AnonymBruker Skrevet 1. juni #1 Skrevet 1. juni HJELP!!! Er 13 uker ut i mitt 2.svangerskap og sliter så utrolig med kramper/nervesmerter i beina når jeg skal sove. De fleste netter er det så ille at jeg kanskje sover 2-3 timer om jeg er heldig😫 Hadde det slik med nr.1. Også, men da kom ikke plagene før i 7 mnd, så det var litt enklere å «stå i det» frem til fødsel - spesielt siden vi da ikke hadde barn fra før, og jeg kunne gå rundt hjemme som en zombie i ukesvis (på det verste med nr.1 sov jeg 4 timer på 1 uke) og jeg er livredd for å komme dit igjen nå, og spesielt så tidlig og med et barn som må ivaretas i hverdagen.. Jeg har forsøkt ALT av varme bad, magnesium, drikke vann, strekke og tøye ut, være i bevegelse osv osv. Det jeg lurer på nå er om andre har vært plaget med lignende og faktisk fikk noe medikamenter hos legen som kan hjelpe?? Jeg klarer ikke å leve 6 mnd til på så lite søvn Hilsen desperate meg😥 Anonymkode: fa04a...724
AnonymBruker Skrevet 1. juni #2 Skrevet 1. juni Magnesiumspray til å smøre på leggene i tillegg til magnesiumtilskudd var det eneste som hjalp meg Anonymkode: e5606...9fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå