Anonym75o Skrevet 1. juni #1 Skrevet 1. juni Hva synes dere folkens? jeg synes Mona Grudt er helt nydelig 😍
Million Skrevet 1. juni #2 Skrevet 1. juni Ja, hun er fremdeles en flott og veldig pen dame. Hun har eldes godt og med verdighet og er like pen fremdeles. 3
Seff Skrevet 2. juni #3 Skrevet 2. juni Million skrev (3 timer siden): Ja, hun er fremdeles en flott og veldig pen dame. Hun har eldes godt og med verdighet og er like pen fremdeles. Hun er en pen dame, men jeg skulle ønske hun kunne la seg eldes naturlig. 5
Justlooking Skrevet 2. juni #5 Skrevet 2. juni (endret) Hun har alltid vært flott. Men tyr vel til litt hjelp som flere andre i den alderen. Måtte google, hun er 54 år og har vært gift tre ganger. Tre barn fra de første to ekteskapene. Naturlig pen i utgangspunktet og det er vel litt botox og er fortsatt flott. Endret 2. juni av Justlooking Tillegg 2
Million Skrevet 3. juni #8 Skrevet 3. juni Seff skrev (På 2.6.2025 den 3.46): Hun er en pen dame, men jeg skulle ønske hun kunne la seg eldes naturlig. Jeg vet ikke hva hun har fått utført på ansiktet sitt, men det er uansett gjort med smak og uten overdrivelser. Jeg ser ikke på ansiktet hennes og tenker at her er det utført operasjoner, injeksjoner og all slags tull. Hun ser helt naturlig ut for sin alder. Lekker dame rett og slett! (og ja, jeg er hetero, men har da øyne i hodet) 1
Tiara07 Skrevet 3. juni #9 Skrevet 3. juni Million skrev (1 time siden): Jeg vet ikke hva hun har fått utført på ansiktet sitt, men det er uansett gjort med smak og uten overdrivelser. Jeg ser ikke på ansiktet hennes og tenker at her er det utført operasjoner, injeksjoner og all slags tull. Hun ser helt naturlig ut for sin alder. Lekker dame rett og slett! (og ja, jeg er hetero, men har da øyne i hodet) Enig! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå