AnonymBruker Skrevet 1. juni #1 Skrevet 1. juni Hei! Jeg får snart arv på 7.mill utbetalt jeg har vært et økonomisk surrehue, har misligholdt studiegjeld samt en del andre ting og har en gjeld på 600.000 uten å eie noe særlig. jeg har ingen egenkaptial enda( ikke før jeg får arven) Leier en leilighet på 12.000 i mnd nå. har brutto inntekt på 500.000 året. hva er det smarteste jeg gjør nå? Vil selvsagt eie egen bolig. Anonymkode: 180a2...a91
AnonymBruker Skrevet 1. juni #2 Skrevet 1. juni Du skal få et råd av meg: skriv i overskriften hva du trenger råd om, så folk vet om tråden er relevant for dem Anonymkode: 8d902...d50 3 1
Rhodiola Skrevet 1. juni #3 Skrevet 1. juni Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Rhodiola, adm. 1
Anbefalte innlegg