Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har opplevd dette? Jeg syntes det var gøy i starten, men ser på nettet han er gift. Og han er skikkelig pågående. Not so fun anymore.. 

Anonymkode: 90487...88b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja et par ganger, men synes ikke det var så gøy så det eskalerte aldri til noe mer enn at jeg bokførte det som et kompliment.

Litt avhengig av hvor stor jobben som skal utføres er kan du velge å ikke være hjemme når han er der eller prøve å ha et annet besøk i hus samtidig, da kan du bare ignorer hele situasjonen- problem løst✌️

Anonymkode: 777e0...154

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, og jeg har litt ambivalent forhold til det.

Jeg har hyggelig tone med håndverkere, det har jeg forsåvidt med alle jeg møter, men med dem blir det jo også litt sånn at de kanskje gir litt ekstra-service når man er grei. Jeg er sånn når jeg dealer med kvinner i serviceyrker (og ellers) også altså, det går ikke bare på å spille på sex og kvinnelist altså, men på å være hyggelig generelt. 

Så blir det jo misforstått av og til, da. Eller jeg møter en flørtepus. Jeg har avstått fra å bruke noen håndverkere igjen, fordi de har gått fra hyggelighets-tonen til å gå over på at jeg er vakker og sånt. Da synes jeg det er ubehagelig.

Anonymkode: be5fd...389

AnonymBruker
Skrevet

Han skal være der i flere uker derfor det er litt stress. Sist spurte han om jeg var singel, og sa jeg er så vakker. Stopper bilen og går imot meg osv. Jaja. Er vel ikke så mye å gjøre med det..

Skrevet

Nei, heldigvis ikke.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, og jeg har litt ambivalent forhold til det.

Jeg har hyggelig tone med håndverkere, det har jeg forsåvidt med alle jeg møter, men med dem blir det jo også litt sånn at de kanskje gir litt ekstra-service når man er grei. Jeg er sånn når jeg dealer med kvinner i serviceyrker (og ellers) også altså, det går ikke bare på å spille på sex og kvinnelist altså, men på å være hyggelig generelt. 

Så blir det jo misforstått av og til, da. Eller jeg møter en flørtepus. Jeg har avstått fra å bruke noen håndverkere igjen, fordi de har gått fra hyggelighets-tonen til å gå over på at jeg er vakker og sånt. Da synes jeg det er ubehagelig.

Anonymkode: be5fd...389

Hvordan reagerte du når de har sagt slike ting? Er ikke så lett som det kanskje burde være. 😅

Skrevet

Jeg elsker å flørte, og flørter LETT med håndtverkere, men ikke noe mer enn det. Greit med LITT grenser. :)

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
LeannahDL skrev (27 minutter siden):

Jeg elsker å flørte, og flørter LETT med håndtverkere, men ikke noe mer enn det. Greit med LITT grenser. :)

Så tøff du er. 🤗 jeg blir så satt ut i slike situasjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...