AnonymBruker Skrevet 30. mai #1 Skrevet 30. mai Så, for å gjøre en lang historie kort. Jeg er en mann på snart 35 år, har tre barn med tre barnemødre.. Første fikk jeg som 16 åring, jeg og mora var aldri kjærester men har greid å samarbeidet som foreldre. Andre barnemora hadde jeg et forhold med fra 18-25år og fikk to barn. Og den nylige fikk jeg i 2020 med noen jeg var sammen med i tre år. Så jeg har jo bagasje for å si det mildt. Hadde egentlig bare slått meg til ro med å kanskje bare jobbe, ha barna på ukene jeg skal ha de og lære å være fornøyd med det. Det har aldri vært noe dramatiske «breakups», interessen min faller og vi sklir fra hverandre. Jeg blir kanskje bare lei? Jeg har bra forhold med de også. I fjor september var jeg på festival og ble kjent med ei jente. Vi fikk kjemi ganske fort og pratet om alt og ingenting. Så kom mannen hennes, som jeg faktisk visste hvem var. Da fann jeg jo ut at hun hadde både ett barn og var allerede gift. Siden jeg og mannen var bekjente så fikk jeg uansett snappen hennes. Og plutselig har vi pratet ganske mye sammen. De har litt problemer i forholdet, mannen jobber fire uker borte og hun er mye alene. Det virker som fordelinga hjemme er også en stor grunn til at hun vurderer å seperere seg fra han, og at han har et temperament. Men for å være HELT ærlig. Jeg er så forelsket. Såå såå såå forelsket. Jeg gleder meg hver morgen for å se ansiktet hennes på en snap. Og i det siste så har hun flørtet mye mer. Jeg vet ikke om jeg i hele tatt har vært forelsket før? Tingen er at. Hun er 24, er gift, har barn og virker så…. altfor god. Jeg vet ikke om jeg skal fortsette uansett om hun kanskje har følelser. Jeg er litt redd for at hun bruker meg for å erstatte interessen som kanskje mannen skulle hatt de fire ukene han er borte. Og hun sier hun er på grensen til å gå fra han pga oppførselen hans. Men kan det virke? Er alderen et problem? Anonymkode: 6388c...4b2
AnonymBruker Skrevet 30. mai #2 Skrevet 30. mai Selvfølgelig skal du ikke fortsette. Du må vel kunne finne på noe mer meningsfylt å gjøre enn å ødelegge andres liv? Anonymkode: 52ac4...6c3 9 8
AnonymBruker Skrevet 30. mai #3 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig skal du ikke fortsette. Du må vel kunne finne på noe mer meningsfylt å gjøre enn å ødelegge andres liv? Anonymkode: 52ac4...6c3 😅 Jeg kan føle det sånn selv, men jeg er faktisk så betatt av hun. Anonymkode: 6388c...4b2
Maggi2 Skrevet 30. mai #4 Skrevet 30. mai Du har jo fire barn ut fra det du skriver? Men sier du har tre? 🤔🤔 Jeg tenker du bør fokusere på barna dine, og ikke rote deg opp i noe med en gift dame.. 18 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #5 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 😅 Jeg kan føle det sånn selv, men jeg er faktisk så betatt av hun. Anonymkode: 6388c...4b2 Hva så? Det kommer til å gå over det også. dessuten er du 4 barnsfar… ikke 3. Anonymkode: af13d...544 6 4
AnonymBruker Skrevet 30. mai #6 Skrevet 30. mai Maggi2 skrev (1 minutt siden): Du har jo fire barn ut fra det du skriver? Men sier du har tre? 🤔🤔 Jeg tenker du bør fokusere på barna dine, og ikke rote deg opp i noe med en gift dame.. Nei, herregud, har bare tre. Skriver i farta. Har én med tre. 😂 Får ikke redigert, første gang jeg skriver her. Anonymkode: 6388c...4b2
AnonymBruker Skrevet 30. mai #7 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva så? Det kommer til å gå over det også. dessuten er du 4 barnsfar… ikke 3. Anonymkode: af13d...544 Bare tre. Anonymkode: 6388c...4b2
