Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en svart bestå tv benk fra ikea. Vi har svarte skuffer nå, men vil ha skapdører heller. Men vet ikke hvilke vi skal velge, så jeg prøver her om noen er litt flinke på hva som passer.

Det står mellom den brune på bildet, de 2 hvite, ellers er det jo også vanlig svarte dører som hører til tv benken vi har. Vi har både hvite møbler fra før, og andre møbler som er i ca den brunfargen som er på den ene døren på bildet. Så alt passer jo egentlig inn med hva vi har fra før. Men passer f.eks hvite dører på svart tv benk, eller blir det litt sånn kjedelig eller hva jeg skal si? Er det finest å ha de brune/spile dørene? Vi har tenkt å ha spiler på veggen bak tv'en senere en gang, i liknende farge.

Men det står altså helst mellom de 3 dørene på bildene. Og som sakt svarte dører, men føler det blir så kjedelig med svarte dører. 

Screenshot_20250602_060649_Chrome.jpg

Screenshot_20250602_060532_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20250602_060438_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: 3e0db...a2d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vi har en svart bestå tv benk fra ikea. Vi har svarte skuffer nå, men vil ha skapdører heller. Men vet ikke hvilke vi skal velge, så jeg prøver her om noen er litt flinke på hva som passer.

Det står mellom den brune på bildet, de 2 hvite, ellers er det jo også vanlig svarte dører som hører til tv benken vi har. Vi har både hvite møbler fra før, og andre møbler som er i ca den brunfargen som er på den ene døren på bildet. Så alt passer jo egentlig inn med hva vi har fra før. Men passer f.eks hvite dører på svart tv benk, eller blir det litt sånn kjedelig eller hva jeg skal si? Er det finest å ha de brune/spile dørene? Vi har tenkt å ha spiler på veggen bak tv'en senere en gang, i liknende farge.

Men det står altså helst mellom de 3 dørene på bildene. Og som sakt svarte dører, men føler det blir så kjedelig med svarte dører. 

Screenshot_20250602_060649_Chrome.jpg

Screenshot_20250602_060532_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20250602_060438_Samsung Internet.jpg

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selv sett på den brune spiledørene 😊 syns de er veldig fine i virkeligheten 😊

Anonymkode: 721fc...8e9

• Liker 1
Skrevet

Nåværende skuffefronter kan vel også brukes som skapdører? Billig og enkelt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...