Gå til innhold

Er denne kjolen for hvit til bryllup?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er invitert i bryllup nå i sommer, og leter meg gal etter kjole. Synes dere denne på bildet er for hvit? 

received_678360735041161.jpeg

Anonymkode: 5c3c8...66a

AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 8daac...ae4

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Denne er blå. 

Anonymkode: 5a50f...022

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, absolutt ikke. 

Anonymkode: 3f3ac...901

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er invitert i bryllup nå i sommer, og leter meg gal etter kjole. Synes dere denne på bildet er for hvit? 

received_678360735041161.jpeg

den er blå

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke en hvit kjole, den er blå! Klarer ikke byllupsgjester å tenke selv lenger.

Anonymkode: 770b9...468

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Den er mer blå enn hvit. Så du kan fint bruke den.

Anonymkode: 91851...aef

AnonymBruker
Skrevet

Nei, den hadde jeg syns var helt ok om jeg var bruden også 😊 syns den er mest blå. 

Anonymkode: fdacb...dbc

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig ikke. Den kan fint brukes. 

Anonymkode: 68fae...9f0

• Liker 1
Skrevet

Nei, den er jo mer blå enn hvit. 

AnonymBruker
Skrevet

Så drittlei disse trådene om "de hvite" bryllupskjolene som uten unntak er blå, rosa, grønne osv, men ALDR hvite! Er dere fargeblinde, dere som starter slike tråder?!

Anonymkode: e21ac...0c2

• Nyttig 3
Skrevet

Denne er fin :)

Skrevet

Veldig søt kjole 😊 den kan du fint bruke

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Så drittlei disse trådene om "de hvite" bryllupskjolene som uten unntak er blå, rosa, grønne osv, men ALDR hvite! Er dere fargeblinde, dere som starter slike tråder?!

De har vel fått utydelig beskjed fra bruden om farge og alle nyanser av hvit som ikke må brukes. Stor forvirring fra gjestene. Du trenger ikke gå inn på en eneste tråd om dette tema om det fører til dårlig livskvalitet for deg. 

Anonymkode: d30cb...e6e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De har vel fått utydelig beskjed fra bruden om farge og alle nyanser av hvit som ikke må brukes. Stor forvirring fra gjestene. Du trenger ikke gå inn på en eneste tråd om dette tema om det fører til dårlig livskvalitet for deg. 

Anonymkode: d30cb...e6e

Dersom bridezillaen har gitt slike instrukser, er det jo informasjon som må tas med i hovedinnlegget!

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Takk for alle svar. 

Jeg skjønner at det kan virke som et dumt spørsmål, det er nok jeg som overtenker. Jeg er med som samboers følge, og det vil være første gangen jeg møter mange i slekten hans. Så jeg vil selvsagt gi et godt førsteinntrykk. Samboeren min syntes denne var fin, og jeg er enig i det, men så ble jeg så usikker (fordi jeg overtenker) på om den ble for hvit. Men nå tenker jeg for at jeg kan gå for den, så det hjalp å få flere meninger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...