AnonymBruker Skrevet 30. mai #8 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 😅 Jeg kan føle det sånn selv, men jeg er faktisk så betatt av hun. Anonymkode: 6388c...4b2 Evne til selvkontroll og moralsk refleksjon er det som skiller oss fra andre dyr. Det er bare å bite tennene sammen. Anonymkode: 52ac4...6c3 3 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai #9 Skrevet 30. mai Du må gå inn i deg selv og fundere på: - Hva er grunnen til at jeg har fått barn med tre forskjellige kvinner, og ikke er sammen med den siste engang! Tenker du må roe ned dette med å løpe etter den ene kvinnen etter den andre, - blir du aldri fornøyd? Gifte kvinner bør man jo holde seg langt unna! Skjønner du virkelig ikke det! Jeg er sikker på at det er mange i forhold som ser litt ekstra på andre, men de gjør da ikke noe med det for det! Mannen tjener sikkert bra siden han har en sånn jobb, og enkelte jobber er jo bare sånn (muligens Nordsjøen?) Det burde da kona forstå og du bør la henne være i fred, - det er ikke fritt fram selv om mannen er borte. Anonymkode: 82cff...f52 8 1
Macro Skrevet 30. mai #10 Skrevet 30. mai Jeg tenker du bør sterilisere deg før du tenker på damer i det hele tatt. 19 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai #11 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du må gå inn i deg selv og fundere på: - Hva er grunnen til at jeg har fått barn med tre forskjellige kvinner, og ikke er sammen med den siste engang! Tenker du må roe ned dette med å løpe etter den ene kvinnen etter den andre, - blir du aldri fornøyd? Gifte kvinner bør man jo holde seg langt unna! Skjønner du virkelig ikke det! Jeg er sikker på at det er mange i forhold som ser litt ekstra på andre, men de gjør da ikke noe med det for det! Mannen tjener sikkert bra siden han har en sånn jobb, og enkelte jobber er jo bare sånn (muligens Nordsjøen?) Det burde da kona forstå og du bør la henne være i fred, - det er ikke fritt fram selv om mannen er borte. Anonymkode: 82cff...f52 Så jeg burde ikke gå for hun uansett om hun plutselig blir skikkelig på? Jeg burde kanskje være den voksne og gi meg mens leken er god 🙃🙃 Er bare så vanskelig. Anonymkode: 6388c...4b2
Sparkling_Pink Skrevet 30. mai #12 Skrevet 30. mai Hva med å si til henne at du trenger at dere roer kontakten fordi hun er gift og du er forelsket i henne? Du kan si til henne at hun godt kan ta kontakt hvis det blir endring i hennes liv, som i at hun blir singel; om du da ser at du vil stole på henne siden det er et element av svik mot han hun er gift med nå. Men altså, situasjoner som denne skjer i blant, livet kan være rotete, tilfeldig og givende på vanskelige måter. Jeg tror du er voksen og reflektert nok til å ta nødvendige og fornuftige valg for deg. 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #13 Skrevet 30. mai Sparkling_Pink skrev (2 minutter siden): Hva med å si til henne at du trenger at dere roer kontakten fordi hun er gift og du er forelsket i henne? Du kan si til henne at hun godt kan ta kontakt hvis det blir endring i hennes liv, som i at hun blir singel; om du da ser at du vil stole på henne siden det er et element av svik mot han hun er gift med nå. Men altså, situasjoner som denne skjer i blant, livet kan være rotete, tilfeldig og givende på vanskelige måter. Jeg tror du er voksen og reflektert nok til å ta nødvendige og fornuftige valg for deg. Ja, takk for svar. Det er dette jeg egentlig har tenkt ut så klart. Det er jo logisk. Er bare veldig vanskelig for jeg er redd hun aldri kommer til å ta kontakt igjen. Og det er sikkert tåpelig når jeg er ti år eldre og tenke sånn, men faen hjerte vil ha😅 Anonymkode: 6388c...4b2 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai #14 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, takk for svar. Det er dette jeg egentlig har tenkt ut så klart. Det er jo logisk. Er bare veldig vanskelig for jeg er redd hun aldri kommer til å ta kontakt igjen. Og det er sikkert tåpelig når jeg er ti år eldre og tenke sånn, men faen hjerte vil ha😅 Anonymkode: 6388c...4b2 Hun er ikke ledig for deg. Stopp deg selv før du ødelegger deg selv! Det er det ikke verdt. Tenk på barna dine. De fortjener en pappa med stor P. Anonymkode: 743d9...55c 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #15 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hun er ikke ledig for deg. Stopp deg selv før du ødelegger deg selv! Det er det ikke verdt. Tenk på barna dine. De fortjener en pappa med stor P. Anonymkode: 743d9...55c Takk for påminnelsen. Jeg er jo ikke sikker på om jeg bare er betatt eller om det er ekte «kjærlighet» Anonymkode: 6388c...4b2
