Floja Felíz Skrevet 16. mars 2006 #1 Skrevet 16. mars 2006 Sambo og jeg har lyst til å reise til Algarvekysten i sommer og være der i to uker. Vi vil bo på et sted der det er unge mennesker, fin natur og der det skjer litt. Vi skal ta en kjapp tur til Sevilla, for jeg har bodd der og vil vise sambo den supre byen, men ellers vil vi stort sett holde oss i nærheten av "basen". Jeg har vært i Lagos og likte det godt, men det var i påska og ikke i høysesongen, så jeg vet ikke om mitt inntrykk av det stedet stemmer i sommersesongen. Vil uansett prøve et annet sted nå tror jeg. Er det noen som kan tipse oss om et fint sted som ikke nødvendigvis er bygd opp bare rundt turisme?
Gjest Gamle Alex Skrevet 16. mars 2006 #2 Skrevet 16. mars 2006 Her er det fint http://travel.travelocity.com/hotel/HotelD...ice=TRAVELOCITY
Gjest Gjest_Nigo-san_* Skrevet 16. mars 2006 #3 Skrevet 16. mars 2006 Hva med Albufeira? Har vært der før, med Saga, og syntes det var flott der! Bodde litt utenfor selve Albufeira, men det var greit å gå inn til byen der det var litt mer action. Likevel, dette er ikke et partysted. Men flotte strender og koselig by. Skal tilbake i sommer, for å si det sånn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå