Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest camillo
Skrevet

Aaaah, startet en tråd på snikk-snakk om hvem i all verden den blonde høna var. Altså hun med 'boksen'.

Blir oppriktig provosert på den stakkars fyrens vegne. :ler:

:river meg i håret:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet
Hva med hun ene som sa, att hun aldri hadde tatt en IQ test før, men Einstein hadde visst nok 180 i IQ, så da hadde vell hun ca 150.... :ler:

:grine2:

Skrevet

Men det var vel ikke en pendel det var snakk om? Tror det var en hendel?...

Og det er jo en spak som holder ting på plass. Det var bimboen som sa pendel... Selvfølgelig.

Skrevet

mulig han sa hendel, men det hørtes ut som han sa pendel.

og jeg og lurte på det, for trodde en pendel hang den, men en hendel er jo samme bare at den ikke henger ned. :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Hehe, ja tenk å bli så forbannet fordi han fortalte henne at PC'n var selve maskinen, når hun selv trodde at monitoren var PC'n.

Greit å ikke vite det - man trenger ikke vite noe om PC'r hvis man har null interesse for det, ... hehe.. men å bli sinna på han som faktisk kunne noe om det...?

Jeg gremmet meg sammen med ham da hun gikk ut av rommet... jeg kjente helt hit hvor utrolig oppgitt han var.... :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Jepp, det går på TV3. Og det har bare vært 2-3 episoder, så du har fortsatt mulighet til å få med deg disse herlige damene :ler:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Jepp, det går på TV3. Og det har bare vært 2-3 episoder, så du har fortsatt mulighet til å få med deg disse herlige damene  :ler:

Hadde jeg bare hatt TV3, så hadde det sikkert vært fint. :forvirret:

Skrevet

De jentene er vel ikke akkurat plukket ut for sine mentale ferdigheter. Så det må jo bli mye rart...

Catzy

Gjest Gjest
Skrevet

Det er 12 personer i Norge som heter Princess til fornavn. :forvirret: .

Gjest Gjest
Skrevet
Hehe, ja tenk å bli så forbannet fordi han fortalte henne at PC'n var selve maskinen, når hun selv trodde at monitoren var PC'n.

Greit å ikke vite det - man trenger ikke vite noe om PC'r hvis man har null interesse for det, ... hehe.. men å bli sinna på han som faktisk kunne noe om det...?

Jeg gremmet meg sammen med ham da hun gikk ut av rommet... jeg kjente helt hit hvor utrolig oppgitt han var.... :ler:

Helt enig, det er en ting at hun ikke forsto hva han sa, men så frekk og så sur og så nedlatende...

Jeg koste meg skikkelig når han partneren vant massasjekonkurransen.

Skrevet

Jeg syns det var artig å se på...

men ble overrasket over de noe vanskelige spørsmålene som ble det ene paret til del. Hvis noen hadde bedt meg om å si de to måtene å formatere på hadde jeg nok blinket pent med øya og svart pass gitt...

Syns forøvrig det er flere av "professorene" som virker både empatiske og hyggelige, og det samme med flere av "prinsessene" :) Artig program:)

Skrevet

Dette må jeg få med meg.... Når sendes programmet?

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Det er visst ikke noen mellomting når det gjelder gutta og klær. Enten kjøpte de gjennomsiktige blondetruser, eller så var det svære bestemortruser.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Hva med hun ene som sa, att hun aldri hadde tatt en IQ test før, men Einstein hadde visst nok 180 i IQ, så da hadde vell hun ca 150.... :ler:

Den var så bra at jeg holdt på å daue... :grine2:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg syns det var artig å se på...

men ble overrasket over de noe vanskelige spørsmålene som ble det ene paret til del. Hvis noen hadde bedt meg om å si de to måtene å formatere på hadde jeg nok blinket pent med øya og svart pass gitt...

De hadde en veldig tynn bok som de skulle lære, og spørsmålene ble plukket derfra. Forøvrig er både jeg og mannen utdannet dataingeniører og vi ville bommet på flere av spørsmålene - de var rett og slett FOR snevre og et var rett frem feil. Men som sagt, det eneste blondinene egentlig trengte å lære var et lite hefte med faktaopplysninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...