Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter og humrer over både gutta og jentene.

ei som nekter plent å lære noe så lenge partneren ikke slutter å kalle "boksen" for pc, "det jeg ser på og skriver på er pc, det der er en BOKS, slutt å kalle det pc! det er en boks ikke en pc!" :ler:

og gutta som skal lære massasje:

"... og om personen har ett litt større område, nå har ikke hun det, så tar du slik..."

festlig, ustyrtelig festlig.

jeg skal ikke påstå å være den smarteste i verden, men gosj!

og "du kan ikke komme her å prate dataspråk til vanlige mennesker, du må snakke så normale mennesker forstår!" *sagt av hun som nektet å kalle "boksen" for pc, til han som aldri kom lenger en å prøve å snakke om hvordan det hun skulle bytte var inne i pcen, altså boksen.

ja, han nevnte vel noe om at det var en pendel som måtte opp også, og pendel var visst virkelig ett dataord hun aldri hadde hørt før, klarte ikke å gjenta det engang. :ler:

er det virkelig bare datagenier som kaller harddisken for pc og har hørt om ordet pendel før?

i så tilfelle må jeg stolt få kalle meg datageni! :sjarmor:

og jeg kan ikke en dritt om noe inni harddisken.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Blir nesten irritert jeg. På hun Camilla som ikke har pc, men 'boks'. :roll: Det er greit å ikke vite noe om sånt, men å sitte å motsi en som kan noe om disse tingene og si at det IKKE er en pc blir bare så ufattelig dumt.

Føler IQen min blir mindre og mindre etterhvert som jeg ser på. :ler:

Gjest StoreSky
Skrevet (endret)

Hardisk vet jeg hva er, men pendel...?

Endret av StoreSky
Skrevet

Jeg syns alltid det er morsomt med folk tror tror at "Pc'n" er skjermen...ha ha ha....vet ikke om noen av de damene var der men det er det jammen mange som tror....

Gjest Gjest
Skrevet

Det er vel en spak?

Skrevet

Føler IQen min blir mindre og mindre etterhvert som jeg ser på. :ler:

jeg har det litt motsatt jeg da, føler bare at jeg blir smartere og smartere. :ler:

Skrevet

Hva med hun ene som sa, att hun aldri hadde tatt en IQ test før, men Einstein hadde visst nok 180 i IQ, så da hadde vell hun ca 150.... :ler:

Skrevet

en pendel er en stang som kan svinges frem og tilbake/opp og ned etc.

gamle klokker med slik hengende stang nederst f.eks, den som henger ned og svinger frem og tilbake er en pendel.

så i pcen er det da små stenger som fester fast noe og som kan svinges opp for å "slippe løs" det det holder fast.

Skrevet
jeg har det litt motsatt jeg da, føler bare at jeg blir smartere og smartere.  :ler:

Samme her :ler:

Skrevet
Hva med hun ene som sa, att hun aldri hadde tatt en IQ test før, men Einstein hadde visst nok 180 i IQ, så da hadde vell hun ca 150.... :ler:

:ler: vet, glimrende :ler:

Skrevet

Stakkars jente som kaller seg Princess.................

Gjest Gjesta
Skrevet
Stakkars jente som kaller seg Princess.................

Skulle akkurat til å nevne det. Heter hun faktisk det?? :overrasket:

Skrevet

ja, det der har jeg aldri skjønt...

hvorfor vil noen KALLE seg princess?

men det er jo samme damen som mente hun måtte ha 150 i iq..... så det er nok fordi jeg ikke er like smart at jeg ikke skjønner poenget. :sjenert:

Skrevet

Du er nok rett og slett ikke smart nok Aline....ha ha ha ha :danse:

Skrevet

Vel, jeg er litt datageni og kaller ikke harddisken for pc, for det er det jo ikke, er jo bare en harddisk... :tunge1:

Sorry, måtte bare! ;)

Forøvrig tror jeg at det programmet er noe av det mest tullete jeg har sett, men jøss, du verden så morsomt! Ufrivillig komisk, men dog.

Skrevet

tullete ja, men o så festlig. :ler:

man må jo kunne ha det litt artig på andres bekostning når de stiller seg på tv nettop pga sine "særegenheter".

Skrevet

Nei, har jeg glemt å se på!!?!??

*sukk*

Hadde jo gleda meg til dette he

Skrevet
Vel, jeg er litt datageni og kaller ikke harddisken for pc, for det er det jo ikke, er jo bare en harddisk... :tunge1:

Sorry, måtte bare!  ;)

og hadde stakkarn sagt "det er inni harddisken" så hadde vel dama gått i frø og rast ut i sinne da og, det er jo en boks.

Gjest gjest1
Skrevet
og hadde stakkarn sagt "det er inni harddisken" så hadde  vel dama gått i frø og rast ut i sinne da og, det er jo en boks.

Pst Aline - harddisken sitter inni tårnet... og prosessoren er ikke inni harddisken. Harddisken er bare en ganske liten metallboks som sitter inni der.. bare sånn for ordens skyld. Tårnet (boksen) er ikke harddisken, hvis du skjønner...

Skrevet
Pst Aline - harddisken sitter inni tårnet... og prosessoren er ikke inni harddisken. Harddisken er bare en ganske liten metallboks som sitter inni der.. bare sånn for ordens skyld. Tårnet (boksen) er ikke harddisken, hvis du skjønner...

innrømmer gjerne feil der.

aner ikke en ting om hvor prosessoren sitter for å være ærlig, annet en at det sitter inni der en plass. :ler:

og det er ikke det at de ikke vet alt om inventaret i en pc jeg synes er festlig, men å blånekte på det en som har pc som hobby og inntekt (?)... når man overhode ikke aner noe om det- :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...