Knocks Skrevet 30. mai #16 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Så, for å gjøre en lang historie kort. Jeg er en mann på snart 35 år, har tre barn med tre barnemødre.. Første fikk jeg som 16 åring, jeg og mora var aldri kjærester men har greid å samarbeidet som foreldre. Andre barnemora hadde jeg et forhold med fra 18-25år og fikk to barn. Og den nylige fikk jeg i 2020 med noen jeg var sammen med i tre år. Så jeg har jo bagasje for å si det mildt. Hadde egentlig bare slått meg til ro med å kanskje bare jobbe, ha barna på ukene jeg skal ha de og lære å være fornøyd med det. Det har aldri vært noe dramatiske «breakups», interessen min faller og vi sklir fra hverandre. Jeg blir kanskje bare lei? Jeg har bra forhold med de også. I fjor september var jeg på festival og ble kjent med ei jente. Vi fikk kjemi ganske fort og pratet om alt og ingenting. Så kom mannen hennes, som jeg faktisk visste hvem var. Da fann jeg jo ut at hun hadde både ett barn og var allerede gift. Siden jeg og mannen var bekjente så fikk jeg uansett snappen hennes. Og plutselig har vi pratet ganske mye sammen. De har litt problemer i forholdet, mannen jobber fire uker borte og hun er mye alene. Det virker som fordelinga hjemme er også en stor grunn til at hun vurderer å seperere seg fra han, og at han har et temperament. Men for å være HELT ærlig. Jeg er så forelsket. Såå såå såå forelsket. Jeg gleder meg hver morgen for å se ansiktet hennes på en snap. Og i det siste så har hun flørtet mye mer. Jeg vet ikke om jeg i hele tatt har vært forelsket før? Tingen er at. Hun er 24, er gift, har barn og virker så…. altfor god. Jeg vet ikke om jeg skal fortsette uansett om hun kanskje har følelser. Jeg er litt redd for at hun bruker meg for å erstatte interessen som kanskje mannen skulle hatt de fire ukene han er borte. Og hun sier hun er på grensen til å gå fra han pga oppførselen hans. Men kan det virke? Er alderen et problem? Anonymkode: 6388c...4b2 Hei. Man blir forelsket i noen som ikke er tilgjengelig, sånn skjer. Tenker her at dine beste sjanser er å avslutte kontakten og si noe om at det blir feil av dere å ha kontakt når du har følelser for henne samtidig som hun er gift. At du ønsker henne alt godt og håper de finner ut av det. Hun er ung og synes nok det er veldig stas med oppmerksomhet fra deg. Man kan fort blande sammen ting her. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai #17 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk for påminnelsen. Jeg er jo ikke sikker på om jeg bare er betatt eller om det er ekte «kjærlighet» Anonymkode: 6388c...4b2 Bare hyggelig. Forstår at det kan være vanskelig. Ekte kjærlighet? SERIØST? Dama er gift. Du fortjener bedre enn som så. Anonymkode: 743d9...55c 1 1
TLR Skrevet 30. mai #18 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Så, for å gjøre en lang historie kort. Jeg er en mann på snart 35 år, har tre barn med tre barnemødre.. Første fikk jeg som 16 åring, jeg og mora var aldri kjærester men har greid å samarbeidet som foreldre. Andre barnemora hadde jeg et forhold med fra 18-25år og fikk to barn. Og den nylige fikk jeg i 2020 med noen jeg var sammen med i tre år. Så jeg har jo bagasje for å si det mildt. Hadde egentlig bare slått meg til ro med å kanskje bare jobbe, ha barna på ukene jeg skal ha de og lære å være fornøyd med det. Det har aldri vært noe dramatiske «breakups», interessen min faller og vi sklir fra hverandre. Jeg blir kanskje bare lei? Jeg har bra forhold med de også. I fjor september var jeg på festival og ble kjent med ei jente. Vi fikk kjemi ganske fort og pratet om alt og ingenting. Så kom mannen hennes, som jeg faktisk visste hvem var. Da fann jeg jo ut at hun hadde både ett barn og var allerede gift. Siden jeg og mannen var bekjente så fikk jeg uansett snappen hennes. Og plutselig har vi pratet ganske mye sammen. De har litt problemer i forholdet, mannen jobber fire uker borte og hun er mye alene. Det virker som fordelinga hjemme er også en stor grunn til at hun vurderer å seperere seg fra han, og at han har et temperament. Men for å være HELT ærlig. Jeg er så forelsket. Såå såå såå forelsket. Jeg gleder meg hver morgen for å se ansiktet hennes på en snap. Og i det siste så har hun flørtet mye mer. Jeg vet ikke om jeg i hele tatt har vært forelsket før? Tingen er at. Hun er 24, er gift, har barn og virker så…. altfor god. Jeg vet ikke om jeg skal fortsette uansett om hun kanskje har følelser. Jeg er litt redd for at hun bruker meg for å erstatte interessen som kanskje mannen skulle hatt de fire ukene han er borte. Og hun sier hun er på grensen til å gå fra han pga oppførselen hans. Men kan det virke? Er alderen et problem? Anonymkode: 6388c...4b2 Hun er gift.ikke inngå et forhold med ei som er gift. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #19 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Så, for å gjøre en lang historie kort. Jeg er en mann på snart 35 år, har tre barn med tre barnemødre.. Første fikk jeg som 16 åring, jeg og mora var aldri kjærester men har greid å samarbeidet som foreldre. Andre barnemora hadde jeg et forhold med fra 18-25år og fikk to barn. Og den nylige fikk jeg i 2020 med noen jeg var sammen med i tre år. Så jeg har jo bagasje for å si det mildt. Hadde egentlig bare slått meg til ro med å kanskje bare jobbe, ha barna på ukene jeg skal ha de og lære å være fornøyd med det. Det har aldri vært noe dramatiske «breakups», interessen min faller og vi sklir fra hverandre. Jeg blir kanskje bare lei? Jeg har bra forhold med de også. I fjor september var jeg på festival og ble kjent med ei jente. Vi fikk kjemi ganske fort og pratet om alt og ingenting. Så kom mannen hennes, som jeg faktisk visste hvem var. Da fann jeg jo ut at hun hadde både ett barn og var allerede gift. Siden jeg og mannen var bekjente så fikk jeg uansett snappen hennes. Og plutselig har vi pratet ganske mye sammen. De har litt problemer i forholdet, mannen jobber fire uker borte og hun er mye alene. Det virker som fordelinga hjemme er også en stor grunn til at hun vurderer å seperere seg fra han, og at han har et temperament. Men for å være HELT ærlig. Jeg er så forelsket. Såå såå såå forelsket. Jeg gleder meg hver morgen for å se ansiktet hennes på en snap. Og i det siste så har hun flørtet mye mer. Jeg vet ikke om jeg i hele tatt har vært forelsket før? Tingen er at. Hun er 24, er gift, har barn og virker så…. altfor god. Jeg vet ikke om jeg skal fortsette uansett om hun kanskje har følelser. Jeg er litt redd for at hun bruker meg for å erstatte interessen som kanskje mannen skulle hatt de fire ukene han er borte. Og hun sier hun er på grensen til å gå fra han pga oppførselen hans. Men kan det virke? Er alderen et problem? Anonymkode: 6388c...4b2 Holg deg unna når du ikke engang klarer holde telling på egne barn, og kaller en dame på 24 for jente? Hun har selv barn , kanskje greit å droppe det før det totale kaos setter igang. Mine og dine 3/4. Mangler bare at dere blir sammen og får et par felles. Anonymkode: 0baa1...ee6 7 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #20 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Holg deg unna når du ikke engang klarer holde telling på egne barn, og kaller en dame på 24 for jente? Hun har selv barn , kanskje greit å droppe det før det totale kaos setter igang. Mine og dine 3/4. Mangler bare at dere blir sammen og får et par felles. Anonymkode: 0baa1...ee6 Hva er galt med å kalle henne jente? 😂 hun er 24, dame høres veldig kjerring ut. Anonymkode: 6388c...4b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå