til han.

Spør idag om jeg kan vippse han tilbake for de 3 drinkene og om jeg kan låne han litt penger til mat idag 🙈

Hva skal man si? 

Anonymkode: 4d29d...e0d

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skal selvfølgelig vippse han og låne han penger til mat. IRONI!! 

Du vet svaret på dette selv 😅

Anonymkode: 843c2...df3

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Haha , jeg hadde ikke svart engang 🙈😂

Anonymkode: ac3c1...56f

• Liker 15
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Himmel! Du drakk to? Da vippser du for de to men han der ville jeg inne lånt ei krone..

Anonymkode: 04751...e71

• Liker 18
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Han bor ikke tilfeldigvis i Sandefjord? 🙈

Anonymkode: ac3c1...56f

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde nok vippset tilbake da jeg ikke liker at folk betaler for meg. Hadde jo nektet  tatt i mot til å begynne med, men det er jo for sent.

Vipps du og ikke møt han igjen. Voksne som drikker opp pengene de skulle ha spist for er ikke noe å ha.

• Liker 8
  • Nyttig 9
Skrevet

Vipps han for drinkene og gå videre 🙈 Han høres ut som et sjarmtroll.

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du skal ikke vippse han en eneste krone! Og du skal blokkere denne katastrofen av en «mann» på alle plattformer!!!! Ærlig talt! Slik oppfører man seg ikke 🤬

Anonymkode: 3c59a...677

• Liker 14
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Var på date igår og han var veldig keen på å kjøpe drinker, jeg sa jeg egentlig ikke ville ha men han var i moodet, så kjøpte han to til meg og 4 til han.

Spør idag om jeg kan vippse han tilbake for de 3 drinkene og om jeg kan låne han litt penger til mat idag 🙈

Hva skal man si? 

Jeg ville nok ha takket nei til de to drinkene i utgangspunktet. Jeg kjøper mine egne, fordi menn som insisterer på å spandere som hovedregel ikke er ålreite mennesker.

Hva du gjør? Jeg anbefaler egentlig at du vippser for dine to drinker og så blokkerer, sletter og avhender daten som bortkasta tid (om, altså, du ikke hadde det hyggelig, i så fall var det vel en ok kveld?). Neste gang: sett høyere krav til de du dater. Verden har milliarder av mennesker - det er null behov for å date røkla.

Anonymkode: fad85...1de

• Liker 11
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vippset han for de 2 drinkene, sagt hadet bra og blokkert han

Anonymkode: 6fd36...f70

• Liker 15
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, uffameg. For en fyr. :ler:

Anonymkode: 25d8c...717

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hva skal man si? 

du får be han ta de stegene opp trappa og spør mamma og pappa om penger.

• Liker 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok vippset han for drinkene. Hadde sikkert lånt ham penger også, men uten å forvente å få dem tilbake, og ville nok ikke gått på date med han igjen.

Anonymkode: 986f8...8d4

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville vipset ham for de to drinkene. Og vurdert å tilby ham at jeg kan sette tomflaskene utenfor slik at han kan hente dem og kjøpe seg mat for panten.

Anonymkode: 20adb...749

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg hadde nok vippset han for drinkene. Hadde sikkert lånt ham penger også, men uten å forvente å få dem tilbake, og ville nok ikke gått på date med han igjen.

Anonymkode: 986f8...8d4

Hvorfor ville du lånt ham pengene? 

Anonymkode: 25d8c...717

• Liker 19
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke vippset han noe. Delete. Next.

Anonymkode: 30a87...d46

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hva skal man si? 

I min bok hadde dette vært ett rødt flagg. Jeg synes at dette bør avklares på forhånd, sånn at det ikke blir misforståelser. 

At han spør om å få låne penger til mat, er i hvert fall ett rødt flagg. Jeg hadde ikke møtt denne mannen for flere dates, når han allerede nå viser sånne holdninger.. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Fantastisk at flesteparten på dette forumet faktisk ville vippset for de 2, uønskede drinkene 🫣 Og samtidig irritere dere for denne oppførselen.

Sånne kan bare oppdras ved at de ikke får en dritt. Skulle ts sendt vippskrav for sminke, tid og klær hun brukte på dette håpløse opplegget?

Hadde jeg fått en slik forespørsel ville jeg svart med "kjenner jeg deg?" Og blokkert. Ferdig.

• Liker 15
Skrevet

Håper det var en spøk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...