AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:38 #1 Skrevet lørdag kl 21:38 Hvordan tror DU kvelden ville blitt, hvis folkene fra Kvinneguiden møttes live? Anonymkode: ada44...d68 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:49 #2 Skrevet lørdag kl 21:49 Verden hadde gått til helvete 😅 Anonymkode: d903e...b45 2 1 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:09 #3 Skrevet lørdag kl 22:09 Det hadde vært en kollisjon av motsetninger. Du har de uføre, de som hater de uføre. De rike som ser ned på de fattige (dvs de uten en mill på sparekonto, nedbetalt huslån og en eldre bensinbil). Du har de som hater el biler, de som hater Tesla, men elsker elbiler. De med barn, de som er barnløse og de som ser ned på alle sammen. Anonymkode: c5ad5...555 3 2
~ Ada ~ Skrevet lørdag kl 22:10 #4 Skrevet lørdag kl 22:10 Jeg kjenner ingen sånn umiddelbar trang til å skravle med "Britt-Karin" og "Henning" fra seksualforumet. (Hvis noen kaller seg for det på underforumet: Ikke bli støtt, jeg aner ikke om noen kaller seg for det) 4 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:14 #5 Skrevet lørdag kl 22:14 Noen hadde endt opp massakrert mest sannsynlig. Trenger ikke Halloween Party ettersom vi hadde fått ekte Halloween resultat 😂 Anonymkode: 25b9a...130 3 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:17 #6 Skrevet lørdag kl 22:17 Det hadde i hvert fall møtt opp nesten like mange katter som mennesker! Anonymkode: 9c1f4...097 1 1 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:18 #7 Skrevet lørdag kl 22:18 Tipper mange av de som snakker høyest her hadde vært stille som mus. Anonymkode: 86614...fb2 3 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:21 #8 Skrevet lørdag kl 22:21 Mange av oss som er mindre offensiv på KG ville uttrykket meninger og diskutert, mens mange av de "kjente" brukernavnene her ville vegret seg for å si noe man ville måtte stå for ansikt til ansikt. Anonymitet ville ikke vært en rustning, så tror nok det kunne blitt ganske så saklig og greit jeg 😅 Anonymkode: 36110...f0d 3 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:01 #9 Skrevet lørdag kl 23:01 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan tror DU kvelden ville blitt, hvis folkene fra Kvinneguiden møttes live? Anonymkode: ada44...d68 Jeg har vært med på KG-treff jeg. Det var mye rart der. Jeg var sikkert en av de rare. Anonymkode: 3a539...7ee 1 1
Brunhilde Skrevet i går, 06:39 #10 Skrevet i går, 06:39 Jeg ser at det, akkurat nå, er en annen bruket enn meg som har svart med nick. Jeg tror det ville blitt kjedelig fordi mesteparten ville hatt på seg masker og vært like anonyme som vi er her.
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #11 Skrevet 18 timer siden Den kvelden hadde jeg ikke møtt opp på selv om det hadde vært 10 meter fra der jeg bor! Men kg er jo ikke virkelig, ingen er så sære og frekke som folk her på kg. De er ikke slike i RL. Anonymkode: eaa63...e89
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #12 Skrevet 18 timer siden Det hadde blitt tredje verdenskrig. Når jeg bare tenker på hva slags svar jeg selv har fått bare denne helgen 😅 Men la oss si kvelden kunne blitt noe som dette, da: -Hei folkens! -Hei.... hvem er du?? Hvorfor har du ikke navneskilt på?? Har du noe å skjule? -Nei... vil bare ikke si navnet mitt. -Du burde ikke hatt lov å komme! Moderator, hiv ham ut! -Heisan folkens, er det noen som vet hvor jeg kan parkere bilen min? -Hvorfor i all verden kan du ikke bare google det, er du helt hjernedød?? -Hei, jenter, jeg så at dere løp da jeg kom, er det greit om jeg løper etter dere? -Nei! La oss være i fred! -Jamen jeg ville jo bare prate litt, hvorfor er jenter så kravstore?? -Hei, her var det mye god mat. Hvor mye bruker dere på mat i måneden? -Hakke du no med! -Tenkte bare få noen tips siden jeg bare har 20 000 utbetalt. -Vi tjener 2 millioner hver oss, så vi trenger ikke tenke på sånt. -Alltid er det noen som må lyve om hva de tjener, jeg har 14 kroner igjen etter faste utgifter! -Hei, jeg har fire barn, hvor mange har du? -Ingen, jeg vil ikke ha. Hæ, står du og lyver for deg selv, du må jo ha en diagnose hvis du tror du ikke vil ha barn? -Hei, hvorfor står du her alene? -Hei, jeg er introvert og liker det best sånn. -Hah, du må kureres! Vi melder deg opp til karaoke! Anonymkode: 2cb13...93f 3 4
minienthe Skrevet 18 timer siden #13 Skrevet 18 timer siden Brunhilde skrev (9 timer siden): Jeg tror det ville blitt kjedelig fordi mesteparten ville hatt på seg masker og vært like anonyme som vi er her. Fikk litt assosiasjoner til Squid Gamerikingene som fulgte med på spillet her nå 😁 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #14 Skrevet 18 timer siden Det ville endt opp slik det pleier å ende opp etter slike treff. Jeg blir kjent med 4-5-6 damer, jeg ligger med cirka halvparten av de første uken. Det blir dårlig stemning mellom kvinnene fordi de føler seg "utnyttet" og så blir et par av mennene ganske irritert fordi jeg tok dama deres.. Den andre-tredje-og-fjerde uken ligger jeg med de andre damene jeg ble kjent med, det blir enda fler diskusjoner mellom kvinnene og enda flere menn prøver å snakke meg ned fordi jeg tok dama deres også. Anonymkode: 81e82...e38
Maia70 Skrevet 18 timer siden #15 Skrevet 18 timer siden Jeg tror folk her har møttes noen ganger før? Eller blander jeg med et annet forum nå... 1
Flintis Skrevet 17 timer siden #16 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det ville endt opp slik det pleier å ende opp etter slike treff. Jeg blir kjent med 4-5-6 damer, jeg ligger med cirka halvparten av de første uken. Det blir dårlig stemning mellom kvinnene fordi de føler seg "utnyttet" og så blir et par av mennene ganske irritert fordi jeg tok dama deres.. Den andre-tredje-og-fjerde uken ligger jeg med de andre damene jeg ble kjent med, det blir enda fler diskusjoner mellom kvinnene og enda flere menn prøver å snakke meg ned fordi jeg tok dama deres også. Anonymkode: 81e82...e38 Hvilke treff går du på da?
Flintis Skrevet 17 timer siden #17 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvordan tror DU kvelden ville blitt, hvis folkene fra Kvinneguiden møttes live? Anonymkode: ada44...d68 Jeg tror det hadde gått greit. Kanskje litt spesielt om en treffet på en av de kjente nickene. Kanskje en blir litt starstuck.
Daria Skrevet 17 timer siden #18 Skrevet 17 timer siden Det ville blitt folksomt... Jeg har vært på flere KG-treff som har vært veldig hyggelig og gitt varige vennskap, men da har vi vært en gjeng som har blitt kjent her inne først og så ønsket å møtes. Jeg ville ikke møtt opp på et åpent treff - det er jo en risiko for å treffe kjente man ikke visste (og ikke trengte å vite) at også er aktive her...
mommyaka Skrevet 17 timer siden #19 Skrevet 17 timer siden Tatt med popcorn..og tatt opp emner som pride i barnehagen Mor går hjem mens barna er i barnehagen Uføretrygd som går tur Dårlig mannfolk Up mat i barnehagen Bare 3 uker ferie med barna 🤣
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #20 Skrevet 17 timer siden Er det ikkje ein kvardag på ungdomsskulen? Anonymkode: de5cb...907
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå