AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:27 #1 Skrevet lørdag kl 15:27 Trenger en pappeske som er minimum 90x90 cm. Men finner det ikke.. Noen som vet om hvor de selger store esker? Tusen takk! Anonymkode: 838f2...ff9
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:16 #2 Skrevet lørdag kl 17:16 ingen som vet? Anonymkode: 838f2...ff9
Friminutt Skrevet lørdag kl 17:25 #3 Skrevet lørdag kl 17:25 Biltema og IKEA har pappesker beregnet for flytting
Kristian Skrevet lørdag kl 17:26 #4 Skrevet lørdag kl 17:26 Finnes det så store pappesker? Har du sjekket her: Modulesker esker - RAJA- Størst på emballasje Eller her: Søkeresultater | Lyreco ®
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 17:36 #5 Skrevet lørdag kl 17:36 Husk at de skal kunne bæres også. Jeg har brent meg mange ganger...
Maia70 Skrevet lørdag kl 17:46 #6 Skrevet lørdag kl 17:46 De kan man vel få gratis på steder som Elkjøp?
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:07 #7 Skrevet lørdag kl 18:07 Friminutt skrev (41 minutter siden): Biltema og IKEA har pappesker beregnet for flytting De er for små.. Anonymkode: 838f2...ff9
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:08 #8 Skrevet lørdag kl 18:08 Hoppetaujenta skrev (30 minutter siden): Husk at de skal kunne bæres også. Jeg har brent meg mange ganger... Er til en stor krystallkrone diameter 80 cm så måtte blitt bært av to pers. uansett 😅 Anonymkode: 838f2...ff9 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:12 #9 Skrevet mandag kl 12:12 AnonymBruker skrev (På 31.5.2025 den 20.08): Er til en stor krystallkrone diameter 80 cm så måtte blitt bært av to pers. uansett 😅 Anonymkode: 838f2...ff9 MÅ det være en pappeske? Jeg ser at flyttebyråer som flytter store ting som ikke skal skades, ofte bruker store filtduker for å bære/stable og beskytte det de flytter. Evt. så vil kanskje en pall være mer egnet? Tung, men hvis ikke krystallkronen er så tung i seg selv, så blir det kanskje overkommelig? Anonymkode: fe73c...60b
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:42 #10 Skrevet mandag kl 14:42 Skjønner hva du mener, for har sett de flytte krystallkroner slik på tv 🤩 Hør med en (eller flere) antikvitets-forretning og/eller en auksjonsforretning - vil tro de kan gi deg tips. Lykke til! (Ps, tror kanskje de jeg så på tv brukte stødigere materiale enn papp, mer som enn "treeske" laget av tynne planker. Kanskje spikre selv?) Anonymkode: 5736d...a72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå