AnonymBruker Skrevet 1. juni #1 Skrevet 1. juni Jeg hadde en drøm i natt, om et tema jeg må innrømme å ha tenkt på. Jeg drømte at kona mi kom ba meg om å sex med hennes lillesøster. Og før pedokritikerne får hetta, så er hun 42, altså. I virkeligheten så er saken at hun lever i et sexløst ekteskap, med barn i skolealder og en langt eldre mann, som stort sett er på jobb. Hun har vært åpen på at hun savner sex og nærhet. Hun har også, etter 2 flasker bobler, fortalt meg at hun synes jeg er sexy. Så i natt drømte jeg altså at jeg fikk beskjed av min kone om å tilfredsstille hennes søster. Sexlivet i vårt ekteskap halter også; hun vil sjelden, jeg vil ofte. Så i drømmen så min kone dette som en mulighet for at jeg skulle få rast fra meg (og hun slippe), samtidig som hun hjalp sin søster. Så da ble det slik. Selve sexakten var ikke så tydelig i drømmen, men når jeg våknet tenkte jeg mye over prinsippet. Kunne dette ha skjedd i virkeligheten? Noen som har tanker om eller erfaring med det? Litt sånn barmhjertighetsex? Anonymkode: 7a06c...144 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #2 Skrevet 1. juni Drømmer og voksenlivet går sjeldent hånd i hånd. Snakk med din kone, så er kanskje ikke hun svigerinnen i familie lenger....... Anonymkode: 5949b...1ab 2 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni #3 Skrevet 2. juni Da regner jeg med at hvis din kone ønsket å bidra med litt barmhjertighetssex til sin svoger (hvis hun har det) eller en kamerat, så hadde du sagt "klart det". Kan garantere deg at hvis du spør din kone om dette, så er deres forhold over. Og da kan du jo kjøre på med søstra, slik at du ødelegger søskenforholdet deres mens du først er i gang. Ganske tonedøvt av henne å fortelle deg at hun synes at du er sexy. Anonymkode: 7d9ef...e0c
Flintis Skrevet 2. juni #4 Skrevet 2. juni Alt kan skje i virkeligheten, om det er lurt er noe annet. Ønsker du å ha sex med svigerinnen da? Det går sikkert an å prate med kona om drømmen. Men med conduite og suffisance.
Wor Skrevet 2. juni #5 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg hadde en drøm i natt, om et tema jeg må innrømme å ha tenkt på. Jeg drømte at kona mi kom ba meg om å sex med hennes lillesøster. Og før pedokritikerne får hetta, så er hun 42, altså. I virkeligheten så er saken at hun lever i et sexløst ekteskap, med barn i skolealder og en langt eldre mann, som stort sett er på jobb. Hun har vært åpen på at hun savner sex og nærhet. Hun har også, etter 2 flasker bobler, fortalt meg at hun synes jeg er sexy. Så i natt drømte jeg altså at jeg fikk beskjed av min kone om å tilfredsstille hennes søster. Sexlivet i vårt ekteskap halter også; hun vil sjelden, jeg vil ofte. Så i drømmen så min kone dette som en mulighet for at jeg skulle få rast fra meg (og hun slippe), samtidig som hun hjalp sin søster. Så da ble det slik. Selve sexakten var ikke så tydelig i drømmen, men når jeg våknet tenkte jeg mye over prinsippet. Kunne dette ha skjedd i virkeligheten? Noen som har tanker om eller erfaring med det? Litt sånn barmhjertighetsex? Anonymkode: 7a06c...144 Jeg synes det høres så incestiøst ut. Svigerinnen min er jo som min søster 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni #6 Skrevet 2. juni Jeg tror det er få ting du kan gjøre som er verre enn å ligge med din kones lillesøster. Ikke bare er du utro, men du ødelegger deres relasjon. Anonymkode: 36457...775 4 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni #7 Skrevet 2. juni Wor skrev (4 minutter siden): Jeg synes det høres så incestiøst ut. Svigerinnen min er jo som min søster Det er ikke alle som ser på sin svigerinne som sin søster altså. Jeg tenker det er totalt brudd på alt som heter moral, lojalitet, samvittighet og etikette. Mannen min har en tvillingbror, det føles bare helt feil ut. På alle måter. Tror svigermor hadde fått hetta om jeg hadde hatt sex med begge sønnene hennes 🙈😅 Eller om min mann hadde hatt seg med min søster, det handler om mer enn "bare" utroskap, man splitter familier. Like dårlig gjort av søster/bror som ektefelle. Lurt å tenke på alle konsekvenser om man hopper i høyet med sitt svigersøsken Men det finnes nok av dem som har gjort det, det vet jeg. Anonymkode: 57940...28a
AnonymBruker Skrevet 3. juni #8 Skrevet 3. juni Herregud, dere som har svart her, kan dere å lese? Har dere lest innlegget før dere hamrer løs med deres forutinntatthet? Det var en drøm. Det står ingenting om at han skal snakke med kona om det. Eller har tenkt å gjøre det i virkeligheten. KG i et nøtteskall... Anonymkode: 7a06c...144
AnonymBruker Skrevet 3. juni #9 Skrevet 3. juni Nei, dette høres mer ut som en Disneyprinsessefilm for voksne. Helt usannsynlig. Hvorfor skulle du som svoger utføre denne «barmhjertigheten»? Trenger hun et ligg med en sexy mann velger hun da ikke sin søsters mann. Kvinner trenger ikke barmhjertighet med mindre de ser ut som trollene i Larsobs gale verden. Anonymkode: ace9b...526 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #10 Skrevet 3. juni Jeg har hatt mye barmhjertighetssex, og har også opplevd at en date har bedt meg ha sex med sine venninner siden disse hadde lite tilgang til god sex. Men ikke søster, det blir fort for komplisert! Anonymkode: 63ab7...b66 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #11 Skrevet 3. juni Jeg har hatt mye barmhjertighetssex, og har også opplevd at en date har bedt meg ha sex med sine venninner siden disse hadde lite tilgang til god sex. Men ikke søster, det blir fort for komplisert! Anonymkode: 63ab7...b66
AnonymBruker Skrevet 3. juni #12 Skrevet 3. juni Kjøp en rabbit vibrator til henne til bursdag eller noe. De fleste blir tilfredsstilt av den. Anonymkode: b7821...9bd
AnonymBruker Skrevet 3. juni #13 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Herregud, dere som har svart her, kan dere å lese? Har dere lest innlegget før dere hamrer løs med deres forutinntatthet? Det var en drøm. Det står ingenting om at han skal snakke med kona om det. Eller har tenkt å gjøre det i virkeligheten. KG i et nøtteskall... Anonymkode: 7a06c...144 Kan du å lese? Selve poenget og spørsmålet i HI er om dette kunne skjedd i virkeligheten. Anonymkode: 36457...775 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #14 Skrevet 3. juni Nei, det kunne aldri skjedd i virkeligheten. Anonymkode: fc723...e43 2
Langline Skrevet 3. juni #15 Skrevet 3. juni (endret) AnonymBruker skrev (På 1.6.2025 den 19.50): Jeg hadde en drøm i natt, om et tema jeg må innrømme å ha tenkt på. Jeg drømte at kona mi kom ba meg om å sex med hennes lillesøster. Og før pedokritikerne får hetta, så er hun 42, altså. I virkeligheten så er saken at hun lever i et sexløst ekteskap, med barn i skolealder og en langt eldre mann, som stort sett er på jobb. Hun har vært åpen på at hun savner sex og nærhet. Hun har også, etter 2 flasker bobler, fortalt meg at hun synes jeg er sexy. Så i natt drømte jeg altså at jeg fikk beskjed av min kone om å tilfredsstille hennes søster. Sexlivet i vårt ekteskap halter også; hun vil sjelden, jeg vil ofte. Så i drømmen så min kone dette som en mulighet for at jeg skulle få rast fra meg (og hun slippe), samtidig som hun hjalp sin søster. Så da ble det slik. Selve sexakten var ikke så tydelig i drømmen, men når jeg våknet tenkte jeg mye over prinsippet. Kunne dette ha skjedd i virkeligheten? Noen som har tanker om eller erfaring med det? Litt sånn barmhjertighetsex? Anonymkode: 7a06c...144 Om en mann har hatt drømmer om sin svigerinne? Har skjedd, vil skje igjen. Om en mann har hatt sex med sin svigerinne? Har skjedd, vil skje igjen. Ikke smart. Om en kvinne har bedt sin mann å ha sex med sin søster? Tviler jeg sterkt på. Er vel en grunn til at en ikke skal agere på denne typen drøm.. Endret 3. juni av Langline 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni #16 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (På 1.6.2025 den 19.50): Jeg hadde en drøm i natt, om et tema jeg må innrømme å ha tenkt på. Jeg drømte at kona mi kom ba meg om å sex med hennes lillesøster. Og før pedokritikerne får hetta, så er hun 42, altså. I virkeligheten så er saken at hun lever i et sexløst ekteskap, med barn i skolealder og en langt eldre mann, som stort sett er på jobb. Hun har vært åpen på at hun savner sex og nærhet. Hun har også, etter 2 flasker bobler, fortalt meg at hun synes jeg er sexy. Så i natt drømte jeg altså at jeg fikk beskjed av min kone om å tilfredsstille hennes søster. Sexlivet i vårt ekteskap halter også; hun vil sjelden, jeg vil ofte. Så i drømmen så min kone dette som en mulighet for at jeg skulle få rast fra meg (og hun slippe), samtidig som hun hjalp sin søster. Så da ble det slik. Selve sexakten var ikke så tydelig i drømmen, men når jeg våknet tenkte jeg mye over prinsippet. Kunne dette ha skjedd i virkeligheten? Noen som har tanker om eller erfaring med det? Litt sånn barmhjertighetsex? Anonymkode: 7a06c...144 Jeg hadde ofte tanker om min svoger så unikt er det jo ikke. Vi har og snakket om personlige ting tidligere som at han kunne tenkt seg åpent forhold. Men kunne jeg? Mmm, vanskelig den der. Men igjen så finnes det noe som heter samvittighet. Det er lov å fantasere vet du. Anonymkode: b401b...405
AnonymBruker Skrevet 3. juni #17 Skrevet 3. juni Nei det kunne ikke skje. Jeg er veldig lite sjalu, og har ingen problemer med at min mann tenner på andre kvinner, men fantasier om min søster hadde han gjort best i å holde for seg selv. Det hadde vært ekkelt for meg. Niese og mor også. Anonymkode: 98298...b60 1
Hannabanna Skrevet 3. juni #18 Skrevet 3. juni Du tror vell ikke at dette er vanlig eller at det er mange som har erfaring med dette? Du legger deg da ikke opp i din svigerinne sitt liv eller ekteskap. Dette handler ikke bare om sex, du burde ikke ha noe med deres ekteskap og sexliv å gjøre. Regner med at det er slik at du ønsker å ha sex med henne? Hvis ikke kan du forklare hva du vil med denne tråden? 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #19 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Herregud, dere som har svart her, kan dere å lese? Har dere lest innlegget før dere hamrer løs med deres forutinntatthet? Det var en drøm. Det står ingenting om at han skal snakke med kona om det. Eller har tenkt å gjøre det i virkeligheten. KG i et nøtteskall... Anonymkode: 7a06c...144 Du bør kanskje lese litt bedre selv. En drøm er bare en drøm- til man lager innlegg på kvinneguiden om drømmen, går inn på eget sexliv og sexlivet til svigerinna, og avslutter med å spørre om dette er noe som kan skje i virkeligheten og om noen har erfaring. Jeg har hatt en god del sære, upassende sexdrømmer selv, men da tenker jeg bare "hva faen?" og går videre med livet mitt, for det er jo bare en drøm. Denne idioten hadde ikke 'bare' en drøm. Han velger å dyrke fantasien om å ha sex med svigerinne til det punktet hvor han begynner å vurdere om det faktisk er noe som kan skje siden sexlivet mellom svigerinna og hennes mann er dårlig. Jeg tror ikke det finnes noe mer patetisk enn å sikle etter familiemedlemmer på denne måten. Normale mennesker begraver enhver form for attraksjon til partnerens søsken det øyeblikket det mot formodning skulle dukke opp istedenfor å dyrke fantasien. Det er derfor han har fått slike svar: folk føler avsky. Anonymkode: 82f1a...b72 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå