Gjest Tristessa Skrevet 16. mars 2006 #1 Skrevet 16. mars 2006 Er lei av tynne lepper, vil ha mere volum og har ikke lyst å legge meg under kniven/få collagen eller lage trutmunn som Olsentvillingene. Vet at det finnes lipglosser eller sk. lipplumpers, men aner ikke hvor man får kjøpt her til lands og hvilke som er bra. Noen som har erfaringer og tips?
Tusseline Skrevet 16. mars 2006 #2 Skrevet 16. mars 2006 (endret) ModelCo (fås blant annet på Estetique) har en slags leppekrem man påfører på leppene for forstørrende effekt, men jeg går ikke god for noe. Endret 16. mars 2006 av Tusseline
Amalthea Skrevet 16. mars 2006 #3 Skrevet 16. mars 2006 Jeg har prøvd Too Faced Lip Injection, sånn passe fornøyd. Effekten varer ikke akkurat lenge. Jeg er skikkelig nysgjerrig på de som skal ha mer langtidseffekt, sånn som f eks Lip Fusion. Leste en del om den på MUA og her. Fikk ikke den best i test i Elle?
Gjest Tristessa Skrevet 17. mars 2006 #4 Skrevet 17. mars 2006 Så på Too Faced, den var jo den billigste på HQHair, kanskje jeg bare skulle prøvd den først for å se hva som skjer og så heller oppgradere senere?
Gjest Leppa Skrevet 17. mars 2006 #5 Skrevet 17. mars 2006 Lip Plumper fra Model co kan du glemme. Den brenner noe j..... Det er fordi den inneholder kanelbarkolje,ingefær og chili, så den kjennes ut deretter. Ikke blir det noe nevneverdig resultat heller. Lip Fusion (ca. 395,-) er noe helt annet. Leppene føles litt ømme i en times tid, så går det over. De blir faktisk litt tykkere. Fins i mange fine farger.
Vipsen Skrevet 23. mai 2006 #6 Skrevet 23. mai 2006 Fant Lip Fusion på Strawberrynet, så nå har jeg bestilt den. http://www.strawberrynet.com/makeup.aspx?B...Id=643&goChar=F
Amalthea Skrevet 23. mai 2006 #7 Skrevet 23. mai 2006 (endret) Ville bare si at det er stor forskjell på Lip Plumpere. Noen virker bare en kort stund fordi de irriterer leppene med ingredienser som kanel, cayennepepper o.l. og "plumper" de opp av irritasjon. (Too Faced Lip Injection, Lip Venom, ModelCo og andre). Da liker jeg bedre de som skal ha langtids plumping-effekt (full effekt etter 30 dager, selv når du ikke har den på) i tilegg til midlertidig, og som ikke irriterer leppene på samme måte. Men heller gjør de mykere, "plumpere" og mindre sprukne på sikt. Den patenterte ingrediensen Maxilip skal ha denne effekten, inneholder bl a en type collagen. (City Lips, LipFusion og andre). Ikke forvent kjempeforandring, det er ikke som en sprøyte innsprøytning, men forskjell merket jeg over tid. Min erfaring i alle fall. Endret 23. mai 2006 av Amalthea
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2006 #8 Skrevet 23. mai 2006 Lettpåvirkelig som jeg er, har jeg også bestilt LipFusion på SN. Fant en lysrosa på tilbud til kr 150 (jeg har rabatt). Gleder meg til å prøve ModelCo har jeg prøvd og den var bare irriterende på alle måter.
Amalthea Skrevet 23. mai 2006 #9 Skrevet 23. mai 2006 (endret) Forresten, så har ikke LipFusion-glossene noen særlig fargepigment, så det er absolutt ikke den fargen på hylsen du får på leppene. 'Sexy' er vel den som gir noe særlig av farge, og da nærmest en "sheer" bringebær-rosa. (Sorry at jeg kom på det først nå Lily). ps, Lipfusion og CityLips skal påføres før du legger deg og på morgenen, så den kan virke i løpet av natten og utover dagen. (etter at den har trukket inn). Det er også viktig å ikke ha *noe* under, ikke engang hudkrem eller leppepomade, men påfør heller andre glosser o.l. etter plumperen. Jeg går ikke god for at langsiktige lip-plumpere funker på alle, men har lest på MUA og andre forum at mange er fornøyd. Har generelt inntrykk at Citylips er bedre, men hylsen er så utolig dårlig designet så den blir vanskelig å bruke. Endret 23. mai 2006 av Amalthea
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2006 #10 Skrevet 23. mai 2006 (endret) Forresten, så har ikke LipFusion-glossene noen særlig fargepigment, så det er absolutt ikke den fargen på hylsen du får på leppene. 'Sexy' er vel den som gir noe særlig av farge, og da nærmest en "sheer" bringebær-rosa. (Sorry at jeg kom på det først nå Lily). ← Det ble jeg faktisk glad for å høre. Har ikke lyst til at den skal ha så mye farge. Takk for info om påføring; det virker som du har satt deg inn i temaet lip-plumping (jeg regner med at det var meg du henvendte deg til, selvom jeg ikke heter Lily lengre). Endret 23. mai 2006 av Blanca
Amalthea Skrevet 23. mai 2006 #11 Skrevet 23. mai 2006 (jeg regner med at det var meg du henvendte deg til, selvom jeg ikke heter Lily lengre). ← Oops, my bad!
Gjest Gjest_Felina_* Skrevet 24. mai 2006 #13 Skrevet 24. mai 2006 Jeg har fått Ferity Lip Project av en venninne, og har brukt den noen ganger, men uten noe synlig resultat. Noen som har gode erfaringer med denne?
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #14 Skrevet 24. mai 2006 Nei, Lip Project er ikke så veldig bra. Ser fin ut på, men gir svært lite forstørring av leppene. Dessuten er den brukt opp på et par uker, og altså veldig udrøy.
Gjest Chantal Skrevet 24. mai 2006 #15 Skrevet 24. mai 2006 Jeg kjøpte en slik en ved en feil. Fy som dette svir på leppene. Er det normalt?
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #16 Skrevet 25. mai 2006 Jeg kjøpte en slik en ved en feil. Fy som dette svir på leppene. Er det normalt? ← Ja, det er da normalt? Skal "hovne" opp leppene. By the way, det er glitterpartikler i de med farge, men den transparente er bare en helt vanlig gjennomsiktig gloss. Wee Luktet ikke så ille heller
Gjest gjest1 Skrevet 25. mai 2006 #17 Skrevet 25. mai 2006 Får man tak i slike i butikker eller må man bestille fra internett? Hilsen verdens minste munn
Gjest Chantal Skrevet 25. mai 2006 #18 Skrevet 25. mai 2006 Ja, det er da normalt? Skal "hovne" opp leppene. ← Oki.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #19 Skrevet 25. mai 2006 Får man tak i slike i butikker eller må man bestille fra internett? Hilsen verdens minste munn ← Det lurer jeg også på...Hvor får man tak i disse lip-plumperne, og hva koster de?
Gjest gjest1 Skrevet 25. mai 2006 #20 Skrevet 25. mai 2006 Det lurer jeg også på...Hvor får man tak i disse lip-plumperne, og hva koster de? ← LipFusion er det kun Gimle parfymeri som fører her til lands så vidt jeg har forstått, og den koster 398 om du bestiller den via nett. Frakt kommer i tillegg med mindre du henter den selv. Over disk koster den visstnok en hundrelapp mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå