Gå til innhold

Ville du slått din kone

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gamle Alex
Skrevet

Tror de som slår ., slår uansett , men plakaten var veldig sterk og fin

Gjest Gjesta
Skrevet

Tror den plakaten betyr svært lite gitt

Gjest Gjesta
Skrevet

det tror jeg også

Poenget for de fleste som slår sine kjære, er vel kontrollbeherskelsesmangel, ikke at de syns at vold er kult.

Gjest Madeline
Skrevet (endret)

Tråden er delt :).

Snikk-snakket kan dere fortsette med her.

Hannen -mod

Endret av Hannen
Skrevet

Hadde jeg vært tilbøyelig til å slått noen før jeg så den plakaten, ville jeg nok vært like tilbøyelig til å gjøre det etterpå også.

Gjest gjest1
Skrevet

Det var ikke det som var poenget, jeg prøvde bare å konversere, mens jeg briefet med kunstverket mitt, som forresten skal gjøre meg til kjendis på tvsør :ler:

Gjest Lompa
Skrevet

Tror det er mange menn som slår uansett. Dessverre er det visst store mørketall i slike saker. Så en sånn plakat vekker nok neppe noe mer enn avsky hos menn som IKKE slår og revnende likegyldighet hos de som gjør det.

Gjest Lompa
Skrevet

Håper bare det ikke er egne erfaringer som har fått deg til å lage den,towelie...

Skjønt du forekommer meg egentlig mest som ei som hadde slått tilbake og det dobbelt så hardt hvis en fyr slo deg.

Gjest gjest1
Skrevet
Håper bare det ikke er egne erfaringer som har fått deg til å lage den,towelie...

Skjønt du forekommer meg egentlig mest som ei som hadde slått tilbake og det dobbelt så hardt hvis en fyr slo deg.

Nei, jeg er bare 20 og litt for ung til å være i et ekteskap, voldelig som snilt..

vi hadde en oppgave på skolen, en kampanje som foregår i Kristiansand for tiden som heter Trygg by, og sjefene kom og ba oss lage plakater :)

Gjest gjest1
Skrevet
Nei, jeg er bare 20 og litt for ung til å være i et ekteskap, voldelig som snilt..

vi hadde en oppgave på skolen, en kampanje som foregår i Kristiansand for tiden som heter Trygg by, og sjefene kom og ba oss lage plakater :)

Så FLINK du er!!! Syns det var ein kjempe-flott plakat eg, og eg trur faktisk fokus på kvinnevald kan vere haldningsskapande.

Gjest gjest1
Skrevet
Så FLINK du er!!! Syns det var ein kjempe-flott plakat eg, og eg trur faktisk fokus på kvinnevald kan vere haldningsskapande.

:danse: takktakk!

Men det er ikke bare kvinnevold, det er mer vold generelt..

Så siden jeg var den eneste som hadde laget kvinnevold, så pekte de ut min oppgave og snakket mye om den, disse sjefene! :Hehe:

Jeg blir nesten litt for stolt her nå, men som jeg nevnte i den andre tråden, kan jeg også nevne her at jeg fikk 6 på den, oh yes!

Gjest Sukkerert
Skrevet
Det var ikke det som var poenget, jeg prøvde bare å konversere, mens jeg briefet med kunstverket mitt, som forresten skal gjøre meg til kjendis på tvsør :ler:

Utrolig bra laget, Towelie!

Sterkt uttrykk. Kroppspråket til kvinnen er veldig tydelig.

Gjest Sukkerert
Skrevet

Hva slags teknikk har du brukt forresten?

Gjest gjest1
Skrevet

Thænks :) Har brukt Adobe InDesign og tegnet det punkt for punkt. Stress :P

Gjest Gjest
Skrevet

Kjære naive deg. De som slår sine koner bryr seg null om plakater.

Gjest Gjesta
Skrevet

Poenget for de fleste som slår sine kjære, er vel kontrollbeherskelsesmangel, ikke at de syns at vold er kult.

Ikke desto mindre er det en innmari bra laget plakat :)

Skrevet

Det kan hende den som slår ikke bryr seg om en plakat, men hvis det blir debattert og ført fram i lyset, vil kanskje den som blir slått få mot nok til å søke hjelp?

Kjempefin plakat! Skjønner godt du fikk god karakter og oppmerksomhet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...