Photobscura Skrevet 19. juni 2009 #21 Skrevet 19. juni 2009 Jeg lagde en egen tråd om dette, men kan stille det her også: Er det noen som har erfaring med avfarging av henna? Frisøren min visste ikke om det gikk, og ville ikke risikere å prøve. Jeg har nå begynt å farge det hos henne. Men ærlig talt er jeg lei av rødt hår, når håret mitt vokser superfort, og etterveksten min er nesten lys blond.
Gjest Gjest_liz_* Skrevet 29. august 2009 #22 Skrevet 29. august 2009 jeg vil gå fra mørke mørke brunt (farget) hår til "vanlig" brunt. hvis jeg avfarger det for deretter å farge det til den fargen jeg vil.. vil det ikke uansett bli litt rødlig??
Gjest Gjest_Jannicke_* Skrevet 22. september 2009 #23 Skrevet 22. september 2009 Slik er mitt hår også nå! Er egentlig blondine, men så har jeg drevet og farget håret mitt mørkebrundt i 2 år nå. Så fant jeg ut at jeg ville bli blond igjen fordi det er så stress og farge etterveksten hele tiden siden mitt hår vokser så fort. Først ble det helt orangsje, også farga jeg det en gang til og nå er det skjærende gult, så jeg ser ut som ei lyspære! Men jeg tror jeg skal gå til frisøren og høre med dem hva jeg burde gjøre. Har veldig lyst til og ta avfarging, men får bare høre hva de mener om det ; )
DDuck Skrevet 24. september 2009 #24 Skrevet 24. september 2009 De erfaringene jeg har med Henna-farge og avfarging er heller dårlige... Ihvertfall med de produktene jeg bruker i min salong, fr de tar ikke noe av fargen.. Hennaen er noe svineri mener jeg Når det kommer til fjerning altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå