Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #21 Skrevet 2. juni 2006 Nei nei nei nei! Her sto det mye feil! LipFusion selges IKKE bare på Gimle parfymeri, og ikke til 400 kr! De selges i alle Esthetique-parfymerier til 395 kr.. Og de andre variantene av sånne "pump-glosser" har IKKE samme effekten; LipFusion har vunnet alle tester. Har den selv,og er kjempefornøyd. Kan være litt ekkelt i starten siden det føles som om du blir helt bedøvet i leppene, men det går over.. Anbefales!
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #22 Skrevet 3. juni 2006 Det hørs jo flott ut med litt fyldigere lepper, men er det ikke en viss fare for at man øker sjansen for å få rynker og skrukker rundt munnen da? Hvis man bruker det jevnlig da.. eller at man blir "avhengig" på en måte? :klø:
Gjest KATTAstrofe Skrevet 3. juni 2006 #23 Skrevet 3. juni 2006 Prøvde LipFusion i går faktisk, og det prikket i leppene og jeg følte meg bedøvd. Så imidlertid ingen forskjell, men så har jeg ganske fyldige lepper fra naturens side da. Syns faktisk vanlig blank gloss gjør bedre nytte
tuji Skrevet 3. juni 2006 #24 Skrevet 3. juni 2006 Jeg så helt syk ut med Lip Fusion, bare en stor munn i et lite ansikt. Dessuten ble jeg rød rundt munnen, så det ble en ganske ujevn kant. Ikke pent i det hele tatt. Da sminker jeg heller munnen større med gammeldagse triks, som lysere lebestift mot midten.
Gjest lip fusion avhengig Skrevet 3. november 2007 #26 Skrevet 3. november 2007 LipFusion er det kun Gimle parfymeri som fører her til lands så vidt jeg har forstått, og den koster 398 om du bestiller den via nett. Frakt kommer i tillegg med mindre du henter den selv. Over disk koster den visstnok en hundrelapp mer. jeg kjøpte meg lip fusion for en uke siden og har brukt den siden og er veldig fornøyd. leppene blir faktisk forstørret og det ser man tydelig etter noen minutter man har påført den. jeg har fargen som heter summer og den er fersken rosa og gir en kjempe fin glans. Jeg var veldig skeptisk til lip fusion og når j først påførte den kjente j at dt prikket i leppene og jammen så j forandring:) verdt pengene!! man får tak i den på de fleste parfymerier for 398 kr. Den fikk jo best i test;) Er storfornøyd, anbefaler den på det sterkeste!
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2008 #27 Skrevet 15. april 2008 Er lei av tynne lepper, vil ha mere volum og har ikke lyst å legge meg under kniven/få collagen eller lage trutmunn som Olsentvillingene. Vet at det finnes lipglosser eller sk. lipplumpers, men aner ikke hvor man får kjøpt her til lands og hvilke som er bra. Noen som har erfaringer og tips? Lip Fusion er giftig, anbefaler at du ikke kjøper den! Du bør google på lip plumper og se hvem som inneholder chilligreier, for det er visst det som er farlig. Var ett stoff de bruker i pepperspray og sånn
Gjest Gjest_Lise_* Skrevet 12. oktober 2008 #28 Skrevet 12. oktober 2008 skal dere ta turen til usa kan dere kjøpe lip plumper extreme fra Victorias Secret! Meget bra
niho84 Skrevet 13. oktober 2008 #29 Skrevet 13. oktober 2008 LipFusion er det kun Gimle parfymeri som fører her til lands så vidt jeg har forstått, og den koster 398 om du bestiller den via nett. Frakt kommer i tillegg med mindre du henter den selv. Over disk koster den visstnok en hundrelapp mer. Jeg kjøpte nettopp Lipfusion XL på ebay til kun kr. 185 inkl.frakt! http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...:B:EOIBSA:UK:31 Denne skal være bedre enn den vanlige Lipfusion
Gjest Gjest_Marie_* Skrevet 9. november 2008 #30 Skrevet 9. november 2008 Hei. jeg har en lip plumper jeg synes funker ganske bra; buxom lips fra id bare minerals, men jeg bare lurte på; jeg har veldig røde lepper og pleier å ta foundation/concealer og lignende på leppene før noen gloss/farge; så det jeg lurer på er; hindrer et slikt foundation-lag på leppene plumperen i å funke? Takk=P
Gjest LanaLane Skrevet 9. november 2008 #31 Skrevet 9. november 2008 hun frisøren som skriver på KG anbefalte en http://salongen.blogg.no/1225983585_deilig...ss.html#comment jeg prøvde Lip Fusion og den funka den, men om litt av glossen kom utafor leppa så hovna jeg opp der også. Herlich!
Gjest Stjernedryss Skrevet 9. november 2008 #32 Skrevet 9. november 2008 Jeg har LipFusion. Vet ikke helt om leppene blir synlig forstørret, men det kjennes i hvertfall om leppene blir litt bedøvd.
Gjest Gjest_Iselin_* Skrevet 22. desember 2009 #33 Skrevet 22. desember 2009 Jeg fikk alle fargene av LIP FUSION LIP FUSION PLUMP + REPLUMP LIPSTICK i gave, jeg er super fornøyd.. leppene ser og føles fyldigere. Pluss at fargene er ikke for ekstreme/naturlige. Anbefales.. Tror det er billigst å bestille fra StrawberryNet.
Ivine Skrevet 20. januar 2010 #34 Skrevet 20. januar 2010 Jeg tenkte jeg skulle prøve lip plumper. Jeg tror det står mellom I.D. Buxom Lips og Freeze 24-7 Plump Lips. Er det noen som har erfaringer med noen av disse? Begge koster rundt 100 kr på feelunique, om andre også er interessert i å teste;) De har endel andre (dyrere) også, men tror ikke jeg vil bruke no særlig penger på det foreløpig. For alt jeg kan det være større lepper ikke kler meg:)
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2010 #35 Skrevet 17. mars 2010 Hva med Lip Injection Extreme??? Jeg har bestilt denne, og den skal visstnok være "den ALLER beste"... Har noen prøvd denne?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå