Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom du er bekymret for barnet ditt, og har mulighet til det, ville jeg holdt det hjemme. Dette høres ut som barn som trenger ekstra veiledning/oppfølging, og tiltak burde blitt satt inn. 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Er jo ekstremt vanskelig å være hjemme i 5 uker før ferien med barnet. Blir antakelig arbeidsledig om jeg gjør det. Evt sykemelding, men er jo også feil. Ekstremt vanskelig. Bare så lei meg at noen få andre barn ødelegger for oss andre og tvinger oss til å føle stress og smerte på kroppen.

Anonymkode: 8a921...df2

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.5.2025 den 22.13):

Hei!

Jeg syns dette er vanskelig. Barnet mitt er småbarn og går i en ok barnehage. I barnehagen er store og små barn mye sammen. Har vært situasjoner hvor småbarn har blitt utsatt for vold fra større barn. Snakk om dytt og slag. Naturligvis stort skadepotensial da aldersforskjellen er stor. Det er særlig noen få av de store barna dette gjelder. Allerede vært noen ganske grove tilfeller med sår og kuler i hode osv. 

Føler meg ikke trygg på at barnet vårt er trygg i barnehagen. Er ofte dårlig bemanning. Hva ville dere gjort? Har selvfølgelig pratet med Barnehagen mye og de mener de har gjort tiltak, men kan ikke garantere noe. Ta sjansen frem til sommeren? Holde barnet hjemme frem til sommeren? Bytte barnehage? Sykt vanskelig at noen få barn ødelegger for alle andre. Er ikke aktuelt å prate med foreldrene til barna som utøver volden (det er ikke mulig av div grunner…). 

Anonymkode: 8a921...df2

Ville tatt kontakt med ansvarlig for bhg i din kommune 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...